Brassailua

Ajakoon millä huvittaa.

"Siis ziigatkaa nyt mua kun mä ajan mun Ferrarilla K Ö Y H Ä T"

"Katsokaa nyt tuota idioottia pröystäilemässä autollaan. Minä käyttäisin kyllä rahani fiksummin"

Yhtä perseestä molemmat asenteet.

edit: :piislavändFerrariForEvrivan:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se voi olla myös neito, joka kuvittelee, että mitä enemmän näkyy sen parempi.

Eikös se sitten ole niin? Minkä takia joka helvetin välissä pitää olla arvostelemassa muita. Eiköhän tuon neidonkin pyyteetön tarkoitus ole ilahduttaa miespuolisia katselijoita paljaalla pinnallaan, eikä herättää kateutta norsuissa tai sellaisia ulkoiluttavissa. Kyllä se ferrari-kuskikin aika montaa ihmistä ilahduttaa, mm. itseään ja kyyditettäviään, urheiluautojen ystäviä, verottajaa, autokauppiasta ja sen poikaa jne. Liikennepoliisiakin.

edit: :piislavändFerrariForEvrivan:

Ei mersu kelpais?

vaalilupaus.jpg

itse ainakin vetelen avona (eikä oo edes oma) lämpiminä päivinä eikä paljon kiinnosta mitä joku muu asiasta kelaa. Tyypillistä suomimenoa edes funtsia tommosia. tosin on aika moni huudellut perään mm mulkuksi:/

Niin ja mitä siihen tulee että ostaisi mieluummin kämpän tjs, niin jos on ferraria tv. tallissa niin eiköhän se toinenkin puoli ole jo hoidettu ..

Sehän on klassinen Suomalainen kommentti, että kasvata itsellesi kunnon kalu, niin ei mene niin paljon rahaa autoihin:D .

Miksi pitäisi ottaa kaikki ei normeihin kuuluvat asiat negatiivisina? Ne voivat olla myös hauskoja.

Oli tilanne mikä tahansa, niin ei toisen perään saa käydä huutelemaan saatika muuta.

Jos olisi massia mielettömästi niin totta helvetissä ostaisin kaiken mitä keksisin, oli se sitten perittyä, voitettua tai tienattua massia. Leluja on myös käytettävä ja parhaat mestat "ajeluun" on juuri hietsu ja kaupungilla yleensäkin kruisailu. Vai pitäisikö niillä avoautoilla ajella tukkaputkella pitkin motaria Hämeenlinnaan ja takaisin vain siksi koska kateellisia alkaisi muuten vituttaa?

Kateelliset voisivat pysyä kotonaan tai sitten salilla jos noin herkästi alkaa vituttamaan.

Sehän on vaan hyvä jos on varaa Ferrariin!
Sellaiset ihmiset mua kummastuttaa, joilla on rahaa ihan pirusti mutta ne ostaa silti vaatteensa jostain Cittarista ja ajaa viisi vuotta vanhalla Passatilla.

Asenteet on Suomessa tiukassa :)
Ajelet hienolla autolla niin oot brassailija tms. Oot treenannu ittes kovaan kuntoon ja satut olemaan toisten ilmoilla ilman paitaa niin oot itserakas pullistelija.

Tai niin kun mulle aina käy... Kaikki luulee aina salin suihkussa et brassailen 37senttisellä meisselilläni jos vähänkin pesen sitä pidempään. :rolleyes:

Mut mieti jos oot kovassa kunnossa ja ajat hienolla autolla :eek:
Sillon oon vittuhomorunkkariisiliisingsyntholtyhmäpienimunainenhuonosängyssä ihminen.
:hyper: Musta tulee isona tuollainen!
Itse ainakin :haart: autoja. Itse asiassa mieluimmin ajelisin niin, ettei olisi ketään näkemässä, saisi ainakin cruisailla/harjoitella rauhassa ilman että sitten jauhettaisiin että "vitun homo runkkari brassailee tuolla". Tätäkin saanut kuulla ihan tarpeeksi. Mutta jossain Hesassakin varmaan vaikea ajaa katto alhaalla niin, ettei joku näkisi.
...vaikka kieltämättä kyllä itseäkin nuo selkeät status-autot jokseenkin huvittaa, joskus. Necro tahtoo vaan mennä paikasta A paikkaan B, ja niin perkeleen lujaa :)

Sehän on vaan hyvä jos on varaa Ferrariin!
Sellaiset ihmiset mua kummastuttaa, joilla on rahaa ihan pirusti mutta ne ostaa silti vaatteensa jostain Cittarista ja ajaa viisi vuotta vanhalla Passatilla.

Meitsi ajelee 20 vuotta wanhalla Nissanilla, rahaa ei kyllä ole pirusti mutta käytän uudesta autosta säästetyt rahat mieluummin vaikka reissaamiseen. Eri asia vaikkapa eräs "tuttava" kuka on ajanut 20 vuotta wanhalla volvolla, vaikka on miljonääri. Nyt hän on kuollut tuttava :(

Miksi rahan pitäisi näkyä, koska ei sillä saa kuitenkaan respectiä. Jollain vitun kovassa kunnossa olevalla kropalla sentään voikin saada, mutta sen eteen on joutunutkin tekemään paljon duunia.

Aikaisemmin joku jo viittasi siihen, että sen näkee onko joku saanut jotain "ilmaiseksi" vai ei. Onko sillä nyt sit merkitystä? Ei kai, mutta ei se palvele myöskään tarkoitustaan.

Istui muutama vuosi kaverin repsikkana, no liikennevaloissa pysähty veteraani-ikään ehtiny pappa avomersulla viereen. Kaveri veivas lasin auki ja huusi papalle et, "Isäs Mersu". Tää harmaantunut herrasmies repes ihan totaalisesti.:)

Tai entäs sitten kun käyt salilla ja kun alkaa lihakset näkyä,niin heti hihattomat esille ja baanalle.Tai sitten uimarannassa kävellään sillain,kun pidetään lihasjännitystä koko ajan päällä.Mitäs tästä sanotte tytöt??!!

Miksi rahan pitäisi näkyä, koska ei sillä saa kuitenkaan respectiä. Jollain vitun kovassa kunnossa olevalla kropalla sentään voikin saada, mutta sen eteen on joutunutkin tekemään paljon duunia.

Ei se rahakaan ihan kaikille taivaasta säkissä tipahda. :)

Minusta on vaan naurettavaa pitää sitä rahaa tilillä ja kulkea kaduilla spurgun näköisenä. No ei nyt ihan spurgun mutta kuitenkin...
Tunnen muutaman tuollaisen tapauksen. Tilillä on useampi miljoona mutta näyttävät siltä kuin olisivat sossun luukulta tulossa, ei mitään järkeä.

Miksi rahan pitäisi näkyä, koska ei sillä saa kuitenkaan respectiä.

Tjaa, ennemmin minä kysyisin, että miksi raha ei saisi näkyä? Kiinnostaa se random vastaantulijoiden "respekti" sitten tai ei. Ei minua ainakaan nappaisi rahojani erityisemmin piilotella, jos sitä nyt tolkuttomasti leikkimiseen asti olisi.

Ja ei, mulla ei ole rahaa, eikä ferraria. Eikä itseasiassa mitään muutakaan autoa. Polkupyöränkin varastivat perkeleet.

Jos nyt tuota rahaa tulisi aivan saatanasti niin olen aivan varma, että brassailisin hetken kunnes kusi laskeutuisi alemmaksi ja jatkaisin suht normaalia elämää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom