Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaako ketään muuta huvittamaan jos näkee pikkukaupungissa jonkun suhaamassa esim Ferrarilla täysin sillä asenteella, että katsokaa mitä minulla on alla.
Ei, en ole muutenkaan kateellinen ihminen. Itsekkin tekisin ihan samoin jos vain olisi rahaa.
Arvasin, että heitetään heti kateellisuus kortti tiskiin.
Ei ole sen kanssa mitään tekemistä. En vain ymmärrä tuollaisia ns. status symboleja.
Onko jotkut ihmiset amis 4 EVA ja ajavat torin ympäri pillurallia koko ikänsä.
Alkaako ketään muuta huvittamaan jos näkee pikkukaupungissa jonkun suhaamassa esim Ferrarilla täysin sillä asenteella, että katsokaa mitä minulla on alla.
Riippuu ajajasta, iskän Ferrarilla tms. ajeleva nuori huvittaa, omalla työllä ansainnut vanhempi ei, pikemminkin motivoi.
Miksi näin? Eikö sitä saa nauttia, jos on syntynyt onnelisten tähtien alle?
Sama asia varmaan Helsingissä, että lähes jokainen avoauton omistava täytyy käydä heittämässä lenkki Hietsun vierestä.
E: Tietty jos itsellä olisi hieno peli, niin kai sitä periaatteessa voisi syyllistyä samaan.
Noilla voi olla sitä rahaa senverran, että on sama ajaako volkkarilla vai ferrarilla. Siinä vaiheessa varmaan mieluummin sen ferrarin ostaa. Tosin itse en ostaisi ferraria.
Sama asia varmaan Helsingissä, että lähes jokainen avoauton omistava täytyy käydä heittämässä lenkki Hietsun vierestä.
Asenteet on Suomessa tiukassa
Ajelet hienolla autolla niin oot brassailija tms. Oot treenannu ittes kovaan kuntoon ja satut olemaan toisten ilmoilla ilman paitaa niin oot itserakas pullistelija.