Bullterrierit

Sakke kun on vielä ihan keskenkasvunen ja painaa nyt 26,5kg. Innolla odotan hepuleita jotka tulee tossa joskus vuoden päästä. Mitä nyt on vanhempiin veljiin katsomista niin voin sanoa hyvästit olkapäilleni. Onneksi se osaa muuten kävellä hihnassa hyvin. Nauratti kerran ihan perkeleesti kun mulla oli ollu jalkatreeni just edeltävänä päivänä ja lähin sitten Saken kanssa ulkoilee. Kaveri oli niin tunnollinen et löntysteli mun vammaiskävelytahtiin koko matkan. :D

Voin vuokrata Saken pariks päiväks hoitoon jos vielä tulee niitä isompipossuhaaveita, tuo kun on ollu pienestä pitäen keskivertoa kookkaampi. :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdottomasti kannattaa tarjota koirakuumeisille bullukkaa pariksi päiväksi. Mieli muuttuu kovasti kun mennään pari tuntia pitkin seiniä...

Avokin pitin ulkoiluttamisen jälkeen on vähän noi ison possun hankinnan miettimiset kyllä nyt jääny..
Pisteles johonki väliin vaikka tänne threadiin kuvaa siitä pitistä. Jotenkin ne ja amstaffit on omaan mieleen tosi hyvännäköisiä ja sellaisen joskus vielä ajattelin ottaakkin. Sinisen värisen vieläku kun saisi, mutta ovat vaan Suomessa vissiinkin aika harvinaisia.

Pisteles johonki väliin vaikka tänne threadiin kuvaa siitä pitistä. Jotenkin ne ja amstaffit on omaan mieleen tosi hyvännäköisiä ja sellaisen joskus vielä ajattelin ottaakkin. Sinisen värisen vieläku kun saisi, mutta ovat vaan Suomessa vissiinkin aika harvinaisia.

Kaverilla on sininen ja on hieno otus! Kaveripariskunnan naapurissa (Espoon suurpelto) myös asuu yksi kasvattaja joka kasvattaa sinisiä. Hämärä muistikuva että ois ollu joku Blue Angels, tai vastaavaa... Toi staffi on vähän pieni ja paksu muuten. On kuin kääpiöstaffi. :D

Pieni pätkä:

mrniceguy-albums-koirat-picture85929-img-0722.JPG

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tossa vielä Lionheadille väsynyttä painia:

Hah, mahtavia otuksia. Hengaako noi aina yhdessä? Muuttuuko usein painit leikistä totiseksi väännöksi? Porukoilla oli aikoinaan kaksi kääpiösnautseria, jotka usein aloittivat leikillä, kunnes jompikumpi veti herneet nenään ja alkoi rähisemään.

Hyvä biisi muuten!

Hah, mahtavia otuksia. Hengaako noi aina yhdessä? Muuttuuko usein painit leikistä totiseksi väännöksi? Porukoilla oli aikoinaan kaksi kääpiösnautseria, jotka usein aloittivat leikillä, kunnes jompikumpi veti herneet nenään ja alkoi rähisemään.

Hyvä biisi muuten!

Alussa ne koitti vähän ottaa yhteen kerran kun kokeili kumpi on kovempi narttu. Nyt leikkivät ihan sovussa, mitä nyt toi Luna (staffi) alkaa välillä haukkumaan??? (staffien ei pitäisi osata haukkua!) jos haluaa leikkiä, tai sitten ärsyttää vaan muutenvaan. :D Molemmat provosoi toisiaan aika-ajoin leikkimään.

Mutta osaa ne olla rauhallisiakin! Tältä aamulta:

mrniceguy-albums-koirat-picture86091-img-0748.JPG

mrniceguy-albums-koirat-picture86090-img-0744.JPG

mrniceguy-albums-koirat-picture86089-img-0742.JPG

Käsittääkseni staffin haukkuminen on sellasta rähisevää murinaa vaan. Lunasta lähtee 2500db kun sille päälle sattuu. Kuorsausta tai röhinää kuuluu lähes jatkuvasti. :D

Oma bulli kuorsaa ja röhisee myös jatkuvasti. Jokainen jaksaa aina huomauttaa asiasta kun käy kylässä. Yöllä sit alkaa se vinkumisen/kuorsaamisen/röhkimisen yhdistelmä. :)

Meillä aina, kun staffi painii lelujen tai koirien kanssa kuuluu sellaista ihme korinaa/murinaa/ärinää. Mutta osaa kyllä haukkua. Aika matala haukku. Kuulostaa vähän isommalta koiralta.

Meillä staffi neiti haukkuu aina kun haluaa jotain ja välillä ihan vaan huvikseen. Jos matala haukku ei saa isäntäväen huomioo niin ääni muuttuu korkeammaksi ja kimeämmäksi kunnes ääntä ei enää kestä ja koira huomataan. Leikkiessä kuuluu ihme örinää ja murinaa ja nukkuessa kuorsaa. Ainoastaa silloin on täysin hiljaista kun on pahanteossa.

Hei, staffi kiinnostaa rotuna ja olen harkinnut kyseisen koiran ottamista. Ajankohta voisi olla n. vuoden päästä. Olisikohan staffin omistajia Kuopiossa/lähialueilla?? Olisi mukava tutustua rotuun livenä ja samalla voisi jututtaa omistajia :) Olen myös rekisteröitynyt staffi-foorumille mutta ajattelin nyt ensin kysyä tätä kautta..

Mitä mä ton staffin kanssa oon nyt elänyt, niin alussa huomasin kuinka sitä ei kiinnostanu Netta yhtään. Netta yritti leikkiä sen kanssa, mutta Luna alko vaan murisemaan ja kieltäyty. Tiesinkin ettei noi staffit oo kauhean koiraläheisiä, vaan lähinnä tykkäävät ihmisistä. No nyt ne on kuitenkin kuin parhaita kavereita.

Ovat vissiin aikan samanlaisia kuin bullit käytökseltään mitä olen itse ymmärtänyt. Moni tuttu on sanonut että ovat aika sähköjäniksiä osa? :D

Me mennään Saken kanssa lauantaina Terri-eriin vähän juoksee kehää ympäri. Saa nähä mitä siitäkin tulee kun on herran ensimmäinen näyttelykerta. Jippiii! :evil:

On noi bullit ihmeellisiä otuksia.

Yks ilta Netta päätti jäädä rappuselle mietiskelemään, kun lähettiin ulos:

mrniceguy-albums-koirat-picture86551-img-0816.JPG

Sakke istuu noin aina muuten vaan jos portaat on hollilla. :D

Käytiin tänään neurologilla Saken kanssa koska se sai viime viikolla jotain kramppeja ja alko nykimään yms. Mitään ei löytynyt vaikka tekivät vaikka mitä tutkimuksia. Epäilty diagnoosi on nyt sitten idiopaattinen epilepsia. Ja ihan vaan teille muillekin tiedoks että nuo oireet olis voinu jäädä helposti huomaamatta ja kun näillä nyt on taipumusta epilepsiaan. Tiedä sitä sitten mikä tuon Sakelle aiheutti, kun ei sitä voi oikeen millään tutkiakaan. Seuraavaa kohtausta odotellessa jos sellaista ikinä tulee.

FFFFUUUuuuuu.... !

mrniceguy-albums-koirat-picture87264-k-saadin.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom