Brassailua

Alkaako ketään muuta huvittamaan jos näkee pikkukaupungissa jonkun suhaamassa esim Ferrarilla täysin sillä asenteella, että katsokaa mitä minulla on alla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaako ketään muuta huvittamaan jos näkee pikkukaupungissa jonkun suhaamassa esim Ferrarilla täysin sillä asenteella, että katsokaa mitä minulla on alla.

Ei, en ole muutenkaan kateellinen ihminen. Itsekkin tekisin ihan samoin jos vain olisi rahaa.

Arvasin, että heitetään heti kateellisuus kortti tiskiin.

Ei ole sen kanssa mitään tekemistä. En vain ymmärrä tuollaisia ns. status symboleja.

Onko jotkut ihmiset amis 4 EVA ja ajavat torin ympäri pillurallia koko ikänsä.

Arvasin, että heitetään heti kateellisuus kortti tiskiin.

Ei ole sen kanssa mitään tekemistä. En vain ymmärrä tuollaisia ns. status symboleja.

Onko jotkut ihmiset amis 4 EVA ja ajavat torin ympäri pillurallia koko ikänsä.

Kukin taplatkoon tyylillään! Pitääkö kaikkien olla samasta puusta veistettyjä?

Riippuu ajajasta, iskän Ferrarilla tms. ajeleva nuori huvittaa, omalla työllä ansainnut vanhempi ei, pikemminkin motivoi.

Sama asia varmaan Helsingissä, että lähes jokainen avoauton omistava täytyy käydä heittämässä lenkki Hietsun vierestä.

E: Tietty jos itsellä olisi hieno peli, niin kai sitä periaatteessa voisi syyllistyä samaan.

Sama asia varmaan Helsingissä, että lähes jokainen avoauton omistava täytyy käydä heittämässä lenkki Hietsun vierestä.

E: Tietty jos itsellä olisi hieno peli, niin kai sitä periaatteessa voisi syyllistyä samaan.

Niinpä, mieluummin sitä nauttii kesästä vaikka Hietsussa hiljakseen ajellen kun motarilla painaen.

Tietty tähän samaan syssyyn voisi heittää tapaus Ryötsölät. En tiedä mitä he tekivät Espoon Keskuksessa, mutta lähiö + Lamborghini ei kuulu samaan kuvaan. Mukavasti kopisteli kivet hiekkatielläkin pohjaan.

Täytyisi olla ihan vitusti hilloa, että viitsisi ostaa keskiverto autoa erikoisemman. Kai se on niin, että toinen ostaa auton ja toinen asunnon samalla rahalla.

No täh?!? Eikö ne kesäautot sen takia hommata, että niillä käydään kruisailemassa ja näyttäytymässä? Itse ainakin ymmärrän ihan hyvin miksi jotkut ostavat urheiluauton kesäksi, ostan itsekkin joskus kun rupean tarpeeksi tienaamaan.

Asenteet on Suomessa tiukassa :)
Ajelet hienolla autolla niin oot brassailija tms. Oot treenannu ittes kovaan kuntoon ja satut olemaan toisten ilmoilla ilman paitaa niin oot itserakas pullistelija.

Asenteet on Suomessa tiukassa :)
Ajelet hienolla autolla niin oot brassailija tms. Oot treenannu ittes kovaan kuntoon ja satut olemaan toisten ilmoilla ilman paitaa niin oot itserakas pullistelija.

Mut mieti jos oot kovassa kunnossa ja ajat hienolla autolla :eek:
Sillon oon vittuhomorunkkariisiliisingsyntholtyhmäpienimunainenhuonosängyssä ihminen.

No jos rahaa moisiin leluihin olisi niin kyllä ajaisin pillurinksaa ihan viimeisen päälle. Sellaiset poppivehkeet että itsellä pipo ja korvissa tulpat. Ääntä siis niin perkeleesti että kaikki huomaa ja niitä vituttaisi se mun brassailu. Niin ja jos ei räppi soisi niin silloin vinkuisi kumi ja putkista tulisi puoli metristä lieskaa.
Toisaalta jos ne massit olisi niin voisi silloin asenteenikin olla toinen, eli pikkasen matalempaa profiilia vetäisin, tiedä häntä. Katotaan keskiviikkona kun vedän Viikingistä 6 oikein:D

Kyllä se paistaa läpi tekeekö asioita hakeakseen huomiota vai vaan muutenvaan. Helposti sellaista katsotaan kieroon, joka yrittää liikaa. Se voi olla myös neito, joka kuvittelee, että mitä enemmän näkyy sen parempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom