Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
raakaliha sanoi:Heittäminen on ihan helppoa kunnon puisella bumerangilla. Itelläni on tuollainen mainoslahjana joskus saatu vehje, se palaa lähes joka kerta takaisin käsiin.
t. A. Boriginaali
Huonojalkainen sanoi:niin miksi se bumerangi ei kuitenkaan enää palatessaan koppaa heittäjää tajuttomaksi tai vähintään silvo sormia irti?
Tanu sanoi:Mistä ostit??? Pitäis kesäks ostaa. Kattoiko kukaan Wildboys:ia, ku se Steve O:n kaveri heitti bumerangilla itseään päähään!! Aika nätin viillon teki otsaan..
WTA sanoi:Ostin sen jostain Suomi-Australia yhdistyksestä joka sijaitsee Pasilassa.
http://www.pp.clinet.fi/~ozleague/
Ei se multa kauas muksuna jääny.metalman sanoi:Viddu että oliskin koomista, "heitin itseäni bumerangilla" :lol2:
nevahood sanoi:tuonhan voi tehdä helposti itsekkin. kaksi puista liuskaa (mielellään vaneeria) ja pistää "+" muotoiseksi ne ristiin siis. sitten puukolla noista reunoilta vuolee potkurin malliseksi ja eikun viskomaan. palaa melkein takaisin tai hyvin lähelle ainakin. tosin itse taisin tehdä kuviosahalla yhdesta palasta tuon. paksuutta vaneerilla taisi olla joku 6mm.
joskus ala-asteella noita tein. ps. ikkunalasit on projektin kallein osa-alue.
abine sanoi:Itte oon ostanu joskus kakarana tualta heurekasta sellasen faneerisen bumerangin, hetken aikaa sillä oli mukava nakella ku tuli vielä takaisinki, kunness osu seinään ja meni rikki... :itku:
Tulihan siitä malli otettua ja ittekki faneerista leikkailtua mutta ei se oma mihkään lentäny. :curs:
itse tein sillon ihan ristin mallisen. se toimi ihan hyvin.Tanu sanoi:Tulipa tuossa tylsyyttään väsättyä tommone!! Huomenna kokeilemaan kuinka lentää ja tuleeko takaisin??
Ei oo totta, mäkin sen ostin sieltä. Joskus 5 luokan luokkaretkellä. Se oli sellaanen muuten faneerin värinen mutta kärjis oli vähän sinistä.twinlab sanoi:Mulle kävi justiin samoin ja ostin sen myös Heurekasta silloin pienenä poikana :itku:
abine sanoi:Ei oo totta, mäkin sen ostin sieltä. Joskus 5 luokan luokkaretkellä. Se oli sellaanen muuten faneerin värinen mutta kärjis oli vähän sinistä.