BB Boogie Mustonen

Terve mestari. Joko vointi on parempi? Oleme olleet erittäin huolissamme kun ei välillä saanut yhteyttä. Tuletko jyväskylään katsomaan? Kiva kun olet jälleen tavoitettavissa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä minä tulen kisaöljyä haistelemaan sinne jyskälään.
Hienoa, mutta lahti on nyt paljon köyhemmässä tilanteessa. Saas nähdä miten yleisö otta sun pois jäännin kunhan sana leviää isommin. Oli melko tuskaa olla hiljaa kun toivoi silti että se rairaala reissu ois ollu vaan sellanen pikanen käynti.
 
Mitä nuo crea arvot käytännössä tarkoittaa?:nolo:

Riippuu mitä tuolla krealla tarkoitetaan. Onko kyseessä kreatiinikinaasi vai kreatiniinin poistuma?

Luulen, että kyseessä oli poistumasta??? Liittyy munuaistoiminnan arviointiin. Jo suuri lihasmassa antaa suuremmat arvot eli viitearvo on isompi isolla massalla, kuten boogiella.

Joku viisaampi kertokoon enemmän.
 
Ekatreeni sairastumisen jälkeen. kyllä sitten maistui sika hyvälle.
Lääkäri kielsi treenamisen 3kk miehenlailla , mutta jumpata voin kuin akat!?!
Minähän olen koko ikäni treenannut kuin akat pienillä ja pitkillä palautuksilla.
Jos kuolen näihin paska treeneihin niin sitten kuolen..... perkele.
 
Ekatreeni sairastumisen jälkeen. kyllä sitten maistui sika hyvälle.
Lääkäri kielsi treenamisen 3kk miehenlailla , mutta jumpata voin kuin akat!?!
Minähän olen koko ikäni treenannut kuin akat pienillä ja pitkillä palautuksilla.
Jos kuolen näihin paska treeneihin niin sitten kuolen..... perkele.

Tsemppiä sulle mestari! Muista "kaikki mikä ei tapa vahvistaa". Toivon, että pääset asioiden yläpuolelle ja kaikki järjestyy parhainpäin! Olisi kyllä ollut aivan mahtavaa nähdä sut lavalla tänävuonna, mutta terveys tärkeä. Rakkautta rautaan ja lihaksiin, sitähän ei kyllä pois oteta vaikket kisaakkaan.. Paranemista!
 
Ekatreeni sairastumisen jälkeen. kyllä sitten maistui sika hyvälle.
Lääkäri kielsi treenamisen 3kk miehenlailla , mutta jumpata voin kuin akat!?!
Minähän olen koko ikäni treenannut kuin akat pienillä ja pitkillä palautuksilla.
Jos kuolen näihin paska treeneihin niin sitten kuolen..... perkele.
Voisitko täällä valottaa, mistä tuo sairastuminen johtui, vai selvisikö se edes?
 
Minähän olen koko ikäni treenannut kuin akat pienillä ja pitkillä palautuksilla
:D no huumoria ainakin riittää. tuskin tälläisia saavutuksia olisi jos moiset puheet pitäisivät OIKEASTI kutinsa:rock:

http://www.geocities.com/mustonenboogie/


Boogien vahvamies-kilpailu ura on myös merkittävä. Hän on kilpaillut lähes 60 vahvamies -kilpailua vuosina 1987 - 1997. Paras sijoitus on Voimamiesten SM hopeaa vuodelta -92. Keski-Suomen Vahvinmies-kilpailun voittanut neljä kertaa.
 
Kyllä on bogi tainnut olla noilla voimamiestaustoilla vahva, vaikka kyllä monet sitä jaksaa typerästi dissata, ettei sillä muka voiman-paskoo olis.:)
 
Kyllä on bogi tainnut olla noilla voimamiestaustoilla vahva, vaikka kyllä monet sitä jaksaa typerästi dissata, ettei sillä muka voiman-paskoo olis.:)

Ei ne tuomarit kysele ja huutele että paljoko sun maastaveto on.
Muistaakseni ne kattelee onko niitä lihaksia oikeissa paikoissa.

Minua ärsyttää ja huvittaa eniten näissä bodypelleissä se kun ne pullistelevat vaatteet päällä pakollisia poserausasentoja. Nämä on niitä jotka haluais sinne kisalavalle, mutta kun ei ole kertakaikkiaan kanttia ja lahjoja koko lajiin..... ja nämä surkeuden huiput vieläpä tietävät sen.

Toiset tekee ja toiset haaveilevat näinhän se menee valitettavasti.
 
Ei ne tuomarit kysele ja huutele että paljoko sun maastaveto on.
Muistaakseni ne kattelee onko niitä lihaksia oikeissa paikoissa
siis nythän puhuttiin sun voimamiestaustoista/urastasta. ei kait siellä lihaksilla ole merkitystä :eek::hyper:.............vissiin
 
Onko Boogiella tietoo siitä mitenkä mahtaa Lyytikäisen Arska nykyään treenailla? Joskus nappulana muistan Iisalmessa ollessa, kun Arska oli ihan hirvee möykky :eek:
 
Back
Ylös Bottom