Boost4You Hera

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Onkos kellään kokemuksia? Tässä etsiskelin halpaa välipalaproteiinia, ja tuo näyttäisi olevan todella halpaa. Tosin proteiinissa on vähän tuota laktoosia ja rasvaa. Ja ainankin täälläpäin hinta näyttäisi olevan 12,50e/900g(jos hinnan laittaminen on kiellettyä, niin tuon saa vapaasti editoida pois).

Ravintosisältö/100g:
Energiaa: 402 kcal / 1681 kJ
Proteiinia: 78%
Hiilihydraattia: 10%
Rasvaa: 4%
Kivennäisaineita: 5%

Kiitoksia vastanneille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri osta tuota muutama viikko sitten juuri välipalaproteiiniksi.. ihan samanlaistahan tuo on kuin muutkin halpis-herat. Jos ei ole erityisemmin yliherkkä laktoosille niin ei tuossa mitään vikaa ole.

jA boosman myy tuota tammikuun loppuun 10€/säkki!!
että sinne siis..muusta viis

Nyt taisit kyllä erehtyä afrodite? Vai meinasitko omistajahinta n. ~10e :)
Hinta: 12,50
Omistajahinta: 9,00

Nuo boosmanin omistajahinnat hieman arveluttaa, sanovat että säästät jopa 75 prossaa hinnoissa mut taitaa olla kaukana totuudesta, ainakin mitä nyt päällisin puolin kattelee ovh:ta ja omistajahintoja...

Pforce sanoi:
Nyt taisit kyllä erehtyä afrodite? Vai meinasitko omistajahinta n. ~10e :)
Hinta: 12,50
Omistajahinta: 9,00

en mä mitään erehtynyt..se joka erehtyi olet SINÄ!! :D
boosmanin etusivu netistä ja katoppa sieltä alhaalta...lukeepi että tammikuun tarjouksena pla pla plaa.....niih..

Asiaa hiukan sivuten, onko kenelläkään kokemusta saman firman Supra Protein 93:sta, olis nimittäin tarvetta halvalle maustetulle protskulle, kun alkaa toi Pakkiksen Ultra Whey suklaa loppua.
Arvot ainakin lupaavia.
prot 87g
hh 0,3g
ja rasvaakin vain 2,8g

Eli lähinnä kiinnostaisi että mille tuo maistuu?

Nicholas sanoi:
toi boost4for you vaahtoaa niin perkeleesti ettei mitään rajaa, ei taho mahtua sheikkeriin ku vähä ravistelee... kiitos ei...
Ei ainakaan mua ole vaahtoaminen erityisemmin haitannut. Desi tota heraa, pari kolme reilua teelusikallista HyväOstos kaakaota :lol2: ja sekaan vielä ~ 4 dl rasvatonta maitoa. Pientä ravistusta ja juoma kurkusta alas. :kuola:

Itse tilasin tuota 10 kiloa sadalla eurolla (ei postikuluja) ja ihan tyytyväinen olen. Samaa halpisheraa se taitaa olla joka valmistajan pusseissa, eroa ei huomaa. High-tech herat on sitten eri juttu...

Noh, mä olen liittynyt Boosmanin kanta-asiakkaaks ja voin sanoa, että kannattaa.
Tosin paremmin kannattaa kun on muutama kaveri kimpassa. Meitä on neljä samassa osakkeessa. (Tosin muut ei syö niin paljoa lisäravinteita) Saman henkilön on ostettava kamat sieltä, eli jos ei halua ravata kauheesti, niin sitten yksin tai kaksin..
(aika riskialtis posti, katotaan poistetaanko:D)

Laffer sanoi:
Asiaa hiukan sivuten, onko kenelläkään kokemusta saman firman Supra Protein 93:sta, olis nimittäin tarvetta halvalle maustetulle protskulle, kun alkaa toi Pakkiksen Ultra Whey suklaa loppua.
Arvot ainakin lupaavia.
prot 87g
hh 0,3g
ja rasvaakin vain 2,8g

Eli lähinnä kiinnostaisi että mille tuo maistuu?

Supra 93:ssa näyttäisi olevan kokoelma hitaita proteiineja, eli soijaa, kanamunaa ja maitoa. Eli sopivaa välipalaproteiiniksi ja illalla, muttei palautukseen.

Mäkin oon boosmanissa omistaja asiakkaana...ja myös mulla on muutama kaveri siinä kimpassa. Ja ei ne siellä liikkeessä siitä mitään välittäny...sano vaan et "tos on esitteitä mistä näkee noi omistaja hinnat vie siitä kavereilles kans jos nekin haluaa ostaa" (tarkotti ostamista mun kautta).

Ite oon käyttäny boost4you heraa ja ihan saman laista se on kun muutkin halppis herat...sekottuu hyvin lämpimään veteen...kuohuaa jonkun verran mutta se ei menoa haittaa. Tosin nyt olen ajatellut testata XL:ää koska sitä minulle suositeltiin hyvien perustelujen kera...

Mulla oli tota pari pussia ja ei kyllä mitään valittamistakaan. Ei se nyt liikaa vaahdonnut.

The Rock sanoi:
Mäkin oon boosmanissa omistaja asiakkaana...ja myös mulla on muutama kaveri siinä kimpassa. Ja ei ne siellä liikkeessä siitä mitään välittäny...sano vaan et "tos on esitteitä mistä näkee noi omistaja hinnat vie siitä kavereilles kans jos nekin haluaa ostaa" (tarkotti ostamista mun kautta).

Ite oon käyttäny boost4you heraa ja ihan saman laista se on kun muutkin halppis herat...sekottuu hyvin lämpimään veteen...kuohuaa jonkun verran mutta se ei menoa haittaa. Tosin nyt olen ajatellut testata XL:ää koska sitä minulle suositeltiin hyvien perustelujen kera...

Protein XL on sekoitus hera- ja maitoproteiinia. Minä olen ainakin tykännyt siitä ja varsinkin banaaninmakuinen XL on todella herkkua, melkein kuin pirtelöä joisi. Ainoa maku josta en oikein tykännyt oli vanilja, jotenkin maistui lievästi happamalta.

Nitsku sanoi:
Protein XL on sekoitus hera- ja maitoproteiinia. Minä olen ainakin tykännyt siitä ja varsinkin banaaninmakuinen XL on todella herkkua, melkein kuin pirtelöä joisi. Ainoa maku josta en oikein tykännyt oli vanilja, jotenkin maistui lievästi happamalta.

Onkos nitsku maistanut Pure wheytä. Hintaluokka samaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom