Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terve mestari. Joko vointi on parempi? Oleme olleet erittäin huolissamme kun ei välillä saanut yhteyttä. Tuletko jyväskylään katsomaan? Kiva kun olet jälleen tavoitettavissa.
Hienoa, mutta lahti on nyt paljon köyhemmässä tilanteessa. Saas nähdä miten yleisö otta sun pois jäännin kunhan sana leviää isommin. Oli melko tuskaa olla hiljaa kun toivoi silti että se rairaala reissu ois ollu vaan sellanen pikanen käynti.kyllä minä tulen kisaöljyä haistelemaan sinne jyskälään.
Mitä nuo crea arvot käytännössä tarkoittaa?
Ekatreeni sairastumisen jälkeen. kyllä sitten maistui sika hyvälle.
Lääkäri kielsi treenamisen 3kk miehenlailla , mutta jumpata voin kuin akat!?!
Minähän olen koko ikäni treenannut kuin akat pienillä ja pitkillä palautuksilla.
Jos kuolen näihin paska treeneihin niin sitten kuolen..... perkele.
Voisitko täällä valottaa, mistä tuo sairastuminen johtui, vai selvisikö se edes?Ekatreeni sairastumisen jälkeen. kyllä sitten maistui sika hyvälle.
Lääkäri kielsi treenamisen 3kk miehenlailla , mutta jumpata voin kuin akat!?!
Minähän olen koko ikäni treenannut kuin akat pienillä ja pitkillä palautuksilla.
Jos kuolen näihin paska treeneihin niin sitten kuolen..... perkele.
:D no huumoria ainakin riittää. tuskin tälläisia saavutuksia olisi jos moiset puheet pitäisivät OIKEASTI kutinsaMinähän olen koko ikäni treenannut kuin akat pienillä ja pitkillä palautuksilla
http://www.geocities.com/mustonenboogie/
Boogien vahvamies-kilpailu ura on myös merkittävä. Hän on kilpaillut lähes 60 vahvamies -kilpailua vuosina 1987 - 1997. Paras sijoitus on Voimamiesten SM hopeaa vuodelta -92. Keski-Suomen Vahvinmies-kilpailun voittanut neljä kertaa.
Voisitko täällä valottaa, mistä tuo sairastuminen johtui, vai selvisikö se edes?
Kyllä on bogi tainnut olla noilla voimamiestaustoilla vahva, vaikka kyllä monet sitä jaksaa typerästi dissata, ettei sillä muka voiman-paskoo olis.
siis nythän puhuttiin sun voimamiestaustoista/urastasta. ei kait siellä lihaksilla ole merkitystä .............vissiinEi ne tuomarit kysele ja huutele että paljoko sun maastaveto on.
Muistaakseni ne kattelee onko niitä lihaksia oikeissa paikoissa