Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja mä voitin kiivikkaan ja vilposen? hah! MM kisojen viides oliks nyt alle90kiloisissa?(vai mikä sijoitus sillä (kiivikkaalla) siellä oli) ja kaveri painoi 88Kg täällä?pakkomielle.com sanoi:Kun katsoo kuvasarjan niin mä en voi käsittää miten Kiivikas voitti Vilposen?!
Bisley sanoi:Se äijä on kone vaikka rinta revenneenä lavallle!??Sairasta!![]()
Niin Vilposellahan repesi osa rintalihaksesta (tai jotain) ja se vko sitten jouduttiin avaamaan kun tulehtu ja äijä oli 3 eri antibiootilla ja silti raahas itsensä kisoihin! Toi jos mikä herättää kunnioitusta. Siitä oli juttua jollain muulla tredillä etsi haulla niin löydät koko tarinan!Halffi- sanoi:Mitä helvettiä?
perkuleen iso jari on siitä ei pääse mihinkään, mutta pakko se on todeta ettei tuolla kropan mallilla hirveästi juhlita noissa kekkereissä. äärettömän pitkä "torso" tulee pitämään siitä huolen, sitä kohtaa kun ei itse voi mitenkään muuttaa vaan on synnynnäinen asia.Halffi- sanoi:Bullin keskivartalo on normaalisti pistänyt silmään, näissä kuvissa näytti melko mallikkaalta. Liekö onnistunut tankkaus vaikuttanut siihenkin sitten.
Tää on tätä kehonrakennusta kato!
perkuleen iso jari on siitä ei pääse mihinkään, mutta pakko se on todeta ettei tuolla kropan mallilla hirveästi juhlita noissa kekkereissä.
Kuinka monen mielestä se oli ylimielistä? Meinaan kävitkö tekemässä jonkinlaisen kenttäkyselyn ulko-ovella!?;) ;)Quadzilla sanoi:Sulla Mika oli todella hieno vapaaohjelma! Tollasella esityksellä kehtaa kyllä kansainvälisissä kisoissa heilua. Vertailuissa esiintyminen oli monen mielestä ehkä hieman ylimielisen näköistä, vaikka showmies oletkin... Hieno esiintuminen kovassa seurassa... :thumbs: :piis:
Wau!! Kiitos Hanssi kommenteista! Olen syvästi otettu ,kun tuollainen "vanha" ;) körmy arvostaa pienen miehen fysiikkaa!! Kiitos paljon! Sinun kuviasi olen aikoinani "teininä" tuijotellut ja vain hiljaa haaveissani unelmoinut että pääsisi koskaan noin lihaksikkaaksi kuin sinä olet ja olet ollut(lavalla)!!lalli1 sanoi:Kisojen varmasti tyylikkäimpiä poussauksia. Kuvassa asento on klassinen ja siinä huokuu tekemisen ilo. Hyvä ryhti, kädet linjassa ja reisien pyöreys tulee sivulta hienosti esille. (patsas) Rakenne on hieno ja kun tuohon asentaa lisää kiloja
mallia tuhoamatta niin hyvä tulee.![]()
Kaikki asennot näyttivät hienon valmiilta...
Bisley sanoi:Wau!! Kiitos Hanssi kommenteista! Olen syvästi otettu ,kun tuollainen "vanha" ;) körmy arvostaa pienen miehen fysiikkaa!! Kiitos paljon! Sinun kuviasi olen aikoinani "teininä" tuijotellut ja vain hiljaa haaveissani unelmoinut että pääsisi koskaan noin lihaksikkaaksi kuin sinä olet ja olet ollut(lavalla)!!![]()
![]()
Niin ja nyt alkaa se MASSAN kehitys, lalli, mieti meikäläistä sellaisena 85kg kireänä samalla rakenteella ja asenteella, eikö siinä ole jo pro-meinikiä? ....ehkä joskus!