BULL'S Basic Protein vai Fast Whey3 lisäproteiiniksi?

Olen syönyt Whey3:sta välipalaprotskuna, pääasiassa kuitenkin palautusjuomassa. Ei se niin hirveän hintaista ole ja 5kg säkki kestää mulla melko pitkään vaikka sitä miten söisi. Ne konsentraatti/isolaatti/hydrolisoitu suhteet olisi kyllä kiva tietää, kukapa sen kertoisi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PattiPete
Hommasin tuota Bull's Basic Proteiinia peruslisäprotskuksi. Sehän on nimensäkkin mukaan perusproteiini. Whey3:sta rupesin käyttämään palautumisjuomassa. Tosiaan tuo Whey3:n herajakauma olisi mukava tietää.

Mäkin ostan yhen pussin, hullun maanantain innoittamana,ajattelin ottaa tota päivisin ja aamulla nutriplussan whey 8100, joka on hyvä sekoittaa tehosekoittimella muuten ei tuu mitään, vaahtoo hullunaan mutten hyvä perus protsku.

missäs suhteessa nuo protskut ovat sitten WHEY3:n osalta? konsentraattia eniten luulisin?

Mulla oli ennen vanhaan halpisheraa perusproteiinilisänä, nyt Protein95:sta. Hyvää jauhoo on, sekoittuu helposti (veteen, maitoon ei, mikähän tuossakin on?), ei vaahtoa, ei maistu juuri miltään, rasvaa ja hiilaria on minimaalisesti. On mun mielestä tod. hyvä vaihtoehto perusproteiinijauheeksi. Halpishera tai muun merkkinen kaseiinikin varmaan kävisi, ehkä myös soija. Maustetut jauhot -> ei kiitos. Mutta jos kuka maustettua haluaa, niin miksei vaikka Bull's Basiccia sitten.

Originally posted by makew
aamulla nutriplussan whey 8100, joka on hyvä sekoittaa tehosekoittimella muuten ei tuu mitään, vaahtoo hullunaan mutten hyvä perus protsku.

Olen huomannut että Whey8100 ei vaahtoa jos käyttää öljyä juomassa.

Ohho, en ole ennen kiinnittänyt huomiota tuohon Fast Protein 95:een, mutta nyt kun vilkaisin sisältötietoja niin sehän näyttää hyvältä. Rasvat ja hiilarit minimissä ja kova proteiinipitoisuus (92,3%). Samanhintaista kuin basic protein.

Bull's basic protein - Fast protein 95
proteiinia: 86% - 92,3%
rasvaa: 4,6% - 0,9%
hiilaria: 2,8% - 0,1%

Hemmetin hyvät sisältöarvot tuossa protein 95:ssa.
Protein 95 on puhdasta maitoproteiinia, eli 20% heraa ja 80% kaseiinia.
Basic protein sisältää ultrasuodatettua herakonsentraattia, maitoproteiini-isolaattia ja Supro-soijaisolaattia. En tiedä missä suhteessa.

Tiedä sitten kumpi on parempi. Molemmat varmaan hyviä vaihtoehtoja ja isona säkkinä ostettuna ihan ok hintaisia. Basic protein 4kg 87,90€ = 21,975€/kg - Protein 95 5kg 106,40€ = 21,28€/kg.

PattiPete: riippuu, haluatko maustettua vai maustamatonta. Protein95:ssä saa pikkusen enempi proteiinia/euro, mutta Bull's on valmiiksi maustettu. Makuasioita.

Onko joku punninnut tota Bull's basiccia? Perus herakonsentraateissa 1dl on suunnilleen 30g mutta mitenköhän on tuon kanssa? Pussissa ei lue, mikä on aika ärsyttävää jos ei omista digivaakaa.

Iivili ja muut Protein 95:n käyttäjät, vedättekö ihan pelkiltään tuota Protein 95:sta naamaan veteen sekoitettuna vai maustatteko sitä jollain? Itse tilasin viiden kilon säkin tuota ja aika karvaan makuistahan tuo on pelkiltään. Pitää varmaan hakea jotain kaakaota ja heittää sitä sekaan jos maku vaikka vähän paranisi..

Originally posted by Slowmo21
Onko joku punninnut tota Bull's basiccia? Perus herakonsentraateissa 1dl on suunnilleen 30g mutta mitenköhän on tuon kanssa? Pussissa ei lue, mikä on aika ärsyttävää jos ei omista digivaakaa.

Mun vaa'alla: 70 ml vastaa 30g ja 100 ml 42g

Basic banaani-vanilja

PattiPete: Ihan silteensä veteen sotkettuna otan Protein95:n. Mun suuhun on hyvin mautonta, helposti menee alas. Mutta makuja on monia ;) Laita jotain Light mehua, kaakaojauhetta tms. makusteeksi, jos ei muuten uppoa.

Sen sijaan Fastin Whey on karmeen makusta. Nippanappa saan pal.juoman nieltyä nykyään, vaikka laitan kunnolla kaakaota siihen :( Mutta menköön, jospa se tekee hyvää lihaksille :D

Makua saattoi pahentaa sekin, että jauhe ei ollut sekoittunut sheikkerissä kunnolla vaan siinä oli paakkuja. Äsken sekoitin sauvasekoittimella ja heitin vähän kaakaojauhetta sekaan ja hyvin uppoaa. :thumbs:

Makua saattoi pahentaa sekin, että jauhe ei ollut sekoittunut sheikkerissä kunnolla vaan siinä oli paakkuja. Äsken sekoitin sauvasekoittimella ja heitin vähän kaakaojauhetta sekaan ja hyvin uppoaa. :thumbs:

Joo tuossa Protein95ssä tuntuu jäävän enemmän paakkuja kuin missään muissa proteiineissa ja ehkä siksi se tosiaan tekee siitä pahemman makuista. Itse ostin yhden 900 gramman pussin ja en kyllä toista taida ostaa, on sen verran tuskainen toi iltaprotskun alassaaminen. Sen sijaan saman valmistajan soija putoaa ihan mukisematta, paakuilla tai ilman. Makuja on monia.

Iivili ja muut Protein 95:n käyttäjät, vedättekö ihan pelkiltään tuota Protein 95:sta naamaan veteen sekoitettuna vai maustatteko sitä jollain? Itse tilasin viiden kilon säkin tuota ja aika karvaan makuistahan tuo on pelkiltään. Pitää varmaan hakea jotain kaakaota ja heittää sitä sekaan jos maku vaikka vähän paranisi..

Minä vetelen sen naaman ihan vaan veden kans eikä se minusta mitään pahaa ole. Vaan meneepä mulle se Fastin Wheykin alas ihan vaan veteen sekoitettuna.

Originally posted by Sami78
Onkos toi nutriplussan best whey mistään kotosin?

Mulla ainakin ihan ehdoton, hinta/laatu on viimosen päälle kohdallaan, reilut 20EUR / 900g, maku on hyvä (oon maistanut vaniljaa ja suklaata, en tiedä onko muita) ja koostumus oiva jos pussin taulukot pitää paikkansa. :)

Mä suosin Nutri Plussaa kaikissa protskuissa ja maltoissa, en tosin paremmasta tiedäkään koska en oo hypersuper(hintaisiin)protskuihin ratkennut. :)

Originally posted by turre101
Mulla ainakin ihan ehdoton, hinta/laatu on viimosen päälle kohdallaan, reilut 20EUR / 900g, maku on hyvä (oon maistanut vaniljaa ja suklaata, en tiedä onko muita) ja koostumus oiva jos pussin taulukot pitää paikkansa.
Proteiinia alle 80g / 100g, 800g pussin hinta yli 20€ (Ari Kokkosen nettikaupan tietojen mukaan). Mihin perustat tämän "hinta/laatu on vimosen päälle kohdallaan"?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom