Mitä olet mieltä Burberryn vaatteista?
Itse tutustuin merkkiin vasta pari päivää sitten Stockmannilla.
Tyttöystävä on tosi pitkän aikaa himoinnut B.B:n kaulahuivia, nyt ajattelin yllättää ja ostaa sen sille..
Mutta kannattaako?
Olen lueskelllut netistä Burberrystä ja aika voimakkaasti jakautuu mielipiteet kannattajiin ja vastustajiin. Monen mielestä esim. ruutuhuivit ovat tätimäisiä ja out, toiset taas vannoo kiven kovaan Burberryn nimiin.
Kuinka moni teistä käyttää tai omistaa jonkun B.B:n vaatekappaleen?
Burberry on siis kallis, vuonna 1856 perustettu Englantilainen luksusvaatemerkki. Kuuluisaksi Burberry on tullut ruudullisista vaatteistaan, mutta mallistosta löytyy paljon muutakin. Burberry.
Esimerkkihintoja Stocmannilta: Saunatakki yli 400€ ja kaulahuivi 120e.
(Noi siis ulkomuistista, en muista muita.)
Itse tutustuin merkkiin vasta pari päivää sitten Stockmannilla.
Tyttöystävä on tosi pitkän aikaa himoinnut B.B:n kaulahuivia, nyt ajattelin yllättää ja ostaa sen sille..
Mutta kannattaako?
Olen lueskelllut netistä Burberrystä ja aika voimakkaasti jakautuu mielipiteet kannattajiin ja vastustajiin. Monen mielestä esim. ruutuhuivit ovat tätimäisiä ja out, toiset taas vannoo kiven kovaan Burberryn nimiin.
Kuinka moni teistä käyttää tai omistaa jonkun B.B:n vaatekappaleen?
Burberry on siis kallis, vuonna 1856 perustettu Englantilainen luksusvaatemerkki. Kuuluisaksi Burberry on tullut ruudullisista vaatteistaan, mutta mallistosta löytyy paljon muutakin. Burberry.
Esimerkkihintoja Stocmannilta: Saunatakki yli 400€ ja kaulahuivi 120e.
(Noi siis ulkomuistista, en muista muita.)