Boosman fitness classic 2005 Helsinki

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
emiliana sanoi:
voi kamala kunhintavia..onko strassit paletteja?niitähän ei ole mitenkään määritelty pitääkö olla vai ei?eikä niiden muodosta? tää dietillä oleminen ei mutenkaan ole halpaa..mutta on sen arvoista!! ;)

Noissa koristeluissa maltti on valttia, eli ei mitään joulukuusi tyyppisiä viritelmiä mielellään. Eli saa olla, mutta Lakaniemen (=päätuomari) sanoin, ei mitään samba-asuja kuitenkaan.

Tuo asujen hinta riippuu ihan siitä, missä/kenellä ne teetätät vai teetkö ne itse. Itse kankaat eivät paljoa maksa, oli materiaali mitä tahansa, koska menekki on niin pieni.

Kisabikinien yläosa on äärettömän helppo tehdä itse, päällystämällä ja muokkaamalla omaan kroppaan sopivan malliset rintaliivit haluamallaan kankaalla, ja koristelemalla. Koristeita voi löytää mm. askartelu- sekä ompeluliikkeistä. Itse aina reissatessani hamstrailen kaiken näköisiä kankaita ja koristeita ihan vaan huvikseen, jos itse tai joku kaveri sattuu joskus tarvitsemaan. Paljetit on semmosia metallisen näköisiä, littanoita, ja strassit taas ovat puolestaan sellaisia timantin näköisiä, muovisia tai jopa kristallisia somisteita.

Bikinien alaosa onkin hieman vaativampi taidonnäyte, varsinkin jos ei ole kovin tottunut ompelija. Jopa muutamalla ammattiompelijalla on mennyt sormi suuhun niiden kanssa, ja jälki on ollut ihan järkyttävän näköistä. Eli niihin alaosiin kannattaa kyllä satsata. Ja voihan tehdä niin, että tekee itse yläosan ja teettää vaan sitten samasta kankaasta sen alaosan ompelijalla.

Tuli vielä mieleen, että te noviiseihin menijät, olettehan lukeneet lajinne säännöt huolella läpi? Ne löytyvät fitnessliiton sivuilta, ja sisältävät paljon tärkeää infoa niin kisan kulusta kuin asuista ja asusteista.

emiliana sanoi:
voi kamala kunhintavia..onko strassit paletteja?niitähän ei ole mitenkään määritelty pitääkö olla vai ei?eikä niiden muodosta? tää dietillä oleminen ei mutenkaan ole halpaa..mutta on sen arvoista!! ;)

Kuten Vilmis jo ilmaisi, mitään joulukuusta ei puvusta kannata, eikä saakkaan tehdä.
Pukujeni hintaa nostivat jonkin verran nuo strassit, jotka olivat mulla ihka oikeita kristalleja.
Jos koristeluun ja pukuun ei pysty satsaamaan niin hirvittävästi, kannattaa valita kangas jossa jo itsessään on jotain kuvioita tai kiiltävää ( ei liikaa )
Mulla pukujen hinnaksi tuli ilmat koristeita 280 €.

Kannattaa tosiaan, miettiä mitä puvun kanssa tekee, koska sijoittuminen voi olla paljolti kiinni siitä miten se istuu.
Omia virheitään voi piilottaa oikein tehdyllä ja suunnitellulla puvulla, ja taas vastaavasti korostaa niitä hyviä puolia.
Ammattitaitoinen ompelija tietää kyllä mitä tekee.

teen aerobista 4*vko n.tunnin aamulenkki, punttitreenien jälkee 20-30min. fillaria...sit omistan pari isoo koiraa joitten kans tulee liikuttua päivittäin.
Korjaus vielä mun kaloreihin...ne onkin 2200kcal tällä hetkellä.

Syöttekö muuten rasvanpolttajia?Mitä mieltä ootte?
Mä syön ja hiki kyllä lentää sit urheillessa...muuta en oo ainakaan toistaseks huomannu.

Tarviipa ruveta haaliin lisää duuneja pomolta että saa kisapuvut hommattua.

On kyllä muuten hintavia pukuja... asiasta toiseen, näkyykö teillä kisasiskoilla jo vatsikset selvästi. Oletteko laskeneet rasvat nyt jo niin alas ? =)
On tämä jännää touhua, että jänskättää jo nyt toi huhtikuu.....

Hui kauhistus noiden bikinien ja uikkareiden hintaa! Ajattelin kyllä että ne maksaa, mutta... Yks hyvä kaveri on kyllä hyvä ompelemaan...taidan suostutella sen apuun :)
Varsinaista diettiä en ole vielä aloittanut, mutta olen lisännyt aerobista ja pyrkinyt syömään entistä tarkemmin kuitenkin vielä suht reiluin kalorein. Paino oli silti ihan "itsestään" pudonnut reilun kilon :) Paino siis tällä hetkellä 56kg ja pituutta 169cm.

k82 sanoi:
teen aerobista 4*vko n.tunnin aamulenkki, punttitreenien jälkee 20-30min. fillaria...sit omistan pari isoo koiraa joitten kans tulee liikuttua päivittäin.
Korjaus vielä mun kaloreihin...ne onkin 2200kcal tällä hetkellä.

Syöttekö muuten rasvanpolttajia?Mitä mieltä ootte?
Mä syön ja hiki kyllä lentää sit urheillessa...muuta en oo ainakaan toistaseks huomannu.

Tarviipa ruveta haaliin lisää duuneja pomolta että saa kisapuvut hommattua.

mulla on kalorit n parin tuhannen kieppeillä. teetkö joka puntin jälkeen tuon aerobisen? kuinka usein puntilla käyt?
mä syön rasvanpolttajia. siitä se hien lentäminen varmaan johtuukin..ja yhtäkkiset kuumat aallot. mitä käytät? mulla on guaramaxia. se on todella hirveen makuista,kai sit tehoon panostettu :)
tosiaan kangas ei ollut kallis. mun bikini kangas maksoi 3e :) ..

sportti-82 sanoi:
On kyllä muuten hintavia pukuja... asiasta toiseen, näkyykö teillä kisasiskoilla jo vatsikset selvästi. Oletteko laskeneet rasvat nyt jo niin alas ? =)
On tämä jännää touhua, että jänskättää jo nyt toi huhtikuu.....

ylävatsoissa pientä erottuvuutta..alavatsat ei kyl näy lähelläkään vielä :)
entäpä sulla? toisilla ne saattaa näkyä ympäri vuoden..toisin on asiat mulla kun kaikki rasva kertyy niin tasasesti joka paikkaan..toisaalta ihan hyvä asia :)

emiliana sanoi:
Terve vaan! mites on dietti edennyt? Mulla diettiiä suunnilleen samat takana kuin sulla. Tätä ylimäärästä päässyt kertymään. :) Kaikkien sairasteluiden ym vuoksi ihan hyvä että dietti alkoi ajoissa..Pituus on 170 ja painoa n70kg joten työtä on vielä.. :hyper:

Paljonko arvioisit sun kisapainon olevan?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Moniko teistä oli leirillä lauantaina? Itse olin ja mielestäni sain hyvää tietoa näin ekakertalaiseksi :)
Tänään alkoi dietti! Aloitan 2200kcl:sta. Ajattelin nyt aloittaa hyvissä ajoin vaikka pudotettavaa ei hirveesti ole. Vaikea kuitenkin sanoa mikä se paino tulee olemaan. Onko pudotus 2kg vai 4kg.
Vatsa on meikäläisellä ympäri vuoden ihan kondiksessa...Kyllä ne vatsapalat erottuu tälläkin hetkellä joten kuten :) Hieman tossa alavatsassa ylimäärästä...

emiliana sanoi:
mulla on kalorit n parin tuhannen kieppeillä. teetkö joka puntin jälkeen tuon aerobisen? kuinka usein puntilla käyt?
mä syön rasvanpolttajia. siitä se hien lentäminen varmaan johtuukin..ja yhtäkkiset kuumat aallot. mitä käytät? mulla on guaramaxia. se on todella hirveen makuista,kai sit tehoon panostettu :)
tosiaan kangas ei ollut kallis. mun bikini kangas maksoi 3e :) ..

Oon joo pyrkiny sotkeen punttien jälkee ainakin vartin fillaria. Paitsi eilen...lopetin treenin puol kymmenen illalla joten jätin polkemisen väliin (arvatkaas nukuttiko yöllä...viimenen kerta kun punttailen noi myöhää,muutenkin aamu-uninen). Käyn salilla neljä kertaa viikossa. Käytän universalin rasvanpolttajia, saas nähdä miltä rasva% näyttää kun seuraavan kerran mitataan.
Eikös tänään julkasta fitness classicin osallistujalista?Kävin äsken tarkastelemassa mut en löytäny kun body miesten listan...

hellou!
mitenkäs teillä KISADIETTI sujuu? Paljonko te meinaatte pudotella?
Keroilkaa tavoite kisapainojanne..minua kun niin kovasti kiinnostaisi tietää.
Itse ajattelin jotain 58-57kg. (pituus 176cm)
Missä grammamäärissä pidätte hiilarit/VRK? Itse huomaan, että tarvitsen luultavasti hieman lisää. Ilmeisesti olen vain tuijotellut protskujen määrää..jos sitä kautta saisi vähän lisäpotkua !! - palaillaan - JA TSEMPPIÄ KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!!

sportti-82 sanoi:
hellou!
mitenkäs teillä KISADIETTI sujuu? Paljonko te meinaatte pudotella?
Keroilkaa tavoite kisapainojanne..minua kun niin kovasti kiinnostaisi tietää.
Itse ajattelin jotain 58-57kg. (pituus 176cm)
Missä grammamäärissä pidätte hiilarit/VRK? Itse huomaan, että tarvitsen luultavasti hieman lisää. Ilmeisesti olen vain tuijotellut protskujen määrää..jos sitä kautta saisi vähän lisäpotkua !! - palaillaan - JA TSEMPPIÄ KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!!

Ihan kivasti menee, meinaan pudotella sinne 48-49 kieppeille. Tai en katso niinkään painoa, vaan peiliin. Mutta uskon, että 48 kiloisena pitäisi ainakin olla kireä.

aikomus olis pudottaa 53-54kg, peilihän sen sitten kertoo kuten Pinja jo mainitsi. Eka dietti vko menossa. Hiilareita tällä hetkellä vielä aika runsaasti 240-280g välillä. En varmaan koskaan voisi ryhtyä vähähiilariselle dietille :) Kokeillaan nyt näin kun nuo hiilarit tuntuu sopivan ja maistuvan!

Kiinostas tietää vähän muiden dieteistä. Millä kaloreilla mennään ja paljonko ja kuinka usein pudotatte? Entä pidätteko mitään hiilaripäiviä ja kuinka usein. Tuosta hiilari päivästä tuntuu olevan eriäviä mielipiteitä. Toiset pitää kerran 2vko:ssa, toiset kerran viikossa ja syö silloin mitä tahansa...Mikähän olis fiksuinta :) Valmentajani (miespuolisen) ohje on että hiilaripäivä kannattaa pitää ja silloin voi myös syödä esim karkkia...itse en ole samaa mieltä, siis tuosta herkkujen syömisestä.

Aivi sanoi:
Kiinostas tietää vähän muiden dieteistä. Millä kaloreilla mennään ja paljonko ja kuinka usein pudotatte? Entä pidätteko mitään hiilaripäiviä ja kuinka usein. Tuosta hiilari päivästä tuntuu olevan eriäviä mielipiteitä. Toiset pitää kerran 2vko:ssa, toiset kerran viikossa ja syö silloin mitä tahansa...Mikähän olis fiksuinta :) Valmentajani (miespuolisen) ohje on että hiilaripäivä kannattaa pitää ja silloin voi myös syödä esim karkkia...itse en ole samaa mieltä, siis tuosta herkkujen syömisestä.

vaihtelen 1800-1600 välillä. En vielä tiedä pidänkö edes hiilaripäivää ollenkaan. Se riippuu niin paljon, mikä on olotila dieetin edetessä. Saattaa olla, että hiilaripäivä on vain yhdellä päivällä pari hieman suurempaa ateriaa. Syön siis aivan samoja ruoka-aineita.

Morjesta!
Dietti etenee hyvin. Fiilis on tosi hyvä eikä väsymyksestä ole tietoakaan..vaikka diettiä takana jo 18.10 asti, eli monta viikkoa. Painosta en tiiä, kun tämä eka diettini.Eikä musta sillä niin välii, kunhan on hyvässä kunnossa. syön vielä hyvin, vaikka olen aina ollut suursyömäri, niin tähän pienempään ruokamääräänkin tottuu.Yhden hiilaripäivän olen jo pitänyt. Hiilareita silloin paljon... =) söin samoja ruokia kuin muuteskin. Hyvin upposi yht'äkkinen suuri määrä ruokaa..

Aivi sanoi:
Hiilareita tällä hetkellä vielä aika runsaasti 240-280g välillä.

2vko:ssa, toiset kerran viikossa ja syö silloin mitä tahansa...Mikähän olis fiksuinta :) Valmentajani (miespuolisen) ohje on että hiilaripäivä kannattaa pitää ja silloin voi myös syödä esim karkkia...itse en ole samaa mieltä, siis tuosta herkkujen syömisestä.

Kuinka paljon protskut sulla on?Entä rasvat?
2 kertaa viikossa hiilaripäivä ja molemmilla kerroilla karkkia..Huh,Huh! Miten aiot tuhota itsestäs nuo karkit viikon aikana? Itse en syö sokeria koko dietin aikana. Eikä tähän mennessä ole tullut vaikeeta olla ilman karkkia,tms. Sitä pystyy muutenkin herkuttelemaan, vaikka hyvällä ruualla. :) Niin ja onhan noita protsku patukoita, joissa hyviä ravintoaineita, eikä sokeria ollenkaan. :) Kokeile niitä.
Hyvää treeni fiilistä!!

Asia ei nyt mulle kuulu, emiliana, mut tossa Aivin tekstissähän on kerran kahdessa viikossa ei kaksi kertaa viikossa ja karkin syöntiäkään hän ei sanonut harrastavansa, joten luetaan ja quotataan ajatuksella ettei tule vääristeltyä toisten "sanomisia" :jahas:

Helga sanoi:
Asia ei nyt mulle kuulu, emiliana, mut tossa Aivin tekstissähän on kerran kahdessa viikossa ei kaksi kertaa viikossa ja karkin syöntiäkään hän ei sanonut harrastavansa, joten luetaan ja quotataan ajatuksella ettei tule vääristeltyä toisten "sanomisia" :jahas:
Sori..en tarkoittanut sitää ihan noin miten sen kirjoitin. se olivaan ajatus, jos syö 2kertaa viikossa blaa blaa..u know? :) Sit en lukenut tekstii tarpeeksi tarkkaan kun luin 2 kertaa viikossa... :) anteeks,anteeks,

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom