Borzow???

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Millainen liike on borzow? Yritin etsiä siitä tietoa netistä, mutta en löytänyt mitään järkevää. Voisiko joku selittää minkälainen liike tämä on?

Borzow

Nuo kuvat on melko huonoja jos Borzow-loikasta kyse...

Mutta tuota kokeillaan:
1. liike alkaa niin kuin linkin toka kuva (lvl 1 midpoint) (tosin itse teen mieluummin maassa ilman lautaa ja takajalka selvästi taakse ojennettuna),
2. jonka jälkeen terävä ja voimakas ponnistus etujalalla.
3. Jalkojen on tarkoitus vaihtaa ilmassa paikkaa keskekään: takajalka eteen ja etujalka taakse.
4. Laskeudutaan takaisin aloitusasentoon. Tavallaan mennään siis yksi askel ilmassa.

Tulipa sekavat selitykset.... Toivottavasti on apua. Kannattaa kokeilla itse. Ite oon tehnyt tyyliin 5x 16 loikkaa (8 kummallekin jalalle) Kyllä reisissa ja pakaroissa polttelee varsinkin jos on jonkunlaista juoksua tai muunlaisia loikkia alla :thumbs:

Vai tarkoitetaanko tässä ns.kävelykyykkyä, jossa kävellään askelkyykkytyyliin eteenpäin, käsipainot kädessä?

Vai tarkoitetaanko tässä ns.kävelykyykkyä, jossa kävellään askelkyykkytyyliin eteenpäin, käsipainot kädessä?

Tuo on nimeltään borzovilainen kävely ja aij aij aij kun tekee gutaa. Omissa harkoissa ollaan käytetty yhtä isoa painokiekkoa jota sitten "kierretty" kävellessä puolelta toiselle.

Tässä kuitenkin varmaan tarkoitettiin tuota hyppyä jonka tekniikka onkin tullut jo hyvin esille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom