Britneyn uusi look

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
jaa a, ei kyllä mun mielestä kovin möröltä näytä. Miksi nainen ei saisi leikata hiuksia pois? kuten jo aiemmin joku totesi, niin hiukset kasvavat takaisin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myönnetään, ehkä ei ole hlön toilailut olleet järkevimmästä päästä viime aikoina (ikinä?), mutta mikä helvetti tuossa kaljussa nyt on niin ihmeellistä? Ei kenenkään naiseus ole kiinni siitä missä niitä karvoja on, minkä kokoiset/muotoiset maitorauhaset on tai paljonko pakkelia pysyy naamassa. Kaljuja mallejakin on. Se on jumalauta tukkaa, uudistuva luonnonvara joka KASVAA TAKAISIN.
Samaa mieltä + ketä kiinnostaa.

Mielestäni kyse ei ole siitä. Mimmi itse leikkaa itku silmissä hiukset, mun mielestä hieman outoa?
Missä itku silmässä?

(Mua näköjää kiinnostaa :D)

"Our photographers say she was crying in the car for ten minutes before she went inside -- you can even see wet tear stains on her sweatshirt. She then went inside and did the deed herself -- picking up the shears and shaving her head. "

En sit tiedä onko ihan keksitty juttu. Mutta toi mimmi mikä kuvissa näkyy ei näytä mielestäni ihan OK:lta, enkä puhu tukasta :) .

http://www.x17online.com/

e. ja ei muakaan kiinnosta :D

Hyvältä näyttää kaljunakin.

BSpearsShave021607_4.jpg

:kuola:

Mutta ei vittu tuota paparatseilua. :eek: Mahtaa vituttaa maata tatuoitavana kun ikkunan takana äijät näpsii kuvia salamat räiskyen.

Piti samaa sanoa noista kuvista... Jotenkin tuo katse on kyllä niin tutka päällä. Meinasin veikata että ihan aineissa noissa fotoissa, mutta tuo "itki 10min" saattaa sen tehdä... Hmm.

Siis täh? Julkkis leikkaa hiuksensa pois ja laittaa ne eBaylle myyntiin ison rahan toivossa ja jengi pitää sitä hulluna? Pohtikaas niitä jotka niitä karvoja ovat tuhansilla euroilla/dollareilla tuolta huutamassa?

Kommenteista päätellen aika monella menis muija vaihtoon jos vetäis klaniksi?

Olihan tuo aika WTF-teko, mutta rumemman siitä tekee se jos se on ihan pöllyssä.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6380827.stm

Britney Spears 'back into rehab'

Pop star Britney Spears is back in rehab, days after shaving her head, People magazine and TMZ.com report.

Since splitting with husband Kevin Federline last year, Spears has been making headlines with her partying lifestyle.

Spears had her drastic haircut at Esther's Hair Studio in Tarzana, west of Los Angeles, on Friday, but was later seen wearing a blonde wig.

The studio was later reported to have set up a website to auction the hair for more than $1m (£512,500).

"Spears had her drastic haircut at Esther's Hair Studio in Tarzana, west of Los Angeles, on Friday"

Multa olis saanu saman käsittelyn hiuksille varmasti paljon huokeammin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom