Boosman Grand prix 2006 kisakuvagalleriat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kertokaa nyt jukolauti tyhmälle mikä tää edellämainittu heppu on? Kun ei tiennyt itkeäkö vaiko nauraa kyseisen kaverin astuessa lavalle.

hömppä sanoi:
Kertokaa nyt jukolauti tyhmälle mikä tää edellämainittu heppu on? Kun ei tiennyt itkeäkö vaiko nauraa kyseisen kaverin astuessa lavalle.
Junnujen SM bodauksessa vuosimallia 2005.

Onhan Poutiainen ihan selvästi kasvanu viime kisoista, vaikka on ollu inttiä sun muuta. Jättäis nyt vaan ne omat treeni/ravinto filosofiansa, niin vois jotain tullakkin.

Voittajasta vielä sen verran, että kyllä voitto meni oikealla miehelle. Jerryllä on ihan eläimelliset reidet ja lihasten malli on mun silmään suorastaan täydellinen. Jumalattoman pelottavasta olemuksesta saa bonusta :D .

järkyttävän upee kuva!
IMG_7593-01.jpg

jerrystä tuli kertaheitolla mulle mr.nobody -> idoli

Jerryn kunto oli aivan käsittämätön!! :rock:

Lisäksi miehellä on loistava rakenne, millä varmasti pärjäisi suuremmissakin kisoissa!

Voitto meni oikealle miehelle. Jerry oli kuin graniitista veistetty. Onnittelut mestarille.

Nyyssölän esiintymisessä ei ollut mitään ylimielistä. Hienoa että mies nauttii lavallaolostaan eikä ole tyypillinen jäykkä suomalainen, joka ei edes hymyile. Tyylikkäitä poseerauksia ja hieno vapari. Onnittelut.

Poutiainen oli kuulemma tyytyväinen vapaaohjelmaansa :) .

Kiitos Mikelle ja batbugille hienoista kuvista.

lalli1 sanoi:
Hei oottekos tekin tulossa sm kisoihin:eek:

Minua ja "Pappa" Heikkistä ei koskaan nähdä enään SM-lavalla, vaan ensi syksynä Mr Universum kisassa Englannissa 7.10. (amatöörien tavotelluin titteli)
Ari voi tulla SM.....?

Nyyssölän vapari oli kyllä kylmiä väreitä nostattava. Selvästi mies nauttii siitä mitä tekee.

Btw. Mike, olisiko tätä Jerry Ossin kuvaa mahdollista saada isompi resoluutioisena ?

Liitteet

• IMG_7593-01.webp
    IMG_7593-01.webp
    25,1 KB · Katsottu: 231
Jesh, hyvät kisat! Vähän kommentteja:

Jerry oli kivinen ja kireä. Vaikutti siltä, että hän olisi kasvanut kisan kuluessa. Sune oli kyllä eläimellisen vaikuttava ilmestys. Alussa veikkasin selkeäksi voittajaksi, mutta loppua kohti en enää ollutkaan niin varma. Kisan kovin tuplat takaa!

Friikkisirkuksen vei Kim Kold. Järjettömään kokoon yhdistettynä loistava esiintyminen, niin paketissa oli kisan viihdyttävin ilmestys (sori Mika ;) ). Mentula oli sata kertaa paremmassa kunnossa kuin sm:ssä. Mieletön massa ja kireys. Nämä ovatkin jo tulleet, mutta maha pömpötti kyllä aika pahasti posen välissä. Ja missä on Jarin perse? :D Poseissa näytti kuitenkin oikein mallikkaalta, varsinkin ojentajaposessa.

Napalmin puolesta kyllä harmittaa, onhan miehen malli todella hieno. Kuitenkin yleisöön asti näkyi, että joka pose oli tuskaa, kauhee tärinä päällä. Toivotaan, että Vilponen jäädyttää vielä jatkossa! :thumbs:

Nyyssölä pisti hienoa settiä ja mä tykkäsin kyllä tuosta itsevarmasta otteesta. Turha siellä lavalla on nöyristellä tuplasti isompien äijien välissä, pakko jollain tavalla erottua. Itse istuin hiukan sivusta, joten poset eivät oikein mulle näkyneet. Kiitos kuitenkin Mikalle, että kävit vähän sivuillakin näyttämässä mallia. Silloin vakuutuin sun potentiaalista. Ihan mieletön symmetria ja sä ikään kuin kasvoit jokaisessa posessa noin kolme kertaa todellisuutta isommaksi! :rock:

Jotkut moittivat tuota Kiivikasta, mutta mun mielestä siinä oli kyllä mies paikallaan. Enemmän ihmettelin sitä Ruotsin kaveria, jolla oli se laukkapose :lol2: En olisi välttämättä selätöntä miestä ilman ojentajaa laittanut noin korkealle, vaikka hyvä tasapaino kaverilla olikin :rolleyes: . Kireä se kyllä oli ja taisi olla kisan paras pohje.

Nyt kun vauhtiin on päästy, niin kommentoidaan vielä sen verran, että olisi ollut mukavaa, jos noita poseja olisi vaparissa esitetty hiukan enemmän yleisöllekin. Meinaan siis, että olisi sivustatkin otettu huomioon.

Mutta tällaiset fiilikset mulla kisoista...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tietääkö kukaan kuinka pitkä Jerry Ossi on ja mikä mahtoi miehen kisapaino olla? Ei ole kyllä pitkään pitkään aikaan kenenkään suomalaisen kunto säväyttänyt, niinkuin Ossin kunto nyt!!

joq sanoi:
Tietääkö kukaan kuinka pitkä Jerry Ossi on ja mikä mahtoi miehen kisapaino olla? Ei ole kyllä pitkään pitkään aikaan kenenkään suomalaisen kunto säväyttänyt, niinkuin Ossin kunto nyt!!
168 on pitkä. painosta en tiedä, mutta veikkalisin jonnekkin 82-84kilon kieppeille.

Ja viimeinen TLP:n kuvaama loistava galleria peliin. Sitten on noin 800 kuvaa kisoista. Kisoista tosiaankin tuli tuhoton määrä kuvia ja tämä yksi linkkinä oleva kuva on oma suosikkini. Siinä kuvastuu hyvin bodauksen erinomaisuus lajina, niin eri kokoiset ukot voivat sulassa sovussa huumorilla kisata lavalla ja rispektiä valuu jokaiselta kisaajalta jokaiselle kisaajalle.

Klicka på bilden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom