Boosman fitness classic 2005 Helsinki

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tänään tuli aamupäivällä kilpailijalistat liiton sivuille. Harmi, et perus fitneksessä on käynny viime aikoina niin suuri kilpailijakato, yleiseen sarjaan ilmottautunu 4 kilpailijaa..

Hellou !!!
Huomennas alkais dietti...13 vkoa ja katsotaan mihin se riittää. Luottavainen olen kyllä. Mä en luultavasti pidä mitään erityistä hiilaripäivää ja huomenna saa jäädä KAIKKI herkut kolmeksi kuukaudeksi.
Tänään vois vielä vähän herkutella jotain. =)
Mites muilla pyyhkii?

Täh? Pajulahti ilmottautunut siis Bodyfitnessiin? Onkohan aikapula vaparin kanssa vai mikä? Tyttöhän on ollu niin upea vaparin suhteen...
Ja vaikka Minnalla onkin mennyt kisat nyt kauan aikaa penkin alle, niin tämä tyttö jaksaa vaan Minnaa diggailla :rock:

Trinity sanoi:
Täh? Pajulahti ilmottautunut siis Bodyfitnessiin? Onkohan aikapula vaparin kanssa vai mikä? Tyttöhän on ollu niin upea vaparin suhteen...
Ja vaikka Minnalla onkin mennyt kisat nyt kauan aikaa penkin alle, niin tämä tyttö jaksaa vaan Minnaa diggailla :rock:

Hmm, johtuisikohan ennemminkin perusfitnessin osallistujalistasta tuo Minnan suunnanmuutos :) Voisin ainakin näin kuvitella... Krishi taidetaan mieltää aika mahdottomaksi voittaa, arvelisin?

faidra sanoi:
Hmm, johtuisikohan ennemminkin perusfitnessin osallistujalistasta tuo Minnan suunnanmuutos :) Voisin ainakin näin kuvitella... Krishi taidetaan mieltää aika mahdottomaksi voittaa, arvelisin?

Jos toi on syynä, niin on kyllä IMO väärä asenne kilpailemiseen. Samaa sovaltaen kaikki alle 95 kg miehet voisivat nyt keväällä jäädä kotiin syömään pitsaa...

faidra sanoi:
Hmm, johtuisikohan ennemminkin perusfitnessin osallistujalistasta tuo Minnan suunnanmuutos :)

Samaa mieltä sakaelin kanssa. Minun kilpailuun osallistumiseen ei vaikuta muut kilpailijat. Ihan sama olisiko siellä 10 tai 3 kilpailijaa, niin samalla tavalla tehään duunia ja yhtä kova on motivaatio. Tottakai se olisi mukavaa, että olisi enemmän kilpailijoita, mutta ei auta marista. Nyt kun meitä on niin vähän, niin pistää tsemppaamaan, sillä lavalta erottuu paljon selvemmin. Kaikki on mennyt jo nyt paljon paremmin kun viime syksynä. Tosi hyvä fiilis. Täältä tullaan!

sportti-82 sanoi:
hellou!
mitenkäs teillä KISADIETTI sujuu? Paljonko te meinaatte pudotella?
Keroilkaa tavoite kisapainojanne..minua kun niin kovasti kiinnostaisi tietää.
Itse ajattelin jotain 58-57kg. (pituus 176cm)
Missä grammamäärissä pidätte hiilarit/VRK? Itse huomaan, että tarvitsen luultavasti hieman lisää. Ilmeisesti olen vain tuijotellut protskujen määrää..jos sitä kautta saisi vähän lisäpotkua !! - palaillaan - JA TSEMPPIÄ KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!!

Moikka!

Dieetti sujuu kerrassaan hienosti, kävin juuri valmentajan luona poseeraamassa ja kiristynyt olen kuulemma huomattavasti...jee jee!
Luulisin mun kisapainon olevan jossai 50-55kg välissä mutta täytyy tuota peiliä tarkkailla.
Mulla on kevyt viikko menossa...kävin aamulla hierotuttaa yläkropan ja huomen jalat, ihanaaaa. Jaksaa taas painaa täysiä.
Hiilaripäivä olis mulla edessä kohta puoliin ja aion syödä samoja ruokia kun tähänkin asti, näin luulen myös 'koutsin' suunnitelleen.

Ei mitään Emiliana luku virheitä sattuu :) Proteiinia syön 2,5-3 g per paino kilo, keskimäärin 150-160g, rasvaa tällä hetkellä 50-60g. Luultavasti on paras olla ilman karkkia ja vastaavia...On totta että herkutella voi fiksumminkin :)

Pinja Moikka!

Jutuistasi päätellen kilpailet fitness puolella. Voitko kertoo hiukan treenaamisestasi,kun olen itse kiinnostunut enemmän fitneksestä kuin bodyfitneksestä, vaikka nyt aion kilpailla bf tulokkaissa. fitness kuuluu siis tulevaisuuteeni.

Miten usein off-seasonilla treenaat vaparia? Minkä tyyppisiä treenisi on? onko sulla valmentaja vaparitreenejä varten? Käytkö jossain aerobic-tyyppisissä tai tanssi treeneissä siinä ohessa? minkälainen urheilutausta sulla on?

Kiitti etukäteen tosi paljon!! tsemppiä sulle kisoihin!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Suuresta halustani huolimatta en pääse kommentoimaan Kisaforumilla olevaa trediä, joten yritän viritellä keskustelua tänne. :)

Kommenttini koskee mm. emilianan postausta Kian käsistä. Sellainen asia tuli vaan mieleen, että kai kaikki lavalle tähtäävät tiedostavat sen, että myös teidän käsien tulisi näyttää about kolmen kuukauden kuluttua samalta? Kuten Tomi joskus viisasti sanoi, niin kisaamaan on turha lähteä, ellei ennen dieettiä näytä siltä, että punttia on tullut nosteltua ja REIPPAASTI. Valitettava tosiasia, jonka onneksi itse ymmärsin, ja siksi en ole keväällä kisalavalla häpäisemässä itseäni.

Kenenkään ei nyt tarvitse vetää herneitä nenään, mutta mielestäni ei ole hyvä suuntaus, että kynnys nousta lavalle alenee vuosi vuodelta. Ketä ihan oikeasti kiinnostaa katsella yli kolmeakymmentä naisihmistä, joista hyvällä tuurilla ehkä kymmenen näyttää siltä, että todella kuuluvat lavalle...?

Sana on vapaa!

Sakael sanoi:
Suuresta halustani huolimatta en pääse kommentoimaan Kisaforumilla olevaa trediä, joten yritän viritellä keskustelua tänne. :)

Kommenttini koskee mm. emilianan postausta Kian käsistä. Sellainen asia tuli vaan mieleen, että kai kaikki lavalle tähtäävät tiedostavat sen, että myös teidän käsien tulisi näyttää about kolmen kuukauden kuluttua samalta? Kuten Tomi joskus viisasti sanoi, niin kisaamaan on turha lähteä, ellei ennen dieettiä näytä siltä, että punttia on tullut nosteltua ja REIPPAASTI. Valitettava tosiasia, jonka onneksi itse ymmärsin, ja siksi en ole keväällä kisalavalla häpäisemässä itseäni.

Kenenkään ei nyt tarvitse vetää herneitä nenään, mutta mielestäni ei ole hyvä suuntaus, että kynnys nousta lavalle alenee vuosi vuodelta. Ketä ihan oikeasti kiinnostaa katsella yli kolmeakymmentä naisihmistä, joista hyvällä tuurilla ehkä kymmenen näyttää siltä, että todella kuuluvat lavalle...?

Sana on vapaa!

ihan olet oikeassa..enkä vetänyt herneitä nenään.

-Aivi- Tosi hieno homma, että lähdet kisaamaan. Arvasin kyllä, että jonaki päivänä astut lavalle. Tsemppiä diettaamiseen, vaikka selvähän se on, että dietti menee niin kun suunnitellut olet. Sussa on sisua! :D

Sakael on ihan oikeassa, mutta noista tuomareista ei kyllä koskaan tiedä. Ties vaikka tykkäävät vähän lihaksettomammasta lady-tyypistä.

Kaikki vaan joukolla kehonrakennuslavoille sitten parin vuoden päästä!

Ja lavalle vuonna ...

risti ja nolla ... tai 2006 tai 2007 :D Aion tässä ensin pari vuotta kunnolla hankkia lihasta, että kehtaan BodyFitness-lavalle mennä. Olen katsellut noita aikaisempien vuosien kisakuvia ja ihmetellyt miten monet näyttävät kuin rannalta lavalle kiskotuilta ... no en ole itse siinä kunnossa VIELÄ että voisin muita arvostella, mutta kuitenkin ;) Ehkä joku kaunis päivä olen saanut itselleni ne näkyvät lihakset heh ja lava aukeaa myös minulle :rolleyes: sitä päivää odotellessa puntti nousee :rock:

Ironbutt sanoi:
Sakael on ihan oikeassa, mutta noista tuomareista ei kyllä koskaan tiedä. Ties vaikka tykkäävät vähän lihaksettomammasta lady-tyypistä.

Tämä nykyisen body fitneksen suuntaus jaksaa mua aina vaan ärsyttää. Miksi siitäkin piti tehdä eräänlainen missikisa, kun erilaisia missikisoja on Suomi jo pullollaan?! Pitääkö tässä perustaa sarja erikseen naturaalibodarinaisille? Eli sellainen body fitneksen ja kehonrakennuksen välimuoto, jossa arvostettaisiin esim.Marjo Krishin ja Jaana Kohosen tyyppistä kroppaa (jotka molemmat ovat liian lihaksikkaita body fitnessiin :jahas: ).

EDIT: Mannisen Anssihan joskus jotain kisojen järjestämistä suunnittelikin, ellen ihan väärin muista, joten tässä vois olla saumaa..? ;)

Helga sanoi:
Tämä nykyisen body fitneksen suuntaus jaksaa mua aina vaan ärsyttää. Miksi siitäkin piti tehdä eräänlainen missikisa, kun erilaisia missikisoja on Suomi jo pullollaan?! Pitääkö tässä perustaa sarja erikseen naturaalibodarinaisille? Eli sellainen body fitneksen ja kehonrakennuksen välimuoto, jossa arvostettaisiin esim.Marjo Krishin ja Jaana Kohosen tyyppistä kroppaa (jotka molemmat ovat liian lihaksikkaita body fitnessiin :jahas: ).

EDIT: Mannisen Anssihan joskus jotain kisojen järjestämistä suunnittelikin, ellen ihan väärin muista, joten tässä vois olla saumaa..? ;)

Just näin! Kannatetaan ajatusta :D
Nou tänks missikisoille. Paitsi ainiin, kaikki missithän käy tosiaan salilla... :rolleyes:

Helga sanoi:
Se on vain niin, että Suomen kehonrakennusliitto nappasee kilpailikieltoa perään jos kisaa muissa kisoissa.

Sakael sanoi:
Suuresta halustani huolimatta en pääse kommentoimaan Kisaforumilla olevaa trediä, joten...
Viime aikoinahan on tullut ilmi ettei BF:ssä pakosti tarvi lihaksia oikeestaan ollenkaan, jos rakenne on hyvä eli kyllä sinne lavalle voi nousta (ja jopa päästä esim. SM-mitaleille) vaikkei lihaa paljon olisikaan, kokonaisuus ratkaisee. (Kokonaan toinen juttu on tälläset onnettoman rakenteen omaavat niin kuin minä, joiden pitää yrittää lihaksilla saada jonkun näköistä muotoa kroppaan.)
Ja tuskin kukaan kisoihin menee katsojien takia, eiköhän kaikki kisaa ihan itseään ja sitä uskomatonta itsensä voittamisen tunnetta varten mikä lavalla seisoessa tulee..
Eli vinkkinä niille ketkä ei kestä katsella epätäydellisiä fitness-ihmisiä: kannattaa pysyä kaukana Hesan kulttuuritalosta 23.4., koska siellä meitä taas riittää... ;)

Kia sanoi:
Eli vinkkinä niille ketkä ei kestä katsella epätäydellisiä fitness-ihmisiä: kannattaa pysyä kaukana Hesan kulttuuritalosta 23.4., koska siellä meitä taas riittää... ;)

Tämähän oli täyttä :anssi:

Olet upea ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom