Boosman Grand prix 2006 kisakuvagalleriat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kiitos Mike kuvista, otahan unta vaan välillä niin taas jaksat painaa hyvinvointimme vuoksi:D

Nyyssölän lavakarisma ja se esiintymisen ilo kyllä paistaa noista kuvista tänne kotisohvalle asti. Niin pieni, mutta silti niin uskomattoman iso.:rock:

Vuoden Cluteus Maximus tulee kyllä tässä!!

IMG_7545-01.jpg

IMG_7421-01.jpg

Niin ja Annie, mulla oli taas hiukan heikko olo! tuli just kun päästiin paikan päälle! Jostain kumman syystä puski kaikki tankatut glukoosit ihon läpi ja pakki lähti turpoamaan, rupes heikottaa ja pyörrytti niin maan perkeleesti. Hikoilin siellä takana ihan eläimellisesti ja olin täysin sokeri humalassa=Kännissä!. Ja ne kultsan valot sokaisi meikäläisen täysin! Se oli kuin olisi tehnyt vaparia ja pakollisia täysin sokeana!! Tosi vaikeaa, uskotko?:jahas: :(

Vasta kisan lopulla olo parani mutta silloin oli jo myöhäistä. Ihme että silti pysyin pystyssä koko shown ja sain vedettyä vaparin niin maan perkuleen hyvin läpi. Se vaan täytyy nähdä musiikin ja liikkeen kanssa. Kuvat ei oikein tee oikeutta!!

pakkomielle.com sanoi:
Kun katsoo kuvasarjan niin mä en voi käsittää miten Kiivikas voitti Vilposen?!
Niin ja mä voitin kiivikkaan ja vilposen? hah! MM kisojen viides oliks nyt alle90kiloisissa?(vai mikä sijoitus sillä (kiivikkaalla) siellä oli) ja kaveri painoi 88Kg täällä?

Pieni ja surkean näköinen niinhän se joku joskus mainitsi musta?:hyper: :hyper: :hyper: 71kg ja viideltä mieheltä, isoin 138kg, jäi varmaan mietityttää asia jos toinen!?

Tää on tätä kehonrakennusta kato!:) :) :thumbs: :thumbs:
Huumoria tää oli!;) ;) ;) ;) Kaikkia kunnoiitan ja arvostan ja Vilposta sattui joka pose mä näin sen!! Se äijä on kone vaikka rinta revenneenä lavallle!??Sairasta!:rock:

Halffi- sanoi:
Mitä helvettiä?
Niin Vilposellahan repesi osa rintalihaksesta (tai jotain) ja se vko sitten jouduttiin avaamaan kun tulehtu ja äijä oli 3 eri antibiootilla ja silti raahas itsensä kisoihin! Toi jos mikä herättää kunnioitusta. Siitä oli juttua jollain muulla tredillä etsi haulla niin löydät koko tarinan!

Sulla Mika oli todella hieno vapaaohjelma! Tollasella esityksellä kehtaa kyllä kansainvälisissä kisoissa heilua. Vertailuissa esiintyminen oli monen mielestä ehkä hieman ylimielisen näköistä, vaikka showmies oletkin... Hieno esiintuminen kovassa seurassa... :thumbs: :piis:

Halffi- sanoi:
Bullin keskivartalo on normaalisti pistänyt silmään, näissä kuvissa näytti melko mallikkaalta. Liekö onnistunut tankkaus vaikuttanut siihenkin sitten.
perkuleen iso jari on siitä ei pääse mihinkään, mutta pakko se on todeta ettei tuolla kropan mallilla hirveästi juhlita noissa kekkereissä. äärettömän pitkä "torso" tulee pitämään siitä huolen, sitä kohtaa kun ei itse voi mitenkään muuttaa vaan on synnynnäinen asia.

Bisley
Tää on tätä kehonrakennusta kato!

Kyllä. Sun esitys oli kehonrakennusta parhammillaan. Hienot asennot. Upeeta! Hyvä paketti kokonaisuudessaan tuotti hyvän sijouituksen ja nyt olet todellakin "Giant Killer". Jätti 138 kiloa kaatui mennen tullen :kippis1: Hieno kilpailu hienoille kilpailijoille ilman sarjarajoja.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
perkuleen iso jari on siitä ei pääse mihinkään, mutta pakko se on todeta ettei tuolla kropan mallilla hirveästi juhlita noissa kekkereissä.

Aivan. Jarilla on kokoa ja massaa ja kireyttäkin, tietotaitoa on varmasti laittaa itsensä kovaankin kuntoon, mutta sitten mallissa sen häviää ja antaa tasoitusta muille kilpailijoille, kuten nyt. Harmi.

Quadzilla sanoi:
Sulla Mika oli todella hieno vapaaohjelma! Tollasella esityksellä kehtaa kyllä kansainvälisissä kisoissa heilua. Vertailuissa esiintyminen oli monen mielestä ehkä hieman ylimielisen näköistä, vaikka showmies oletkin... Hieno esiintuminen kovassa seurassa... :thumbs: :piis:
Kuinka monen mielestä se oli ylimielistä? Meinaan kävitkö tekemässä jonkinlaisen kenttäkyselyn ulko-ovella!?;) ;)

Se, Quadzilla, oli kato ihan pelkkää showta, diivailua ja teitä varten. Mut mullahan oli huumori päällä, mähän iskin silmää kokoajan ja kiusasin kanssakilpaijoita esim. työntämällä lavalta pois mennessä Kim Koldia ja Nymania -"Hey outta my way little people"! Haastoin poikia, joiden pelkät reidet painoi yhtä paljon kuin minä, posedowniin!!yms. Ei ollut ylimielistä, minun mielestä, tosin jotkut jurot suomalaiset saattavat sen niin tulkita, kun käytös oli ns. "ei-suomalaiseen tyyliin" :lol2:

Et taida tuntea mua mutta mä olen kaikkea muuta kuin ylimielinen!:piis:

Kisojen varmasti tyylikkäimpiä poussauksia. Kuvassa asento on klassinen ja siinä huokuu tekemisen ilo. Hyvä ryhti, kädet linjassa ja reisien pyöreys tulee sivulta hienosti esille. (patsas) Rakenne on hieno ja kun tuohon asentaa lisää kiloja
mallia tuhoamatta niin hyvä tulee. :)

Kaikki asennot näyttivät hienon valmiilta...

Liitteet

• IMG_7423-01.webp
    IMG_7423-01.webp
    25,3 KB · Katsottu: 339
Kiitos taas kerran mikelle!
Ei tule ihan heti mieleen mitään foorumia missä ylläpitäjä jaksaa päivitellä kuvia keskellä yötä!
En yhtään ihmettele miks pakkis on niin käsittämättömän suosittu paikka.
Keulilla on äärimmäisen ammattitaitoinen, motivoitunut ja innokas mies palvelemassa meitä ettei mitään rajaa.
Hyviä kuvia! Me kiittää paljon!

lalli1 sanoi:
Kisojen varmasti tyylikkäimpiä poussauksia. Kuvassa asento on klassinen ja siinä huokuu tekemisen ilo. Hyvä ryhti, kädet linjassa ja reisien pyöreys tulee sivulta hienosti esille. (patsas) Rakenne on hieno ja kun tuohon asentaa lisää kiloja
mallia tuhoamatta niin hyvä tulee. :)

Kaikki asennot näyttivät hienon valmiilta...
Wau!! Kiitos Hanssi kommenteista! Olen syvästi otettu ,kun tuollainen "vanha" ;) körmy arvostaa pienen miehen fysiikkaa!! Kiitos paljon! Sinun kuviasi olen aikoinani "teininä" tuijotellut ja vain hiljaa haaveissani unelmoinut että pääsisi koskaan noin lihaksikkaaksi kuin sinä olet ja olet ollut(lavalla)!!:worship: :worship:

Niin ja nyt alkaa se MASSAN kehitys, lalli, mieti meikäläistä sellaisena 85kg kireänä samalla rakenteella ja asenteella, eikö siinä ole jo pro-meinikiä? ....ehkä joskus!

Bisley sanoi:
Wau!! Kiitos Hanssi kommenteista! Olen syvästi otettu ,kun tuollainen "vanha" ;) körmy arvostaa pienen miehen fysiikkaa!! Kiitos paljon! Sinun kuviasi olen aikoinani "teininä" tuijotellut ja vain hiljaa haaveissani unelmoinut että pääsisi koskaan noin lihaksikkaaksi kuin sinä olet ja olet ollut(lavalla)!!:worship: :worship:

Niin ja nyt alkaa se MASSAN kehitys, lalli, mieti meikäläistä sellaisena 85kg kireänä samalla rakenteella ja asenteella, eikö siinä ole jo pro-meinikiä? ....ehkä joskus!

Tsekkaa Lee Labrada. Voitti muistaakseni alle 80 maailmanmestaruuden ja oli Olympian kärkikavereita monta vuotta. Mies oli vaikuttava "jätti" lavalla kun osasi esittää huippusymmetrisen kehonsa. Hienot vaparit lisäksi.
Kyllä tuosta on todella hieno mennä eteenpäin...malttia vain jotta sopusuhtaisuus ei pääse katoamaan ja loukkaantumiset häiritsemään.

Ps.Sussa on jotain hyvin samaa tuon legendan kanssa. Sitten itsevarmuus lavalla on ihan hyvä...kun on kunnossa ei ole mitään hävettävää.

Kiitos Mike kuvista!! :worship: Aivan upeita! Varsinkin Mikan: todella karismaattinen, mun silmään täydellisen lihaksikas ja KOMEA mies!:haart: Onnea!:)

Onneks olkoon vaan Jerrylle voitosta, oli sikakova ja kiree :worship:
Onnee vaan Nyyssölälleki hienosta kunnosta ja kovista "päänahoista" ;) Bisley selvästi nautti esiintymisestä ja veti kunnon shown niiku pitääki! :rock:
Sä joka puhuit ylimielisestä esiintymisestä ni ootko sitä mieltä et lavalla pitäs seistä ku jäykkä paska??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom