C-Vitamiinin annostus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa tulla pillerimuodossa 1000mg + 60mg multivitasta. Tähän päälle vielä hedelmistä ja muusta ruoasta saatavat C-vitskut.

Osaisikohan muuten joku neuvoa että kannattaisiko 1000mg C-vitamiiniporetabletteja alkaa pilkkomaan kahteen osaan (ilmeisesti tosin purkin mukaan tarkoitettu kerralla otettavaksi) vai syödä vaan kerralla?

Itsellä on lidlin poretabletteja, multivita ja c-vitamin. C-vitaa 180mg/tabl.
Putkilos 20tabl. ja hinta 99cnt. Kiva maustaa treenivesi yhdellä tabletilla.

Ps.Mitä maksaa noi 1000mg tabletit ja mikä merkki?

Kipi I sanoi:
Ps.Mitä maksaa noi 1000mg tabletit ja mikä merkki?

Pirkka C-vitamiinipore 1000mg 20 tablettia 2,50e (hinta saattaa hieman vaihdella)

Katabolic sanoi:
Osaisikohan muuten joku neuvoa että kannattaisiko 1000mg C-vitamiiniporetabletteja alkaa pilkkomaan kahteen osaan (ilmeisesti tosin purkin mukaan tarkoitettu kerralla otettavaksi) vai syödä vaan kerralla?

Mä oon tehny näin ja kyllä keho varmasti saa käytettyä paremmin sen hyväkseen kun annokset on pienempiä. 1000:sta milligrammasta varmaan aika suuri osa tulee kusen mukana ulos.

Jerkko sanoi:
Mikä c-vitamiinivalmiste olisi parasta hinta/määrä suhteessa ja mielellään normaali tabletteina?

Apteekista saa C-tabs nimistä valmistetta 200kpl/500mg hinta n. 8.5E eli ei paha...

Kyllä tuollainen yksi 60mg:n c-vitamiini tabu on minulle riittänyt, joskus silloin tällöin saatan kaksikin napata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
250mg tai alle on mielestäni hyvä kerta-annos. Eikä sitä IMHO kannata alkaa liioittelemaan hirveästi. Eri on juuri flunssan tms. alkaessa ottaa erittäin suuria määriä kuten 3g tai yli. Luulisi, että 1g annoksellakin pärjää, ruuastakin saa kuitenkin jonkunverran c-vitamiiniakin.
Itse olen vähentänyt 1500mg:sta 500mg-1000mg päivä annokseen.

Kellään hyviä vinkkejä noiden poretablettejen pilkkomiseen (kahteen osaan)? Ensimmäisen pilkkomiskokeilun tulos oli läjä epämääräisiä tabletinmurusia :david:

harde20 sanoi:
Apteekista saa C-tabs nimistä valmistetta 200kpl/500mg hinta n. 8.5E eli ei paha...

Kaiken lisäks taitaa olla vielä hitaasti imeytyviäki noi. Itse pilkon noi 500mg tabut kahteen osaan ja otan 250mg tabuja sit pitkin päivää :)

Katabolic sanoi:
Kellään hyviä vinkkejä noiden poretablettejen pilkkomiseen (kahteen osaan)? Ensimmäisen pilkkomiskokeilun tulos oli läjä epämääräisiä tabletinmurusia :david:

Aina olen sormilla taittanut kahtia eikä mitän murusia ole tullut! Ainakaan näistä lidlin tableteista.

eikös C-vitamiinilla ole joku kudoksia paikkaava vaikutus? Tai jotain sellaista? Luin Massaa! Voimaa! kirjasta sellaista. en nyt itse muista enää sitä

Jerkko sanoi:
Mukavasti mossahti sheikkerin kansi auki kun pisti poretabletin protskudrinkin sekaan ja vähän ravisti:D

:offtopic: Meitsillä kävi kerran vähän samanlainen juttu kun laitoin epähuomiossa kivennäisvettä sheikkeriin protskujauhojen kanssa, lopputulos:Protskut naamalla ja vaatteilla :lol2:

Uu jea, joskus tuli pistettyä kuumaa maitoa n. 4dl sheikkeriin, reilusti kaakaojauhetta sekä protskua ja.....:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom