Bull's Basic Protein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tappara
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, nyt kun on tarjouksessa (vink vink) tuo 4 kilon säkki, niin kertokaapas mikä maku on _paras_ :). En ole ennen maistanut mitään noista, niin ois keljua jos ostaiskin jonkun keljun makuisen noin ison säkin. Whey3:n suklaa on hyvää, onko Bull'sin suklaa samanmakuista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Banaani-Vanilja on ainakin tosi mautonta. Pikkasen vaan tuoksuu banaanilta/vaniljalta. Olisivat saaneet laittaa jotain kunnon makeutusainetta siihen. Eli sitä en suosittelisi ottamaan :)

Kysytään tässä vielä samalla: onko joku sattumoisin punninnut paljon 1dl basic proteiinia painaa? Pussissa ei ole mitään infoa.

Mun mielestä taas banaani-vanilja on herkkujen herkkua! Hyvä vaan, ettei ole kovin makeaa. Liian makeista juomista jää inha olo suuhun ja hillitön jano. Banaani-vanilja on tosi raikkaan makuinen.

Mansikka on ihan hyvän makuista ja sopivan makeaa. Mielestäni paras vaihtoehto.

Banaani-vanilja menee alas ihan hyvin, koska niin kuin edellä mainittiin on aika neutraalin makuista. Mitään herkkua se ei ole.

Suklaa on kolmesta vaihtoehdosta huonoin.

Piste suklaalle. Nykyisin otan 1-2 drinkkiä päivässä. Hyvää.

Banaani-vanilja oli hieman teollisen makuinen minun suussani, mutta menee kivuttomasti alas. Pitää varmaan ostaa jossain välisssä taas yksi pussi ja tehdä suklaa-banaani-vanilja-mix.

Mansikkaa en ole maistanut.

Olen tähän mennesä maistanut vain banaani-vaniljaa ja suklaata ja näistä kahdesta on ensin mainittu parempaa, no onhan tossa hyllyssä vielä yks pussi mansikkaakin, joten sitä odottelen innolla.

Vaihtelun vuoksi tilasin mansikan makuista, ja se maistuu veden kanssa aika äklölle, ehkä se maitoon sekoitettuna on parempaa. Olis pitänyt sittenkin tilata suklaata... mutta makuasioistahan ei voi kuin kiistellä.

Originally posted by Panda
Vaihtelun vuoksi tilasin mansikan makuista, ja se maistuu veden kanssa aika äklölle, ehkä se maitoon sekoitettuna on parempaa. Olis pitänyt sittenkin tilata suklaata... mutta makuasioistahan ei voi kuin kiistellä.

Itse sekoitan Bullssin mansikan aina veteen ja makuelämys on mahtava :) Oli siinä hiilareita tai ei.

Originally posted by Slowmo21
Kysytään tässä vielä samalla: onko joku sattumoisin punninnut paljon 1dl basic proteiinia painaa? Pussissa ei ole mitään infoa.

Äsken juuri punnitsin ja desi painaa noin 40 gramma(=38 g). Mittasin muovisella desilitran mitalla niin, että kauhaisin sillä pussista proteiinia ja naputtelin sitten ylimääräiset proteiinit pois mitasta, kunnes proteiinin pinta oli aika tarkasti mitan reunojen tasalla. Eli 40 gramman mukaan voit varmaan laskea huoletta. Jos suurempaa tarkkuutta haluat, niin sitten on vaa'an osto edessä.

Ja mielipiteeni tuohon makukyselyyn on, että suklaa on parempaa kuin mansikka (=ei niin makeaa ja keinotekoisen makuista). Banaani-vaniljaa en ole maistanut. Tähän huomautus, että kumpaakin makua (suklaa ja mansikka) on tullut syötyä noin kymmenen kiloa, mutta nykyään mansikka makeutensa takia tökkii ja tuo kilo tuolta säkin pohjalta ei meinaa kulua niin kauan, kun minulla on suklaista proteiinia.

Originally posted by Jylli81
Äsken juuri punnitsin ja desi painaa noin 40 gramma(=38 g). Mittasin muovisella desilitran mitalla niin, että kauhaisin sillä pussista proteiinia ja naputtelin sitten ylimääräiset proteiinit pois mitasta, kunnes proteiinin pinta oli aika tarkasti mitan reunojen tasalla. Eli 40 gramman mukaan voit varmaan laskea huoletta. Jos suurempaa tarkkuutta haluat, niin sitten on vaa'an osto edessä.

Oliko punnitessasi proteiinit mitassa? Jos oli niin paljonko mitta painaa?

Tulipa tuossa itsekkin vasta aukaistua toi banaani-vanilja pussi.Olisin kyllä ostanut täysin neutraalin makuisen kun mulla noi maustetut alkaa aika pian tökkiä alasmenon kanssa ja sitte tulee :urjo:. Toi banaani-vanilija oli kuitenkin kuulopuheiden mukaan aika neutraalin makuinen joten uskalsin ostaa ja nyt eka kertaa maistettua vaikuttaa siltä että varmaan saan koko pussin syötyä ilman "hissi efektiä".
Onkohan sitä jotenkin epänormaali näissä makuasioissa :rolleyes: .

Originally posted by Rock^
Oliko punnitessasi proteiinit mitassa? Jos oli niin paljonko mitta painaa?

Siis se pelkkä proteiini painoi tuon 38 g. Laitoin muovipurkin vaakaan ja nollasin vaa'an sitten niin, että lukema lähtee nollasta vaikka purkki on vaa'alla ja sitten kaadoin proteiinin desimitasta vaa'alla olevaan muovipurkkiin, jolloin sain proteiinin painon. Mainitsin tuosta proteiinin ottamisesta pussista yms. vain sen takia, että kyllähän tuohon desimittaan saisi paljon enemmänkin proteiinijauhetta, jos sen survoisi todella tiiviisti sinne, mutta arvelin käyttämäni tavan vastaavan parhaiten sitä tapaa, jolla proteiinia otetaan desimittaan, kun sillä yritetään mitata proteiinin määrää.

Jylli81: Iso kiitos :)

Ja tosta mausta vielä, itse olen sekoittanut veteen. Tänään pääsin expossa maistamaan rasvattomaan maitoon tehtynä (diet mix ja Viking power, joissa on samat makuaineet kuin Bull's tuotteissa) ja banaani-vanilja oli ihan helvetin hyvän makuista. Vedessä sitten täysin mautonta.

Suklaa tuli tilattua, Onneksi! Olen ollut todella tyytyväinen. Eihän se ihan suklaalle maistu, mutta menee alas noin parissa sekunnissa ja jää ihan hyvä jälkimaku. Tätä sitten jatkossa aina.

Otetaanpa pieni galluppi:
Sekoitatteko jauheen mieluummin veteen vai maitoon?

Originally posted by gunner
Otetaanpa pieni galluppi:
Sekoitatteko jauheen mieluummin veteen vai maitoon?

Palautusjuoma veteen, muut maitoon. Maidon kanssa paremman makuista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom