Bullfarm Powerlifting Championships 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juha85
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei toki siis suomesta noin vahvoja bodareita löydy,mutta kansainvälisesti kyllä ja eikös Ahola vomamiespuolelta vetänyt myös aika kovia rautoja,mites vanhempi Illikainen,aika lähelle maagista 400 pääsi kai myös?

- - - Updated - - -

Ahola näköjään mainittiinkin,my bad.

Jos nämä varustenostajat tekee raw tuloksia luokkaa 260/280/340kg(nämä kaikki tästä ketjusta kopioituja) niin onhan ne helvetin kovia nostajia, sitä asiaa ei muuta miksikään se että varustekyykyt 555kg on korkeita. Porukkaa vaan vissiin vituttaa se kun näitä nostoja joku voi erehtyä pitämään vertailukelpoisina raw ns. täyssyvyisiin kyykkyihin.

Salilla 400kg vetäneitä varmaan Ahola ja Kiri, mutta varsinkin kun on jo 2 lajia takana, niistä salilla remmeillä vedetyistä reisikannatusvedoista jäädään kuitenkin kisoissa aikalailla. Mutta tosiaan Ano Turtiainen ainoa yli 400kg vetäjä meidän maastamme.

Suomen kovimmat raw vedot kisoissa on edelleen:
Jonne Illikainen 380, Mika Hiltunen 375,Juha Virtanen ja Jani Illikainen 370kg...kaikista videot youtubessa jos haluaa katsoa paitsi Jani Illikaisen vedosta ei taida olla?).

Varustepuolelta löytyy kovia vetäjiä jo ihan 80-luvulta saakka lähtien...esmes Masto Heinonen,Ismo Åman jne..puhumattakaan Kiristä,Käpylästä jne. Käpyläkin on salilla vetänyt 400kg,samoin kajaanin Juha Hiltunen 90-luvulla.

Lopettakaa tappelu ja menkää reenaamaan. Tälllästä kukaan jaksa lukee.

Ei tässä mitään tappelua pääse muodostumaan kun kaikki (99%) ollaan sitä mieltä että tuo on täyttä pelleilyä, kyykyt eritoten.

Vaikka on tiedossa jo minkälainen tuomarilinja noissa kisoissa on niin silti käy aina vituttamaan kun tuollaista kutsutaan voimanostoksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas vähän himmeen olosta kritiikkiä, mutta minkäs tekee. Olin pitkästa aikaa katomassa paikan päällä noita kisoja, mun silmään on kyllä melko jännän näköstä kun ukolla on 500+kg selässä tai 350+kg käsillä ja vedossa 350+kg. Jos koskaan mitään nostanut niin voi vaan kuvitella miltä se tuntuu(=ei hyvältä), vaikka olisi mitkä varusteet ja tuki siteet mukana. Tietysti nostajia olisi voinut olla enemmän ja ulkomaan nostajat olisivat tuoneet hyvän lisän hommaan, mutta muuten ihan mielenkiintosen näköstä touhua tuo ammattilais nostaminen varsinkin livenä.

Jos tuon tilalle tulisi RAW-kisa niin siellä pitäisi olla 900+kg YT:t nostajia valtaosa ja lisänä jotain 1000+kg nostaja ennen kuin se olisi kiinnostavaa. Joka salilta kuitenkin löytyy niitä kisaamattomia-harrastelija-mörrimöykkyjä mitkä nostaa 250+ kyykystä tai 180+ penkistä tai 300+ vedosta raakana, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Ei niitä mörrimöykkyjä jaksa katsoa, kun niitä näkee muutenkin.

Joka salilta kuitenkin löytyy niitä kisaamattomia-harrastelija-mörrimöykkyjä mitkä nostaa 250+ kyykystä tai 180+ penkistä tai 300+ vedosta raakana, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Suunnilleen tuota tasoa tän Bullfarmin kisan nostajat on. Murtomäki ja Rantanen ainoat poikkeukset.
Jos tuon tilalle tulisi RAW-kisa niin siellä pitäisi olla 900+kg YT:t nostajia valtaosa ja lisänä jotain 1000+kg nostaja ennen kuin se olisi kiinnostavaa

Montako 1000-kilon raw miestä luulet maailmassa olevan? Voin antaa vihjeen että yhden käden sormilla voit laskea.

Taas vähän himmeen olosta kritiikkiä, mutta minkäs tekee. Olin pitkästa aikaa katomassa paikan päällä noita kisoja, mun silmään on kyllä melko jännän näköstä kun ukolla on 500+kg selässä tai 350+kg käsillä ja vedossa 350+kg. Jos koskaan mitään nostanut niin voi vaan kuvitella miltä se tuntuu(=ei hyvältä), vaikka olisi mitkä varusteet ja tuki siteet mukana. Tietysti nostajia olisi voinut olla enemmän ja ulkomaan nostajat olisivat tuoneet hyvän lisän hommaan, mutta muuten ihan mielenkiintosen näköstä touhua tuo ammattilais nostaminen varsinkin livenä.

Jos tuon tilalle tulisi RAW-kisa niin siellä pitäisi olla 900+kg YT:t nostajia valtaosa ja lisänä jotain 1000+kg nostaja ennen kuin se olisi kiinnostavaa. Joka salilta kuitenkin löytyy niitä kisaamattomia-harrastelija-mörrimöykkyjä mitkä nostaa 250+ kyykystä tai 180+ penkistä tai 300+ vedosta raakana, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Ei niitä mörrimöykkyjä jaksa katsoa, kun niitä näkee muutenkin.

täytyy kyllä olla tässä asiassa täysin eri mieltä. mun mielestä noissa telineistä irrottamisissa ja muissa ei ole mitään mielenkiintoista jos ei jostain kumman syystä innostu loukkaantumisista. hirvittää katsoa kun sällit lähtee menemään alaspäin sellaisilla kuormilla joita eivät selkeästi pystyisi oikeasti mitenkään hallitsemaan. noista harrastajistakin täytyy olla eri mieltä, aika helvetin harvoin näkee saleilla liikuteltavan noita listaamisia rautoja. ja eikös tuonne nyt pitänyt olla tulossa maailman kovimmat varustenostajat? eikö ne kisat voisi yhtä hyvin toteuttaa maailman kovimmilla raakanostajilla?

ja niin, kiri ei koskaan nostanut neljää hunttia, sarjapainojen perusteella voimaa siihen olisi varmasti ollut, mutta takareidet eivät kestäneet.

Toi on kyllä paskapuhetta, että joka salilla näkee 250 raw-kyykkyjä ja kolmensadan vetoja. Lähemmäs kymmenen treenivuoden aikana täällä Itä-Suomessa olen nähnyt tasan kaksi ipf-syvyistä kahdensadan raw-kyykkyä saleilla ja toinen niistä oli mun oma. Muutaman 240 kilon 10 senttiä vajaan pyllistyksen olen myös nähnyt. Maastavedoista isoimmat olleet ehkä 250-260, en muista. 180+ penkkejä kyllä paaaljon. Ehkä siellä etelän isoilla saleilla on sitten eri meininki.

Kuinka tuomarilinjan muuttaminen menisi käytännössä? Onko olemassa jotain kisoja edeltäviä kilpailijakokouksia, jossa voisi kehottaa ottamaan 100kg kyykyn aloituksesta suosiolla pois koska täällä ei muuten pelleillä? Vai kylmästi uusi linja ja huipuille 9 punaista kyykyssä?

No jos miettii Expoa noin muuten niin ainutta urheilua siellä oli vahvamieskisat ja otevoimakisat.

Muista kädenvääntö ;)

Suunnilleen tuota tasoa tän Bullfarmin kisan nostajat on. Murtomäki ja Rantanen ainoat poikkeukset.

No jos huviksesi joskus katselet niitä Bullfarmin treeni videoita niin _VOI_ aueta totuus muiden nostajien osalta. Onhan ne nyt helvein isoja vahvoja ukkoja, kyllähän sen tyhmäkin näkee.

Montako 1000-kilon raw miestä luulet maailmassa olevan? Voin antaa vihjeen että yhden käden sormilla voit laskea.

Niitähän ei todellakaan montaa ole, mutta eipä ole 1300+kg ammattilais nostajiakaan.

- - - Updated - - -

Toi on kyllä paskapuhetta, että joka salilla näkee 250 raw-kyykkyjä ja kolmensadan vetoja. Lähemmäs kymmenen treenivuoden aikana täällä Itä-Suomessa olen nähnyt tasan kaksi ipf-syvyistä kahdensadan raw-kyykkyä saleilla ja toinen niistä oli mun oma. Muutaman 240 kilon 10 senttiä vajaan pyllistyksen olen myös nähnyt. Maastavedoista isoimmat olleet ehkä 250-260, en muista. 180+ penkkejä kyllä paaaljon. Ehkä siellä etelän isoilla saleilla on sitten eri meininki.

Joka kerta kun näet semmoisen keskiverto 100+kg turvonneen-nutipää-bodarin niin raudat liikku tolla aksellilla. Siellä messuilla niitä tuntuvan olevan puolet kävijöistä.

No jos huviksesi joskus katselet niitä Bullfarmin treeni videoita niin _VOI_ aueta totuus muiden nostajien osalta. Onhan ne nyt helvein isoja vahvoja ukkoja, kyllähän sen tyhmäkin näkee.

Seuraan kyllä Bullfarmin videoita kuten kaikkia muitakin voimailumaailman tapahtumia. Tässä kisassa Rantasen jälkeen toiseksi sijoittunut kaveri on tehnyt tänä vuonna raw-kisassa 260+170+320 eli 750kg. Nyt expossa 1165. Bullfarmilla panostetaan videoiden perusteella selkeästi varustenostoihin, joten vaikea uskoa että yksi kaveri repisi varusteista tuplasti enemmän hyötyä kuin muut vaan tuota tasoa ne äijät paria poikkeusta lukuunottamatta on.

Seuraan kyllä Bullfarmin videoita kuten kaikkia muitakin voimailumaailman tapahtumia. Tässä kisassa Rantasen jälkeen toiseksi sijoittunut kaveri on tehnyt tänä vuonna raw-kisassa 260+170+320 eli 750kg. Nyt expossa 1165. Bullfarmilla panostetaan videoiden perusteella selkeästi varustenostoihin, joten vaikea uskoa että yksi kaveri repisi varusteista tuplasti enemmän hyötyä kuin muut vaan tuota tasoa ne äijät paria poikkeusta lukuunottamatta on.

2011 RAW finaalissa kisan kakkonen on nostanut 270+215+300=785kg. Siitä on varmasti menty vuodessa eteenpäin, koska ei ne vetotrikoot 35kg auta. Mutu tuntuntumalla voidaan sanoa, että 800+kg RAW mies.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom