BULL'S Basic Protein vai Fast Whey3 lisäproteiiniksi?

Tiedäntiedän, tämä menee jo pilkun nussasuksi, mutta ajattelinpa kuitenkin kysäistä. Onko siis käytännössä mitään hemmetin väliä, että kummanko tuotteen ostan?

BULL'S Basic Protein: Ultrasuodatettu herakonsentraatti, maitoproteiini-isolaatti ja Supro-soijaisolaatti. 100g sis. prot. 86g, hiilihyd. 2,8g ja rasvaa 4,6g.

Fast Whey3: Ultrasuodatettu herakonsentraatti, ionivaihdettu- ja mikrosuodatettu heraisolaatti ja hydrolysoitu heraisolaatti. 100g sis. prot. 83g, hiilihyd. 2,8g ja rasvaa 6,5g.

[mod]
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=63
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On sillä väliä.

Jos käytät lisäproteiinisi palautusjuoman valmistamiseen, niin valitse Whey3, koska siinä on hydrolysoitua heraa, joka on nopeasti imeytyvää.

Jos Käytät lisäproteiinisi "ruokana", niin valitse Basic, koska siinä on kaseiinia ja soijaa, jotka imeytyvät hitaasti.

Itse käytän kumpaakin.

Unohdin mainita tarkemmin, että tämä tulee nimenomaan lisäproteiiniksi, eli "ruuaksi". Palautumiseen olen viimeaikoina ottanut Reco2:sta ilman mitään terästystä kreatiinilla tai glutamiinilla. Tässä samassa voisin kysyä, että kumpiko on parempi palautumisjuoma; Fast Reco2 terästettynä kreatiinilla ja L-glutamiinilla vai BULL'S Recovery ilman mitään lisäyksiä koska siinähän nuo ovat jo valmiina? Kalliiksi tulee, mutta tulkoon jos se parantaa kehitystä.

nutriplussan whey 8100 on halpa vaihtoehto hinta ainakin kohallaan 13,50 erkkiä pussi 900 g pussi muistaakseni. ainut huono puoli on et se vaahtoo aika helposti.

miks se on parempi jos perusproteiini on hitaasti imeytyvää. Onkos toi nutriplussan best whey mistään kotosin?

Sami78, kait se on yksinkertaisesti siksi, että typpivasteen kesto on pidempiaikaisempi. Siis typpitasapaino pysyy riittävän ylhäällä pidempään, kun protsku imeytyy hitaasti.

Originally posted by Ulle
On sillä väliä.

Jos käytät lisäproteiinisi palautusjuoman valmistamiseen, niin valitse Whey3, koska siinä on hydrolysoitua heraa, joka on nopeasti imeytyvää.

Ei taida olla kauheen suuri toi hydralisoidun heran määrä kun on rasvaa 6,5g/100g:ssa eikä noitten ionisuodatettujenkaan. Kait tota konsentraattia on suurin osa kun siinä on normaalisti 7-8g rasvaa/100g. Mutta kyllä mäkin ottaisin ehdottomasti tota Whey3:sta kun siinä ei oo mitää soijaa joka imeytyy hitaasti. Ja että Whey3 suklaa on hyvää, maistuu varmaan 99%:lle "bodareista".

Originally posted by smeagol
Mutta kyllä mäkin ottaisin ehdottomasti tota Whey3:sta kun siinä ei oo mitää soijaa joka imeytyy hitaasti. Ja että Whey3 suklaa on hyvää, maistuu varmaan 99%:lle "bodareista".
Jos kyse on proteiinista, mitä käytetään muuhun tarkoitukseen kuin palautumisjuomaan, ei tuolla imeytymisnopeudella ole paskankaan väliä, parempi vaan kun imeytyy hitaammin.

Minä en arvosta tuota Whey3:sta palautumisjuomaproteiinina juuri mainitsemastasi syystä, ja kun perusproteiinia saa halvemmallakin, niin tuolla Whey3:lla ei ole oikeen mitään käyttöä. Turha proteiini :)

Evolution kunniaan!

Suosittelisin Evolutionin Cross 90. (Oikeastaan vielä parempi olis Ion 92, mutta se on kuulemma vedetty markkinoilta koska sen valmistus tuli liian kalliiksi).
Proteiini: "Cross-flow microfiltrated whey protein isolate" Mitä sitten tarkoittaakin. Joku ehkä tietää?? Ja sellaista n 88%.
Rasva ja hiilarit: kumpikin alta 1% ja sitten löytyy vielä mm rautaa, magnesiumia, kalciumia ja useita eri aminohappoja.
Olen havainnut erittäin toimivaksi valmisteeksi, siis kun hakee pelkkää proteiinilisää.
Hintakaan ei ole päätähuimaava, vaikka onkin ehkä pikkasen kalliimpaa kuin joku Fast tai *******.

Joo sori mä vähän sekoilin. Tarkotin, että ottaisin palautukseen noista kahesta whey3:sta mutta ottaisin kyllä perusprotskukskin enemmin tota whey3:sta.

Toi cross90 on kyllä ihan liian nopee perusprotskuks ja samalla tietenkin sit liian kallis, puhumattakaan tosta Ion92:sta.

Suosittele perusprotskuks viel Immediate Actionia :p

Originally posted by smeagol

Toi cross90 on kyllä ihan liian nopee perusprotskuks ja samalla tietenkin sit liian kallis, puhumattakaan tosta Ion92:sta.

Suosittele perusprotskuks viel Immediate Actionia :p

No oikeassa oot, mut eikö tässä ollut puhetta nopeasta proteiinista? Piti palata takaisin ja lukasta alkuperäinen viesti, ja siinähän kyllä puhuttiinkin "lisäprotskusta" eli sinänsä toi mun vastaus ei oo oikeassa threadissä. Mutta tossa myöhemmässä vaiheessa alko tulla juttuu nimenomaan nopeasta proteiinista.

Olisko sulla smeagol tai jollain muulla vielä tietoa et mitä toi Cross 90 proteiinille on valmistusvaiheessa tehty. Vai onko minun tyytyminen vaan ssihen tietoon että se on "Ristikkäis-virtauksessa mikrosuodatettua whey proteiini isolaattia"?

Lisäprotskuna olen itse käyttänyt ProPowerWhey 1800g eikä sen voittanutta ole löytynyt. 1,8Kg tynnyri löytyi parhaimmillaan 21e hintaan. Normaalisti taitaa olla n 24e. Itse en jaksa näistä hifistellä sen enempää. Palaa kalliita kaloreita aivotoimintaan. Tässä jotain isolatesta...

The isolated version of whey isn't any better in terms of muscle growth or fat loss than his twin bro concentrate. Proponents of isolate claim that it has more protein per gram. Well, I'd hope so, considering the fact that it's "isolated"! So, what's the advantage exactly? Not having to take out as many scoops? The quality is the same, but the price sure as hell isn't.

So, my profile for isolate goes as follows: He's identical to whey concentrate, but wears fancy trunks and expensive leather gloves. In other words, he's a pretty boy who spends more money, yet produces about the same ass kicking results on Mr. Catabolism!

Tietääkä kukaan missä suhteissa herakonsentraatti, kaseiini ja soija ovat tuossa Bulssin basicissa? Missään ei lue edes mitä on eniten. Ei kiinnostaisi maksaa jotain ProPower Wheyta kovempaa hintaa jos suurin osa basicin proteiinista on soijaa (=halpaa).

Originally posted by Slowmo21
Tietääkä kukaan missä suhteissa herakonsentraatti, kaseiini ja soija ovat tuossa Bulssin basicissa?
JOS nyt muistan oikein niin tuossa järjestyksessä 60/20/20.

Ostin pussillisen Bull's Basicia aterian korvikeprotskuksi mutta en pysty oikein käyttämään kun ilmeisesti soija pistää vatsan turpoamaan ja aiheuttaa ilmavaivoja aika rankasti. Onko kellään kokemusta voiko elimistä tottua jossain vaiheessa ja oireet helpottua?

Originally posted by Olli Puhakka
Muistit oikein. 60/20/20!

Kuinkas paljon Fast Whey3 sisältää kutakin heraproteiinia?

Hommasin tuota Bull's Basic Proteiinia peruslisäprotskuksi. Sehän on nimensäkkin mukaan perusproteiini. Whey3:sta rupesin käyttämään palautumisjuomassa. Tosiaan tuo Whey3:n herajakauma olisi mukava tietää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom