Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, kauniita ja kauniita koiria :D Yksi mummo sano joskus hyvin Helsingissä tuosta meidän vanhemmasta: "se on niin ruma, että se on jo nätti"On kyllä kaunis yksilö. Harmi, että 95%:lla suomalaisista on surkea maku eivätkä tajua näiden kauneutta.
Siinä on kyllä tytöllä komea kärsä! :D <3
Wikipediaan on muuten listattu noita kohtalokkaita koirahyökkäyksiä: clickety clickEnnakkoluuloista paras minkä olen kohdannut oli se kun sukulainen väitti mulle kivenkovaa, että bullterrierit tappavat vuosittain useita ihmisiä ympäri maailmaa :D
Kappas, pitbull sehän näyttää olevan aika monessa mukana. Mun mielestä vaan toi rotu määritelmä noissa pitbull type tapauksessa on hieman kyseenalainen koska esim monessa jenkkivaltiossa sana pitbull tarkoittaa 4-5 eri rotukoiraa plus päälle vielä sekarotuiset, jotka ovat nyt vähänkin pitin näköisiä. Samalla tavalla kaikki noutajat voisi luokitella yhteen nivaskaan niin saisi nekin noissa purematilastoissa nousemaan.Wikipediaan on muuten listattu noita kohtalokkaita koirahyökkäyksiä: clickety click
Ikävän usein uhrina esiintyy nuori lapsi. :( Aika monessa tapauksessa koira hyökännyt omistajansa kimppuun. Olisi kiva tietää, minkälaisia kasvatusmetodeja on käytetty.
Höpö höpö, menihän se sillo meidänki kanssa ihan kivasti. Kyllä noin nuoren koiran kuuluukin hieman koheltaa, etenkin kun on bulli =)Ei tota yhtä apinaa uskalla sinne tuoda.. varmaan taas huutoa ja menoa ja meininkiä koko kävelyn ajan kun muut bulltermiitit on niin IHANIA!!
Jännä homma, mutta muut bullit pistää tuon aivan sekaisin. Muiden rotujen kanssa homma toimii ihan eri tavalla, bullit on vaan jotain niin järkyttävän kivoja että niiden kanssa menee vati ympäri.. :D
Voiko tonne patikalle ottaa staffinki mukaan? Pitää kattoa jos pääsis kanssa paikalle. Netta tulee kyllä niin sekoamaan!