Boost4You Hera

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu
Hämmer sanoi:
Entäs Boost4You:n palkkari AfterTraining? Vetäsin tossa sellasen 900 gramman purkillisen sitä, ja luulempa siitä nyt tulleen vakiovalmisjauhe palautukseen juurikin kilpailukykyisen hinnan takia... Ei ehkä mitään hifistelykamaa, mutta ihan passelia tällaiselle harrastelijalle... Sisältää kreatiinia huimat pari grammaa sadassa, joten terästämäänhän sitä joutuu...

Maku on imo ihan passeli. Muilla kokemuksia tai mielipiteitä kyseisestä tuotteesta?
Tuota en ole käyttänyt mutta ostin tuota hydrolisoitua Hydro pro proteiinia ja hinta/laatusuhde on minusta aika kohdallaan 26E/750g, ainakin jos vertaa muihin hydrolysaatteihin niin tuo on kyllä halpaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
harde20 sanoi:
Tuota en ole käyttänyt mutta ostin tuota hydrolisoitua Hydro pro proteiinia ja hinta/laatusuhde on minusta aika kohdallaan 26E/750g, ainakin jos vertaa muihin hydrolysaatteihin niin tuo on kyllä halpaa...
Olikos tuo ihan tutun hydrolysaatin makuinen vai vielä pahempaa, vaiko
jopa parempaa kuin fast:n ex-hydro?

Omistaja asiaakkaana hinta putoo viel 5e joten ois kyl sika halpaa hydroa
kiinnostas vaan et mitenhän laadukasta tuo on kun noin halvalla sitä
voivat myydä?

Hämmer sanoi:
Entäs Boost4You:n palkkari AfterTraining?
Maku on imo ihan passeli. Muilla kokemuksia tai mielipiteitä kyseisestä tuotteesta?

Tuota olen käyttänyt reilut ½ vuotta. Maku on tosiaan hyvä, olen käyttänyt mansikkaa ja suklaata. Olen laittanut AfterTrainingin sekaan IsoProta ja sitten terästänyt sitä glutamiinilla ja kreatiinila. Hyvvee on. Boost4Youn heraa käytän päivittäin kaakaojauholla maustettuna. Hintalaatusuhde on hyvä.

hpt sanoi:
Olikos tuo ihan tutun hydrolysaatin makuinen vai vielä pahempaa, vaiko
jopa parempaa kuin fast:n ex-hydro?

Omistaja asiaakkaana hinta putoo viel 5e joten ois kyl sika halpaa hydroa
kiinnostas vaan et mitenhän laadukasta tuo on kun noin halvalla sitä
voivat myydä?
Onhan se kirpeän makuista mutta ei minusta mitään hirmuisen pahaa ja siihen sekaan voi laittaa kaakaojauhetta tms. makua antamaan... Ja kyllä sen kestää kun tietää mitenkä hyvää se minulle tekee ;)

harde20 sanoi:

Pakko kiusata, että 21E/750g ;)

Kipi I sanoi:
Boosmani on hyvä paikka! T.Yksi osakkeen omistaja.

Onhan tuo juu aivan hyvä mesta, varsinkin jos arvostaa kilpailukykyistä hintaa (kaiken) muun kustannuksella... Ja näinhän monet varmasti tekevät...

Esimerkiksi Turun Boosman puutorin laidalla on kyllä sellainen paskahuusi, ettei paremmasta väliä... :itku: Palvelussa nyt ei mitään moittimista ole, muttei kyllä mitään kehuttavaakaan... :D Pääasia kuitenkin on, että sieltä saa tavaran hyvään hintaan ja valikoimakin kattaa kaiken perussetin... :thumbs: Hifistelyt/herkkupalat voi sitten tilata vaikka pakkikselta...

Mitäs tuo muuten kustantaa tuo "osake"? On ko käytäntö voimassa kaikissa Boosmaneissa?

Suositut

Back
Ylös Bottom