Boosman Grand prix 2006 kisakuvagalleriat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mua harmittaa Timpan puolesta ihan tajuttomasti.. Monta kisaa on menny peräkkäin vähän hassusti, ja se putki taas jatkui...kiitos viime hetken ongelmien. Toivottavasti Timpalla olisi intoa lähteä(ja liitto olis mukana) nakkaamaan vaikka NOGP, sinne ehtis tikki kuntoon. Timon malli miellyttää mun silmää ihan pirusti ja muutenkin on yksi suomen kehoilun legendoja. Vaikka letti on vaihtunut nahkakuulaan, ni meno lavalla on joka vuosi yhtä velmumaista, HIENOA TIMPSU:rock:

IMG_7392-01.jpg

IMG_7506-01.jpg

Mentulasta vielä sen verran, että miten Jarilla oli noin uskomattoman huono väri. Sehän on kuin haudasta kaivettu noissa kuvissa! Paremmalla selällä alkais Jarikin olemaan ihan tappokova lihakasa.:thumbs:

lalli1 sanoi:
Tsekkaa Lee Labrada. Voitti muistaakseni alle 80 maailmanmestaruuden ja oli Olympian kärkikavereita monta vuotta. Mies oli vaikuttava "jätti" lavalla kun osasi esittää huippusymmetrisen kehonsa. Hienot vaparit lisäksi.
Kyllä tuosta on todella hieno mennä eteenpäin...malttia vain jotta sopusuhtaisuus ei pääse katoamaan ja loukkaantumiset häiritsemään.

Ps.Sussa on jotain hyvin samaa tuon legendan kanssa. Sitten itsevarmuus lavalla on ihan hyvä...kun on kunnossa ei ole mitään hävettävää.
Nyt alan kohta leijumaan, jos vielä vertaat mua labradaan!!!

Olis muuten hauska nähdä joku labradan kuva ns. vertailussa tohon mun poseen, että onko muka oikeesti?

Hanssi, pidän maltin nyt valtissa ja treenaan kovaa ja pidän jalat maassa! Eikä sitä massaa tule tällaisen oljenkorteen kovin helposti, olenhan mä aloittanu jo vuonna92 treeneemaan ja silloin painoin sen 49kg!!! Lalli sä oot se legenda noitten "oikeiden" mestareiden joukossa! Mä vaan kovasti yritän matkia teitä! HEH!!:hyper: :hyper: :hyper:

Annie Stark sanoi:
Mua harmittaa Timpan puolesta ihan tajuttomasti.. Monta kisaa on menny peräkkäin vähän hassusti, ja se putki taas jatkui...kiitos viime hetken ongelmien. Toivottavasti Timpalla olisi intoa lähteä(ja liitto olis mukana) nakkaamaan vaikka NOGP, sinne ehtis tikki kuntoon. Timon malli miellyttää mun silmää ihan pirusti ja muutenkin on yksi suomen kehoilun legendoja. Vaikka letti on vaihtunut nahkakuulaan, ni meno lavalla on joka vuosi yhtä velmumaista, HIENOA TIMPSU:rock:

Mua taas pelottaa, että Timo pian kyllästyy kisaamiseen, kun kisat ei mene ihan toivotulla tavalla ja ongelmia valmisteluissa jatkuvasti (aiemmin mm mahatauti, takareisi, revennyt rinta jne...) ja heittää hanskat naulaan vuosiksi. Olen ollut yllättynyt, että mies on jaksanut kisata näinkin verkkaiseen tahtiin, aiemminhan on ollut useiden vuosien taukoja.

Oon aina pitänyt miehen rakenteesta tosi paljon ja kun sen viimesen kriittisen kireyden kun mies saisi taas päälle, niin se on menoa!

Ahaa täällähän näitä kuvia jo onkin:)
Kyllä Nyyssölä vei moniakin isoja ukkoja. Fysiikka vain oli ihan eri luokkaa näytti puntari mitä tahansa. Onnea vain helvetisti:rock:

Vitut Newsmaisterin esiintymisessä mitään ylimielistä ollut; kaikki kenelle itse puhuin vain tykkäsivät kun muita päätä lyhyempi ukko vetää kunnon asenteella kaikki vertailut ja poset läpi ja suu leveässä hymyssä nauttii silminnähden esiintymisestä. :thumbs:

Bisley sanoi:
Kuinka monen mielestä se oli ylimielistä? Meinaan kävitkö tekemässä jonkinlaisen kenttäkyselyn ulko-ovella!?;) ;)

Se, Quadzilla, oli kato ihan pelkkää showta, diivailua ja teitä varten. Mut mullahan oli huumori päällä, mähän iskin silmää kokoajan ja kiusasin kanssakilpaijoita esim. työntämällä lavalta pois mennessä Kim Koldia ja Nymania -"Hey outta my way little people"! Haastoin poikia, joiden pelkät reidet painoi yhtä paljon kuin minä, posedowniin!!yms. Ei ollut ylimielistä, minun mielestä, tosin jotkut jurot suomalaiset saattavat sen niin tulkita, kun käytös oli ns. "ei-suomalaiseen tyyliin" :lol2:

Et taida tuntea mua mutta mä olen kaikkea muuta kuin ylimielinen!:piis:
En mä sitä mitenkään pahalla tarkoittanut, se nyt oli vaan palautetta sulle sun suorituksesta. Mä tykkään ite siitä että vertailuissa tehdään ne pakolliset asennot, eikä vedellä mitään ylimääräisiä tuplia sen jälkeen kun vertailut on suoritettu, vaan palataan takas lainiin. Vapari ja posedown on se paikka missä saa, ja kuuluukin pitää hauskaa ottaa yleisö haltuunsa, ja sen teitkin. Vapaaohjelmasi oli todella tyylikäs ja hienosti suunniteltu, sitä oli hieno katsoa! Sinua henkilökohtaisesti en arvostellut, ainoastaan kilpailusuoritustasi. Ihmisenä olet varmasti mukava, ainakin silloin kun joskus muinoin osallistuit meidän järjestämäämme sotilaspenkkikilpailuun Tampereella, mikäli en nyt ihan väärin muista? :thumbs: :piis:

Kun katsoo kahta miestä, kahta kuvaa...sen mikä Nyyssölä häviää lihasten koossa, voittaa se rakenteen kauneudessa...ja karismassa;) Jos minun pitäisi valita torso Anatomian kirjani kanteen, laittaisin ton Nyyssölän vartalon sinne...ja osaisin musculuset unissanikin. Perfecto:thumbs:

Liitteet

• 2984.webp
    2984.webp
    50 KB · Katsottu: 286
  • Nyyssölä.webp
    Nyyssölä.webp
    40,4 KB · Katsottu: 611

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
edit2

Joo ei mitään enää, tuollahan se pode oli toisissa kuvissa. Unohdetaan tämä kommentti ja jatketaan itse aiheesta.

Quadzilla sanoi:
Vertailuissa esiintyminen oli monen mielestä ehkä hieman ylimielisen näköistä, vaikka showmies oletkin... Hieno esiintuminen kovassa seurassa... :thumbs: :piis:

Ai kenen mielestä??? Ei mun mielestä ainakaan... showtahan se koko homma on.
Olis aikaa tylsää kattoa, jos kaikki olisi niin vakavia, eikä yhtään pilkettä silmäkulmassa.
Mun mielestä siviilissä pitää olla nöyriä, vaikka oltaisiin kuinka menestyneitä, mutta se nöyryys jätetään kyllä sinne takahuoneisiin kun astutaan lavalle:thumbs:

Ihan sairaan kova kunto ja hieno vapari:rock:

Miikkah sanoi:
Kiitos taas kerran mikelle!
Ei tule ihan heti mieleen mitään foorumia missä ylläpitäjä jaksaa päivitellä kuvia keskellä yötä!
En yhtään ihmettele miks pakkis on niin käsittämättömän suosittu paikka.
Keulilla on äärimmäisen ammattitaitoinen, motivoitunut ja innokas mies palvelemassa meitä ettei mitään rajaa.
Hyviä kuvia! Me kiittää paljon!

Aivan, tähän on hyvä yhtyä. Kiitoksia Mikelle upeista kuvista!

Ps. näytti muuten aika raskaalta tuo jatkuvat kameralla tähtääminen, tai ainakin epäkäs näytti kramppailevan ;) Eli ei se mikään walk in the park ole tuo pitkä kuvaussessio. Upeat kuvat!!! :rock:

Pinni sanoi:
Kun katsoo kahta miestä, kahta kuvaa...sen mikä Nyyssölä häviää lihasten koossa, voittaa se rakenteen kauneudessa...ja karismassa;) Jos minun pitäisi valita torso Anatomian kirjani kanteen, laittaisin ton Nyyssölän vartalon sinne...ja osaisin musculuset unissanikin. Perfecto:thumbs:

Älkää nyt hyvät ihmiset sentään.....

Loistavaa, Bisley! Juuri tuollaisella asenteella esiintymään pitää mennä! Kun on ensin kuukausia kärsitty dieetillä, niin ei sinne lavalle pidä enää lähteä kärsimään.
Taisi olla ensimmäinen kerta kun meikäläinenkin saatiin bodykisoissa hieman ulvahtamaan katsomossa, ja se on paljon se! ;)

Ai niin, onnittelut Jerryllekin, sehän se kisan taisi voittaa... ;)

Nyyssölä on selvästi showmiehiä. En ollu paikan päällä, joten en esiintymisestä sinänsä osaa juuri mitään sanoa, mutta tuo hymy näyttää kyllä oikeasti iloisen ihmisen hymyltä. Heteromiehenäkin täytyy tunnustaa että upea hymy. ;) Yleensä lavamiekkoset vääntää niin tekaistun näköisen irvistyksen että lähinnä huvittaa, mutta katsokaas tämä.

hymy
Onnea Nyyssölälle hienosta sijoituksesta kovassa seurassa! :rock:

edit: en näköjään saa kuvaa näkymään.. linkki sitten

Onnittelut Mikalle! Hyvin pienenä miehenä pärjäsit. Heräsi tässä kysymys, että mitä liikkeitä olet tuolle perse/pakara/takareisi osastolle tehnyt? Näyttää tavoittelemisen arvoiselta näin heteromiehenkin kulmasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom