antti65
Banned
Joutuisi kaikki suihkuun kyykyn jälkeen, jos noudatettaisiin voimanosto sääntöjä.Venäläiset tuomarit Expon kisoihin nii joha tulee punasta. :D Nimimerkillä kokemusta on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joutuisi kaikki suihkuun kyykyn jälkeen, jos noudatettaisiin voimanosto sääntöjä.Venäläiset tuomarit Expon kisoihin nii joha tulee punasta. :D Nimimerkillä kokemusta on.
Toi on kyllä paskapuhetta, että joka salilla näkee 250 raw-kyykkyjä ja kolmensadan vetoja. Lähemmäs kymmenen treenivuoden aikana täällä Itä-Suomessa olen nähnyt tasan kaksi ipf-syvyistä kahdensadan raw-kyykkyä saleilla ja toinen niistä oli mun oma. Muutaman 240 kilon 10 senttiä vajaan pyllistyksen olen myös nähnyt. Maastavedoista isoimmat olleet ehkä 250-260, en muista. 180+ penkkejä kyllä paaaljon. Ehkä siellä etelän isoilla saleilla on sitten eri meininki.
Joutuisi kaikki suihkuun kyykyn jälkeen, jos noudatettaisiin voimanosto sääntöjä.
Toi on kyllä paskapuhetta, että joka salilla näkee 250 raw-kyykkyjä ja kolmensadan vetoja. Lähemmäs kymmenen treenivuoden aikana täällä Itä-Suomessa olen nähnyt tasan kaksi ipf-syvyistä kahdensadan raw-kyykkyä saleilla ja toinen niistä oli mun oma. Muutaman 240 kilon 10 senttiä vajaan pyllistyksen olen myös nähnyt. Maastavedoista isoimmat olleet ehkä 250-260, en muista. 180+ penkkejä kyllä paaaljon. Ehkä siellä etelän isoilla saleilla on sitten eri meininki.
Niin, sinä taidat kuulua niihin yes miehiin, että kun on seisty samassa sateessa kerran ni aina valkosta, vaikka kyykky olisi puolimetriä vajaa. Jos et ole muuten huomannut, niin kyllä täällä 99% pitää noita pyllistyksi voimailun irvikuvana. Ja, muuten oletko perillä voimanosto säännöistä? Taitavat olla sinulle täyttä hebreaa.Sun sääntöjä jos noudatettais ni kukaan ei pääsis ikinä mistään lajista läpi missään kisoissa ja vois mennä suihkuun jo kotona. Ja jos vahingossa joku sais antilta valkosta ni se olis sitte muuten vaan paska ja huono ihminen.
Mutta mikä parasta se ei ole mun tehtävä kun en ole tuomari (kuten et ole sinäkään?). 99% ei oo nostolavalla täällä käynytkään, joten ne kommentit voi pitää omassa arvossaan. Kuten yllä mainitsin, niin mun ei niitä sääntöjä tarvi tietääkkään kun en oo tuomari. Riittää kun kuuntelen mitä tuomari sanoo ja suoritus on hyväksytty jos voimat riittää.Niin, sinä taidat kuulua niihin yes miehiin, että kun on seisty samassa sateessa kerran ni aina valkosta, vaikka kyykky olisi puolimetriä vajaa. Jos et ole muuten huomannut, niin kyllä täällä 99% pitää noita pyllistyksi voimailun irvikuvana. Ja, muuten oletko perillä voimanosto säännöistä? Taitavat olla sinulle täyttä hebreaa.
Toi nyt on silti ihan naurettavaa paskaa, ihan sama onko niskassa se tonni vai 500kg tai saanko minä tai kukaan tällä forumilla sitä itse telineistä. Kyllä niitä varmaan silti saa kritisoida ja kertoa asiasta mielipiteensä. Mutta kaikki taitaa olla niin kauan sallittua, kun siihen ei perus pakkislainen pysty? Erittäin hyvin perusteltu.
Se on tullut harvinaisen selväksi, että et tiedä voimanostosäännöistä yhtään mitään. Ja itselläni ei ole toistaiseksi tuomari korttia, kun en ole sitä laiskuuttani käynyt suorittamassa, mutta eiköhän sekin tänä syksynä hoidu. Mutta niissä säännöissä joita olen lukenut ei kyllä tosiankaan hyväksyttäisi noita pyllistyksiä.Mutta mikä parasta se ei ole mun tehtävä kun en ole tuomari (kuten et ole sinäkään?). 99% ei oo nostolavalla täällä käynytkään, joten ne kommentit voi pitää omassa arvossaan. Kuten yllä mainitsin, niin mun ei niitä sääntöjä tarvi tietääkkään kun en oo tuomari. Riittää kun kuuntelen mitä tuomari sanoo ja suoritus on hyväksytty jos voimat riittää.
paskaa tai ei,mä ainakin arvostan että äijät liikuttelee tollasia rautoja,täällä on samperin negatiivista porukkaa,kellekkään ei koskaan riitä mikään,kaikessa ja kikissa on aina jotain vikaa ja kyllä jokaisen kaverin tuttu tai joskus 30 vuotta sitten tehtiin asiat paljon paremmin ;) jeps...ei muuta kun itse näyttämään mallia! tällä palstalla ei paljon positiivisia kommentteja heru kenellekkään.
paskaa tai ei,mä ainakin arvostan että äijät liikuttelee tollasia rautoja,täällä on samperin negatiivista porukkaa,kellekkään ei koskaan riitä mikään,kaikessa ja kikissa on aina jotain vikaa ja kyllä jokaisen kaverin tuttu tai joskus 30 vuotta sitten tehtiin asiat paljon paremmin ;) jeps...ei muuta kun itse näyttämään mallia! tällä palstalla ei paljon positiivisia kommentteja heru kenellekkään.
No eipä täällä naureta tai kritisoida 300 kilon raakapenkkiä koska siinä ei ole mitään jossiteltavaa. Noita 1000 kilon telineistä ottoja ja tunkilla ylös nostoja saa ja pitääkin kritisoida, koska se on paskaa suoraan sanottuna. Eihän siinä ole saatana järjen murentakaan jos kyykkäät normaalisti 250 kiloa salilla, ja sitten sut kääritään sellaseen pakettiin rullalle että pyllistät kisoissa 450 kiloa? Sä olet edelleen se 250 kilon kyykkääjä, ja toi varustekisailu on pahempaa kusetusta kuin penkkailu perse ilmassa. On se hienoa ku kyykätään 800 kiloa ja sitten täristään maastavedossa 300 kilolla naama punasena ku mustikka.
Mut tähän on tultu ja voimanosto on muuttunut voiman ostoksi, koska tuloksia saa epäinhimillisesti ostamalla jäykemmän trikoon. Tony Halme oli oikeassa kun sano et jos lihaksia sais kaupasta niitä myytäs Stockmannilla, tässä tapauksessa pitää paikkansa.
Tuossa videossa Rantasella on alustrikoot päällä, eli ei ole raw nostamista. Tuon alustrikoon päälle tulevat vielä erikseen kyykky rikoot.Oletko sä todella noin vajaa? Luuletko, että varusteet lyödään niskaan ja sitten nousee 200kg lisää? Ei todellakaan, niillä treenataan vuosikausia ennen niistä saadaan tuollainen hyöty. Jos mutuillaan tekniikoiden kansa niin kyykyssä ja penkissä Raw noston ja ipf noston väli on kuin pikajuoksulla ja aitajuoksulla. Taas ammattilaisnostoilla ja RAW nostoilla ero on kuin pikajuoksulla ja pituushypyllä vaikka molemmissa lajeissa samat ominaisuudet auttavat hyvään suoritukseen, mutta tekniikka on täysin erinlaista.
Lisänä video kun Joonas Rantanen nostaa ilman varusteita ammattilais-kyykkyä, tämän perusteella hyöty varusteista on n.300kg
[video=youtube_share;a8hunkAPcG0]http://youtu.be/a8hunkAPcG0[/video]
Joo, suuntaus näyttää olevan ammattilaistouhuissa se, että rautaa lisää tankoon, ja sitä korkeammaksi jätetään kyykky. Ja aivan varmasti on Rantanen vahva jässikkä siitä ei ole epäilystäkään.Noista kyykyistä tippuis aika paljon rautaa, jos tuo Rantanen joskus kyykkäisi syvälle. Enpä ole tuolta yhtään lähellekään syvää kyykkyä nähnyt ikinä. Ei siinä, todella vahva mies, mutta tuo on kyllä itsensä kusettamista jos noita sanoo kyykyiksi.