Britneyn uusi look

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina välillä sitä leikittelee ajatuksella et jos ajaisi hiukset uudestaan pois, se oli niin kätevä kesätukka eikä vaatinut yhtään mitään muuta kuin shampoota. Taitaa silti jäädä tekemättä, sen verran karun näköinen ilmestys siinä millisiilissä kyllä on :D

Jännä kyllä, sain todella paljon positiivista palautetta, varsinkin miehiltä. Mistähän johtuu? :D

Aina välillä sitä leikittelee ajatuksella et jos ajaisi hiukset uudestaan pois, se oli niin kätevä kesätukka eikä vaatinut yhtään mitään muuta kuin shampoota. Taitaa silti jäädä tekemättä, sen verran karun näköinen ilmestys siinä millisiilissä kyllä on :D

Jännä kyllä, sain todella paljon positiivista palautetta, varsinkin miehiltä. Mistähän johtuu? :D

Jospa nyt et kumminkaan ajais uudelleen. :) Intissä ne miehet antoi hyvää palautetta vain koska silloin about mikä vain sai meidät kuumaksi. :P

Nyt on kyllä ruvettu vetää muutakin ku viunaa.
Hyvinkin mahdollista. Ei toi nimittäin terveeltä vaikuta! :D

Hm, Britneyhän oli ainakin ennen "idoli" ja roolimalli monelle. Vetääköhän nyt tytöt ympäri maailmaa kiireellä hiuksia pois isin ja äidin kauhuksi...

1. sanat, mitä suusta pääsi, oli: mitä *tähän naisen sukupuolielimen kutsumanimi yksikön partitiivimuodossa*??

Narkkarihan se nykyään kait on ja nyt sitten siltä myös näyttää.

Ketä kiinnostaa.. :jahas:

Hui saatana..! :urjo:

Mä tykkäsin enemmän siitä minihame + jalat levällään lookista.

Mun mielestä Demi Moore eikä varsinkaan Natalie Portman näyttäny pahalta kaljuna. Spearsille taas hiukset sopii paremmin päähän.

Ekaksi tuli mullakin toki mieleen, että hyi vittu ja vittu toi on sekasin. Mutta mutta, aika hassua miten paljon meritystä on esimerkiksi päälaella kasvavilla karvoilla ja ulkonäollä toki muutenkin.
En tietenkään itse väitä, etteikö minullekin niillä olisi erittäin paljon merkitystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom