Boosman fitness classic 2005 Helsinki

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Heippa!
Olen ihan uusi ilmestys täällä sivuilla ja nyt olisin hyvin kiinnostunut jakamaan kommentteja ja kuulumisia keväällä kilpailevien kanssa.Tarkoitus olisi kilpailla tulokkaiden bodyfitnesissä ja kihelmöinti,into nyt todella kovaa.
Kirjoitellaan..ja kokeneet "idolit" antakaa vinkkejä!

sportti-82 sanoi:
Heippa!
Olen ihan uusi ilmestys täällä sivuilla ja nyt olisin hyvin kiinnostunut jakamaan kommentteja ja kuulumisia keväällä kilpailevien kanssa.Tarkoitus olisi kilpailla tulokkaiden bodyfitnesissä ja kihelmöinti,into nyt todella kovaa.
Kirjoitellaan..ja kokeneet "idolit" antakaa vinkkejä!

Täällä ollaan dietillä.Body fitneksen tulokkaissa kilpailen myös. Onko sulla pitkä treenitausta? Mulla 3 vuotta kohta. Teetkö ravintopäiväkirjaa vai onko sulla ruokaohjelma?Mä teen ravintopäiväkirjan joka päivä aamupalaa syödessä.
Nautin tästä kurinalaisesta elämästä..ihan oikeasti

Huomenta Emiliana ! Paljonko meinaat pudottaa pinoa? Onko kova urakka edessä?
Treenivuosia mulla sellaset 4,5 vuotta takana. Sellaset 3-4 kg pudotettava. Suunnittelin, että dietin pituus olisi 10 viikkoa. Se riittää hyvin, kun painot on suht alhaalla. Mä kans olen ihan fiilareissa ... =)
Eilen just tein alustavaa ravintosuunnitelmaa..Nyt syön ihan samaa ravintoa, dietillä vain vähennän hieman määrää.
KIRJOTELLAAN KUULUMISIA !

Sulla on sportti-82 aikalailla samatilanne, kun mulla. Olen tulossa kevään kisoihin, tulokkaiden bodyfitnekseen. Treeni vuosia takana n.4, pudotettavaa arviolta 3-4kg.
Olisin kiinostunut kuulemaan lisää sun tänhetkisestä treenistä ja syömisestä sekä dietistä.

Itse olen pyrkinyt syömään näin offilla n.2200-2300kcl, luultavasti saisin syödä enemmänkin...Vuosikausia söin liian vähän joten tuo syömisen lisääminen ei ole ollut niin helppoa :) Tarkka olen ympäri vuoden ja pidän ruokapäiväkirjaa.
Dietti olis tarkoitus aloittaa varoen ja hyvissä ajoin, Tuo 10vkoa luultavasti riittänee, mutta valmentajani kanssa olemme pohtineet, että voisin kuitenkin aloittaa jo pikapuoliin...

Treeniä tällä hetkellä seuraavasti: Punttia 5 jaetulla ohjelmalla, aamulenkkejä ympäri vuoden nyt n.4krt vko, dietillä 5-6krt, lisäksi paljon venyttelyä ja hyötyliikuntaa ja vedän myös jumppia 5h viikossa.

Mitkä on fiilikset lähestyvien kisojen suhteen. Itse olen innoissani, mutta myös jännittynyt...

Moikka Sportti-82!
Mulla pudotettavaa on hiukan enemmän kuin sulla. En tarkkaa määrää osaa sanoo, niin paljon kuin tarvitsee =) Jotenkin sain jutuistasi kuvan, että valmennat itse itseäsi..? Kuinka paljon tällä hetkellä syöt kun et vielä ole dietillä?
Mulla on onneksi valmentaja, joka on aivan huippu tehtävässään.Ongelmieni kanssa en olisi ikinä selvinnyt ilman häntä, enkä muutenkaa.
Mulla on dietin aikana ollut jo loukkaantumisia ja sairastumisia..vähän harmittaa suorastaan vituttaa, kun ne tietysti sotkee suunnitelmia. Nyt olen kuitenkin kunnossa ja teen täysillä kaiken, jotta pääsen suunniteltuun kuntoon!! :rock:
Ainakin motivaatiota mulla on.

Ironbutt sanoi:
Tulkaas molemmat megeen meidän seuraavaan mimmitmiittiin (la 22.1.2005 klo 14.00)niin pääsette turinoimaan muiden punttimimmien kanssa. Ohjelmassa mm. BodyFitness ja Kehonrakennusposeerauksien harjoittelua.

Oma thread löytyy: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=28397&page=1&pp=20

En pääse valitettavasti tulemaan..Menoja jo sillle viikolle treenailujen lisäksi, joten liian kiireinen viikko..
Pitäkää hauska ilta! Ehkä seuraavaan sitten. :)

Moikka vaan AIVI!
Mä kans saisin varmaan syödä tällä hetkellä reilummin, mutta jotenkin sitä vaan ei osaa.. =) No ompahan nyt helpompi pudotella painoa. Yritän kovasti valmentaa itse itseäni..kihlattu kuvioissa mukana kovalla kannustuksella.
Tällä hetkellä treeniä tulee työn puolesta aika mukavasti. 1-3h/päivä.
Ihan kunnon punttitreeniä teen vain sen 2 kertaa viikkoon, koska muuten ei kerkee mitenkään palautua. Kisojen lähestyessä aamulenkkejä lisää vaan..jännittää saankohan rasvat alas ?? HUI...Miten meinaat dietin suunnitella? PALAILLAAN....

Heips vaan kaikille! Miten sulla on, Emiliana, pudonnut tuo paino? Mulla vähän tuntuu hannaavan välillä.....tuntuu että paino laskee liian hitaasti, ei jaksais (kärsimätön kun olen) tissutella ja odottaa, että josko sieltä jostain alkaisi se lavakunto paljastumaan. Luin että sulla on ollut jotai sairastumisia tässä välillä, tosi harmi, mutta hyvä jos nyt olet kunnossa. Tsemiä projektiin!!!!! p.s. lavalla nähdään!!!!!!

Annabel sanoi:
Heips vaan kaikille! Miten sulla on, Emiliana, pudonnut tuo paino? Mulla vähän tuntuu hannaavan välillä.....tuntuu että paino laskee liian hitaasti, ei jaksais (kärsimätön kun olen) tissutella ja odottaa, että josko sieltä jostain alkaisi se lavakunto paljastumaan. Luin että sulla on ollut jotai sairastumisia tässä välillä, tosi harmi, mutta hyvä jos nyt olet kunnossa. Tsemiä projektiin!!!!! p.s. lavalla nähdään!!!!!!

Paino tippuu hitaasti mutta varamsti.. :)
olen joo sairastellut. Ensin flunssa vei voimat ja jouduin pitään taukoa treenailussa. Sitten siitä juuri parannuttuani loukkasin treeneissä itseni..repesi rintalihas, joka oli oikein helvetin kipee..tyhmänä jatkoin treeniä ja se ei sitä paremmaksi tietenkään tehnyt,päin vastoin. Jouduin sairaslomalle ja reenit jäihin taas. Nyt on kilpirauhashormoni ehkä tehnyt tepposensa..pysähtynyt aineenvaihdunta. Saan tulokset perjantaina. Tuo t4 hormonin vajaatoiminta on ollut alarajoilla jo viime keväänä ja sitä pitäs kontrolloida. nyt se on kai mennyt vajaaksi tai sitten tuo alarajoilla oleminen vaikuttaa näin paljon. Silti jaksan uskoa siihen, että keväällä nousen lavalle..vaikka tiedän että puolikuntoisena sinne ei ole asiaa! Keväästä tulossa rankka, mutta olen valmis tekeen töitä.
lavalla nähdään ja paljon tsemppii treeneihin!!! :thumbs:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
emiliana sanoi:
...Silti jaksan uskoa siihen, että keväällä nousen lavalle..vaikka tiedän että puolikuntoisena sinne ei ole asiaa! Keväästä tulossa rankka, mutta olen valmis tekeen töitä.
lavalla nähdään ja paljon tsemppii treeneihin!!! :thumbs:
Kovasti tsemppiä valmisteluihin, ja toivottavasti et nyt tuosta enempiä sairastele.

Näissä dietti ja kisajutuissa pitäis kyllä olla itselle armollinen, ja laittaa se oma terveys kaiken muun edelle. Voi olla, että yhden rankan dietin jälkeen ei enää tarvitse kisata koskaan, jos on laittanut itsensä ja kroppansa liian tiukoille.

Yksi kisaava ystäväni sai jokunen vuosi sitten itsensä sellaiseen kuntoon, että joutui loppujen lopuksi jäämään sairaslomalle töistä, sairasteli jatkuvasti, kroppa laukesi sieltä ja täältä (eli revähtymiä, vatsaoireita jne.) Ja kaikki tuo oli todennäköisesti hurjan ylikunnon ja stressin lopputulos. Ihmisen kroppa ei vaan yksinkertaisesti aina pysty sellaisiin suorituksiin, mitä oma pää haluaa ja vaatii.

Sportti-82! Mulla on apunani valmentaja itseasiassa koko mies on vastuussa siitä, että lähdin mukaan koko kisa touhuun :) Dietin olen suunitellut kuitenkin hyvin pitkälti itse. Ruokavalio on tarkka ympäri vuoden... offilla Hiilareita syön 220-300g pv, proteiinia 140-170g, rasvaa 45-65g. Valmentajani mukaan ruokavalio asiat on mulla niin hyvin hanskassa vuosien kokemuksella, että ei ala mua hirveästi neuvomaan :)

Pudotettavaa ei ole paljon, mutta ajattelin aloitella kuitenkin hyvissä ajoin ettei tule hoppu. Aloitan varmaan n.2000kcl. Mites sinä sportti?

Olen myös yrittänyt kiinnittää enemmän huomiota palautumiseen. Olen nimittäin viime aikoina ollut tosi väsynyt ja paikat aina kipeenä. Treeniä on paljon päälle vielä 2 työtä ja opiskelu, kiirettä pitää vähemmästäkin tulee tressi :)

Kauanko olet treenannut tavoitteena kisat siis koska teit päätöksesi lähteä kisaamaan?

Hellou kaikille!
Täällä myöskin yksi kevään kisaan bodyfitnessin tulokkaisiin tähtäilevä.
Kiva kun voi lukea muittenkin edistymisestä...itse olen dieetillä ollut kohta pari kuukautta, treenivuosia on kertynyt noin viisi mutta siitä reilu pari vuotta tavotteellista kilpailut mielessä..

tsemiä kisavalmistautumisiin!

k82 sanoi:
Hellou kaikille!
Täällä myöskin yksi kevään kisaan bodyfitnessin tulokkaisiin tähtäilevä.
Kiva kun voi lukea muittenkin edistymisestä...itse olen dieetillä ollut kohta pari kuukautta, treenivuosia on kertynyt noin viisi mutta siitä reilu pari vuotta tavotteellista kilpailut mielessä..

tsemiä kisavalmistautumisiin!
Terve vaan! mites on dietti edennyt? Mulla diettiiä suunnilleen samat takana kuin sulla. Tätä ylimäärästä päässyt kertymään. :) Kaikkien sairasteluiden ym vuoksi ihan hyvä että dietti alkoi ajoissa..Pituus on 170 ja painoa n70kg joten työtä on vielä.. :hyper:

Hellou !!!
k-82..miten dietti sujuu? Täällä vielä aika leppoisasti. =)
Paljonko on sinulla pudotettavaa? Mulla alkaa dietti noin 12-10 viikkoa ennen kisoja.
176 cm ja painoa 63kg tällä hetkellä. Rasvaa saatava pois keskikropassa..toivottavasti onnistun !
Kirjotelkaa kuulumisia..ja tsempataan toinen toisia! (Minä kans ajattelin aloittaa 2000 kalorista..)

juu hyvinhän se dieetti menee etenkin nyt kun on päässy vauhtiin...alkuun teki mieli tietysti melkein kaikkee kiellettyä, etenkin jouluna!Mutta hyvin on pää kestäny eikä enää käy mielessäkään namit ja muut herkut.
Pituutta mulla on 164cm ja painoa alussa oli 65kg...sen koommin en oo sitä tarkkaillu vielä vaa'alla, luotan valmentajan silmiin!
Kaloreita on tällä hetkellä 2400 ja kohta taas lasketaan.
Oottekos jo bikineitä ja kokopukuja katselleet?Myydäänkö niitä jossai valmiina vai tarviiko lähtee etsiin ompelijaa?

k82 sanoi:
juu hyvinhän se dieetti menee etenkin nyt kun on päässy vauhtiin...alkuun teki mieli tietysti melkein kaikkee kiellettyä, etenkin jouluna!Mutta hyvin on pää kestäny eikä enää käy mielessäkään namit ja muut herkut.
Pituutta mulla on 164cm ja painoa alussa oli 65kg...sen koommin en oo sitä tarkkaillu vielä vaa'alla, luotan valmentajan silmiin!
Kaloreita on tällä hetkellä 2400 ja kohta taas lasketaan.
Oottekos jo bikineitä ja kokopukuja katselleet?Myydäänkö niitä jossai valmiina vai tarviiko lähtee etsiin ompelijaa?

Hauska yhteen sattuma, mutta meitä on monta saman ikästä lähdössä ekaa kertaa kisaamaan :)
Mä hain jo bikini kankaan itselleni kangaskaupasta.Eli ommellutan bikinit. Mammani joka on huippu ompelija, niin ompelee luultavasti ne. Olen kuullut juttua, että niiden teettäminen olisi tosi kallista..Uimapukua en ole vielä miettinytkään.Löytyi juuri sellainen kangas jota valmentajani suositteli ja josta itse tykästyin tosi paljon.

Kuinka paljon aerobista teet tällä hetkellä? Mulla 6 aamulenkkiä ja yksi puntin jälkeinen aerobinen. Kun liikun paljon saan syödä enemmän
Vilma-Liina..tiedätkö tai muistatko minkälaisia hintoja olet kuullut porukoiden maksavan kisapuvuista?? Tai joku muu tietääkö? :)

Muistaakseni mimmit on puhuneet, että pelkät puvut on maksaneet 150-200 euroa ja silloin niissä ei ole vielä mitään strassikoruja kiinni. Niitä strasseja suositeltiin itse ommeltaviksi kun se nostaa puvun hintaa toiseen potenssiin - on hidasta hommaa.

Maksoin molemmista puvuistani strasseineen päivineen ( siis jo liimattuna pukuihin kiinni ) 360 €, ja minulla oli biksuissa aika hurjasti strasseja.
laitan linkin yhdelle Helsingissä Kontulassa sijaitsevaan ompelimoon, joka tekee ompeluksia mm. Marjo Krishin, ja monen muun kilpailijan asut
[mod]Kyseinen linkki kuuluu valitettavasti jaostoon "kaupalliset linkit", mutta kiinnostuneille tiedoksi, ompelimon nimi on Alexia. -Vilmis [/mod]

voi kamala kunhintavia..onko strassit paletteja?niitähän ei ole mitenkään määritelty pitääkö olla vai ei?eikä niiden muodosta? tää dietillä oleminen ei mutenkaan ole halpaa..mutta on sen arvoista!! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom