BB Boogie Mustonen

Vapari

Terve T1000

Kyllä olen miettinyt musiikkia jo kovasti. Kolme vaihtoehtoa on. Otan sitten mikä kolahtaa ja soveltuu parhaiten vapariin.
Vapaa ohjelmaa olen jo miettiny ja pikkasen harjotellu... ihmeellistä minulle koska en vuosiin ole sitä harjotellut ennen kisaa (vasta hotellissa punnituksen jälkeen), mutta nyt on näytön paikka taas välivuosien jälkeen kun palaan SM-kisaan mukaan ja monet odottaa spesiaalia ja sitä kyllä perk....saatte.;)

Boogie, sulla oli aikoinaan 90-luvulla Oulun Finn Heat kilpailussa joku
koostettu juttu. Siinä oli kaikkia tehosteita mm. vessanpöntön äänet yms.
Sen tyylinen juttu olisi hyvä kun kaikki poset vielä "loksahtais" kohilleen.
Vapariin kyllä kannattaa satsata kun siitä omat pisteet saa...
sinullakin Boogie vaikka hyvä esiintyjä oletkin...kannattaa keksiä jotain "uutta"
ja laittaa huumoria kehiin:hyper:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites Boogie menee? Joko alkaa olo vakiintuun normaaliksi dietillä oloksi? Otan yhteyytä jos alkaa ahdistaan. Sun kans kun raataa niin taas jaksaa painaa. Tseppiä.:rock:
 
Mites Boogie menee? Joko alkaa olo vakiintuun normaaliksi dietillä oloksi? Otan yhteyytä jos alkaa ahdistaan. Sun kans kun raataa niin taas jaksaa painaa. Tseppiä.:rock:

Viime keskiviikkona iski uskomattoman kova vatsapöpö. Mikään ruoka ei pysynyt vatsassa 4päivään. Lauantaina soitimme OMALLE LÄÄKÄRILLE ja kyselimme joko tämä on lähtö.
Lääkäri sanoi että juo boki vettä vaan ja heitä läättaa kyllä se viimen sinne ruoka jää. Lauantaina ja sunnuntain välisenä yönä sain pysymään jäätelön sisälläni... olin aika helpottunut.
Vatsalaukku oli menny niin peneksi, kun olin syony puolikkaan sämpylän olin aivan ähkyssä!!!!!
Murukin sanoi että joka syksy vaan vatsa tauti sulle boki niin voitat kisat mennen tullen..... just joo kuolemaa tein.
 
Sarja alle 100kg vai yli 100kg.

Boogie kilpailetko SM-kilpailussa uudessa alle 100kilon sarjassa?
 
Ei sinne kannata mennä, siihen sarjaa tulee Jurvansuu ja sitä ei voita edes mestari Boki.

Me kilpailtiin viimeksi vastakkain Antin kanssa 1993 EM-kisassa Unkarissa (Budabest) Antin ollessa hopealla ja minä olin 11. Minä voitin myöhemmin sitten IFBB:n pronssia 1997 Minskissä

Minä olen kilpaillut koko tämän ajan ja ollut ajan hermoilla ja menestyen myös maailmalla. Antilla on 14-15vuotta taukoa kilpailusta Silloin kirves ja kivi aikoihin oli aivan toisenlaiset menetelmät kuin nyt. Todennäköisesti Antti olis julmettu liha möykky nyky tiedolla.
Minusta tämä Antti VS Boogie olis ehdottomasti vuosikymmennen kamppailu..... toivottovasti vielä joskus onnistuu.
 
Mulla olis Boki meille siisti kuvausidea, mutta sitä varten pitäisi sun raahata adonismainen ruhosi maihareilla ja farkkushortseilla varustettuna Suomen Ypäjälle ja minä tulen sinne valojen ja kameroiden kanssa.


Joko lyödään lukkoon kuvauspäivä. Paikka : Tampere Wolf Sunnuntai 26.8 klo 14 ?
 
Se ois Bogie sellainen tapahtuma että siitä kyllä kisajärjestäjien kannattaa ottaa kaikki irti. Koko ensi talvi miesten kunto seurantaa ja käänettäs kaikki kivetkin kaikesta mahdollisesta mitä tapahtus. Vielä siihen Napalmi ja Lalli niin avot jo ois lihaa lauteilla. Mulla ois sellainen ehdotus Boogi koska tiedän että sinä et pelkää kohdata ketään niin julkinen haaste 2008 kisaan näille hemmoille ja sitten katsotaan kenen nahka repeilee. Mitäs tuumit?
 
Joko lyödään lukkoon kuvauspäivä. Paikka : Tampere Wolf Sunnuntai 26.8 klo 14 ?
Eikun toi Ypäjä, siis en laskenut leikkiä, siellä on aito sepänpaja ja ajattelin että vedettäis siisti setti jossa taot lihakset turvoksissa rautaa.
 
Mikä on kisapainotavoite? Tuleeko kunto olemaan kovempi kuin viimeeksi SM-kisoissa?
 
Mikä on kisapainotavoite? Tuleeko kunto olemaan kovempi kuin viimeeksi SM-kisoissa?

terve Grotesk.

Outo kysymys sinulta. Kai sitä on parempi ku viime kisoissa. Muutenhan tämä on yhtä junnaamista ja tasapaksua puurtamista. kai sitä jokainen haluaa kehittyä joka kisassa eteen päin joskus onnistuu ja joskus ei. Näinhän se menee ei se sen kummempaa ole.

Kisapainoni tulee olemaan 100-150kg välillä....
 
Boogien blogissa oli juttua, että bogi oli viettänyt aikaa Kuopiossa sairaalassa 12 päivää ja että body kisat olis tältä vuodelta pois suljettu.
 
Onko multa mennyt jotain ohi,vai missäs Boogie luuraa?Ei ole blogiinsakaan pitkään aikaan kirjoitellu...

SM-kisat jää väliin tänä vuonna jalkatulehduksen takia. Olin 12 pvä Kuopion kyssissä petissä potemassa kovaa tulehdusta.... että se siitä kisasta. Tsemppiä kaikille kilpailijoille jotka kiipeävät lauteille.
 
Back
Ylös Bottom