Boosman Grand prix 2006 kisakuvagalleriat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Bisley sanoi:
Syvä kiitos pinni!!

Sä olet Bisley ÄIJÄ!! Sun show oli omaa luokkaansa, kyllä kelpasi katsella. Fysiikka oli kunnossa ja se esiintymisen ilo näkyi kyllä katsomoon asti. Pidä tuo linja, yleisön kanssa saa ja PITÄÄ flirtata. Helvetti että oli hienoa katseltavaa :)

Bodaus on helvetin tylsä laji ilman Bisleyn kaltaisia valopilkkuja, noita saisi olla enemmänkin.

Ja Bisley, mä aion ehdottaa että vaparin aikarajaa nostetaan 10minuuttiin. Saat sitten rauhassa heilua ja kukaan ei aja sua pois ennen kuin kaikki näytettävä on näytetty ja flirtit flirtattu ;)

Eikö kukaan muu huomannu tätä?
Nyyssölä
Pelikaanimies
;)

Televisioitiinko toi kisa tai ottiko joku Nyyssölän vaparin nauhalle. Kiinostais nähä, kun still kuvissa oli suht klassisen näkönen meininki. Jerry Ossilla oli aika karut ilmeet :D . Tuomaristo ei uskaltanu antaa huonoja pisteitä.

Hyvin se nyyssölä veti karjujen seassa. :eek: :thumbs:

Nyyssölän lavakarismaa oli kyllä ihan mieletömän hienoa katsoa! Mikassa näkyy että se ihminen todella nauttii lavalla olosta täysin...LIHAKSIN :rock:!!!

Pinni sanoi:
Kun katsoo kahta miestä, kahta kuvaa...sen mikä Nyyssölä häviää lihasten koossa, voittaa se rakenteen kauneudessa...ja karismassa;) Jos minun pitäisi valita torso Anatomian kirjani kanteen, laittaisin ton Nyyssölän vartalon sinne...ja osaisin musculuset unissanikin. Perfecto:thumbs:
se on vaan semmopnen tosiasia, että se "malli" hivenen kärsii kun on tarpeeksi lihaksia. leekin on varmasti ollut paljon sirompi(tyttöjen mielestä paremman mallinen) silloin kun on ollut vähemmän lihaksia.

nyyssis on kyllä karmen lihaksikas kaveri jos tuohon kroppaan nakataan 10kiloa lihasmassaa lisää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kultsa_bb_2006-001.htm

Hienon näköistä kun Kold ja Nyyssölä ovat vierekkäin :D

Onnittelut Jerry sinulle valtavasti, et pettänyt minun veikkaustani.
Kuopio ja Savo on vaan yksinkertaisesti Suomen BodyMekka.:worship:

Kun syksy tulee niin Pappa Heikkinen, Ari Kokkonen ja Minä ollaan sitten kisalavalla ja jatketaan Savon ruletusta.:kippis1:

Boogie sanoi:
Onnittelut Jerry sinulle valtavasti, et pettänyt minun veikkaustani.
Kuopio ja Savo on vaan yksinkertaisesti Suomen BodyMekka.:worship:

Kun syksy tulee niin Pappa Heikkinen, Ari Kokkonen ja Minä ollaan sitten kisalavalla ja jatketaan Savon ruletusta.:kippis1:

Hei oottekos tekin tulossa sm kisoihin:eek:

lalli1 sanoi:
Hei oottekos tekin tulossa sm kisoihin:eek:

Ei taida olla noista pojista muut tulossa IFBB:n puolelle ku Ari. Mitäs tuo teKIN tarkoittaa??!! ;)

noni... Ilmeisesti Timon rahat loppu kesken ja vetäisi intin hiilivärit päälle suoraan nuotiosta...

Big Evil sanoi:
noni... Ilmeisesti Timon rahat loppu kesken ja vetäisi intin hiilivärit päälle suoraan nuotiosta...

:lol2: :lol2: :lol2: :hyper: Ei vittu mikä kommetti!! repesin täysin:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom