Mike sanoi:Onkos nitsku maistanut Pure wheytä. Hintaluokka samaa.
Enpä ole, mutta en kyllä mitenkään epäile väitettäsi.
XL:n ja Pure Wheyn ero on lähinnä siinä että ensinmainitussa on puolet maitoproteiinia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Onkos nitsku maistanut Pure wheytä. Hintaluokka samaa.
Ja nyt colemanni tekee pieniä tarkastuksia ja lähettää toisen laskun perässäharde20 sanoi:Itse just tuossa tilasin tuota Boost4you heraa 2 säkkiä sekä purkin glutamiinia,ei se minusta paljoa vaahtoa ja makukin menettelee kun heittää hieman funlightia sekaan kävi muuten hyvä tuuri kun lähettivät minulle 2 kertaa saman tilauksen.Tilasin about 45€ tavaraa ja sain 90€
harde20 sanoi:ja jos ne vielä sen jälkeen kämmää niin en minä todellakaan rupea ylimääräistä maksamaan, minä olen tilannut yhden satsin jos saan kaksi niin vika ei ole minussa.Vähentäkööt sen toisen paketin sen palkasta joka sen lähetyksen sössi
sammyx sanoi:Syksyllä käytin muutaman pussillisen tota Boost4youta, ja olin oikein tyytyväinen tuotteeseen. Nyt ostin taas pari pussillista samaa tavaraa, ja nyt se sitten vaahtoaa ihan helvetisti. Mikäköhän siinäkin mahtaa olla? Onko muut huomanneet saman jutun?
Moro,
Heran raaka-aine on ollut kahta eri koostumusta viime aikoina kun olemme
hakeneet tehokasta raaka-aine toimittajaa. Heran raaka-aine on ollut
aikaisemmin juuri tätä hieman enemmän vaahtoavaa ja välillä teetimme kaksi
erää vastaavat arvot omaavasta vähemmän vaahtoavasta jauhosta. Kunhan saamme
kehitteillä olevat maustetut herat valmiiksi tulee heran raaka-aine olemaan
sitten jatkuvasti yhtä ja samaa.
Vaahtoaminen vähenee jos mukaan sekoittaa esim. lesitiiniä pikkuripauksen
emulgointi aineeksi.
Kiitoksia antamastasi mukavasta palautteesta, pyrimme palvelemaan
asiakkaitamme aina mahdollisimman hyvin ja tarjoamaan edullisia ja
laadukkaita tuotteita jatkossakin.
detox666 sanoi:Boost4youn herasta en tiedä, mutta glutamiinipurkkia heilutellessa kolisee kuin kiviä ois sisällä. Ihme kökköä. Vaan eipä ollut kallistakaan.
Hienoa, kiitos Ogrsh, enpä odottanut saavani noin hyvää ja tyhjentävää vastausta täältä Täytyy varmaan kattoa sitä lesitiiniä jostain.Ogrsh sanoi:Lähetin boosmanille kysymyksen tuossa tammikuun alussa juurikin tuosta aiheesta ja vastaushan kuului näin:
Ogrsh sanoi:On tainnut vaan jossain välissä päästä kosteutta vähän purkkisi sisään ja jauho mennyt kokkareiseksi. Ei kyllä varmastikaan vaikuta mitenkään mihinkään .
Kakliu sanoi:Yhden pussin sain Boost4you:ta alas, imo melkosta kuraa :urjo:
Saa tuohon hintaan parempiakin tuotteita...