emiliana sanoi:voi kamala kunhintavia..onko strassit paletteja?niitähän ei ole mitenkään määritelty pitääkö olla vai ei?eikä niiden muodosta? tää dietillä oleminen ei mutenkaan ole halpaa..mutta on sen arvoista!! ;)
Noissa koristeluissa maltti on valttia, eli ei mitään joulukuusi tyyppisiä viritelmiä mielellään. Eli saa olla, mutta Lakaniemen (=päätuomari) sanoin, ei mitään samba-asuja kuitenkaan.
Tuo asujen hinta riippuu ihan siitä, missä/kenellä ne teetätät vai teetkö ne itse. Itse kankaat eivät paljoa maksa, oli materiaali mitä tahansa, koska menekki on niin pieni.
Kisabikinien yläosa on äärettömän helppo tehdä itse, päällystämällä ja muokkaamalla omaan kroppaan sopivan malliset rintaliivit haluamallaan kankaalla, ja koristelemalla. Koristeita voi löytää mm. askartelu- sekä ompeluliikkeistä. Itse aina reissatessani hamstrailen kaiken näköisiä kankaita ja koristeita ihan vaan huvikseen, jos itse tai joku kaveri sattuu joskus tarvitsemaan. Paljetit on semmosia metallisen näköisiä, littanoita, ja strassit taas ovat puolestaan sellaisia timantin näköisiä, muovisia tai jopa kristallisia somisteita.
Bikinien alaosa onkin hieman vaativampi taidonnäyte, varsinkin jos ei ole kovin tottunut ompelija. Jopa muutamalla ammattiompelijalla on mennyt sormi suuhun niiden kanssa, ja jälki on ollut ihan järkyttävän näköistä. Eli niihin alaosiin kannattaa kyllä satsata. Ja voihan tehdä niin, että tekee itse yläosan ja teettää vaan sitten samasta kankaasta sen alaosan ompelijalla.