Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kia sanoi:Harmi, et perus fitneksessä on käynny viime aikoina niin suuri kilpailijakato, yleiseen sarjaan ilmottautunu 4 kilpailijaa..
Trinity sanoi:Täh? Pajulahti ilmottautunut siis Bodyfitnessiin? Onkohan aikapula vaparin kanssa vai mikä? Tyttöhän on ollu niin upea vaparin suhteen...
Ja vaikka Minnalla onkin mennyt kisat nyt kauan aikaa penkin alle, niin tämä tyttö jaksaa vaan Minnaa diggailla
faidra sanoi:Hmm, johtuisikohan ennemminkin perusfitnessin osallistujalistasta tuo Minnan suunnanmuutos Voisin ainakin näin kuvitella... Krishi taidetaan mieltää aika mahdottomaksi voittaa, arvelisin?
faidra sanoi:Hmm, johtuisikohan ennemminkin perusfitnessin osallistujalistasta tuo Minnan suunnanmuutos
sportti-82 sanoi:hellou!
mitenkäs teillä KISADIETTI sujuu? Paljonko te meinaatte pudotella?
Keroilkaa tavoite kisapainojanne..minua kun niin kovasti kiinnostaisi tietää.
Itse ajattelin jotain 58-57kg. (pituus 176cm)
Missä grammamäärissä pidätte hiilarit/VRK? Itse huomaan, että tarvitsen luultavasti hieman lisää. Ilmeisesti olen vain tuijotellut protskujen määrää..jos sitä kautta saisi vähän lisäpotkua !! - palaillaan - JA TSEMPPIÄ KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!!
Sakael sanoi:Suuresta halustani huolimatta en pääse kommentoimaan Kisaforumilla olevaa trediä, joten yritän viritellä keskustelua tänne.
Kommenttini koskee mm. emilianan postausta Kian käsistä. Sellainen asia tuli vaan mieleen, että kai kaikki lavalle tähtäävät tiedostavat sen, että myös teidän käsien tulisi näyttää about kolmen kuukauden kuluttua samalta? Kuten Tomi joskus viisasti sanoi, niin kisaamaan on turha lähteä, ellei ennen dieettiä näytä siltä, että punttia on tullut nosteltua ja REIPPAASTI. Valitettava tosiasia, jonka onneksi itse ymmärsin, ja siksi en ole keväällä kisalavalla häpäisemässä itseäni.
Kenenkään ei nyt tarvitse vetää herneitä nenään, mutta mielestäni ei ole hyvä suuntaus, että kynnys nousta lavalle alenee vuosi vuodelta. Ketä ihan oikeasti kiinnostaa katsella yli kolmeakymmentä naisihmistä, joista hyvällä tuurilla ehkä kymmenen näyttää siltä, että todella kuuluvat lavalle...?
Sana on vapaa!
Ironbutt sanoi:Sakael on ihan oikeassa, mutta noista tuomareista ei kyllä koskaan tiedä. Ties vaikka tykkäävät vähän lihaksettomammasta lady-tyypistä.
Helga sanoi:Tämä nykyisen body fitneksen suuntaus jaksaa mua aina vaan ärsyttää. Miksi siitäkin piti tehdä eräänlainen missikisa, kun erilaisia missikisoja on Suomi jo pullollaan?! Pitääkö tässä perustaa sarja erikseen naturaalibodarinaisille? Eli sellainen body fitneksen ja kehonrakennuksen välimuoto, jossa arvostettaisiin esim.Marjo Krishin ja Jaana Kohosen tyyppistä kroppaa (jotka molemmat ovat liian lihaksikkaita body fitnessiin :jahas: ).
EDIT: Mannisen Anssihan joskus jotain kisojen järjestämistä suunnittelikin, ellen ihan väärin muista, joten tässä vois olla saumaa..? ;)
Se on vain niin, että Suomen kehonrakennusliitto nappasee kilpailikieltoa perään jos kisaa muissa kisoissa.Helga sanoi:EDIT: Mannisen Anssihan joskus jotain kisojen järjestämistä suunnittelikin, ellen ihan väärin muista, joten tässä vois olla saumaa..? ;)
Viime aikoinahan on tullut ilmi ettei BF:ssä pakosti tarvi lihaksia oikeestaan ollenkaan, jos rakenne on hyvä eli kyllä sinne lavalle voi nousta (ja jopa päästä esim. SM-mitaleille) vaikkei lihaa paljon olisikaan, kokonaisuus ratkaisee. (Kokonaan toinen juttu on tälläset onnettoman rakenteen omaavat niin kuin minä, joiden pitää yrittää lihaksilla saada jonkun näköistä muotoa kroppaan.)Sakael sanoi:Suuresta halustani huolimatta en pääse kommentoimaan Kisaforumilla olevaa trediä, joten...
Kia sanoi:Eli vinkkinä niille ketkä ei kestä katsella epätäydellisiä fitness-ihmisiä: kannattaa pysyä kaukana Hesan kulttuuritalosta 23.4., koska siellä meitä taas riittää... ;)