BB Boogie Mustonen

Mitä mieltä olet classic bodybuildingista? Voisitko itse harkita kilpailevasi kyseisessä lajissa, jos aktiivi-urasi normaalissa kehonrakennuksessa joskus päättyy?:)

Buuki ei mahdu heinä-seiväs-sarjaan vaikka jääkaappiin iskettäs lukko 3 vuodeks. Että se siitä. Raskassarjalainen on raskassarjalainen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä mieltä olet classic bodybuildingista? Voisitko itse harkita kilpailevasi kyseisessä lajissa, jos aktiivi-urasi normaalissa kehonrakennuksessa joskus päättyy?:)
Hah, hah, tuo pitäisi ehdottomasti nähdä. Jummi nyt ainakin tiedän mistä puhutaan syysiltoina kun kisat on ohi ja sauna lämpiämässä ja huurteista lasissa. Boogi vastaa rehellisesti oletko ajatellut ja jos olet niin mitä?:hyper:
 
Hah, hah, tuo pitäisi ehdottomasti nähdä. Jummi nyt ainakin tiedän mistä puhutaan syysiltoina kun kisat on ohi ja sauna lämpiämässä ja huurteista lasissa. Boogi vastaa rehellisesti oletko ajatellut ja jos olet niin mitä?:hyper:


Mulla on ollut eka SM voittoni jälkeen tavotteena että saa 10 Suomenmestaruutta. Vielä puuttuu 3kpl. Kaksi SM kisaa jäi väliin kun sain kilpailukieltoa kilpailemalla toisessa bodyliitossa 2000 ja 2001.

Eihän sitä tiedä jos vaikka classis BB kisa on joskus Olympialaji, sillon minä kilpailen cbb:ssä uskokaa pois.

Kiekkoa ja kuulaa tulen heittelemään loppuelämäni vaikken menestyiskään.
 
Muistatteko -90luvun alusta Oululaisen kehonrakentajan Antti Jurvansuun (Raskaansarjan mestari)
Minulle tuli mielenkiintoinen textiviesti muutama päivä sitten. Antti on tulossa syksyllä SM-kisaan Lahteen.
Kuulemma aivan hurjassa lihassa ja mallia löytyy....
Antti oli mallikkain kilpailija minkä olen koskaan tiennyt.

Ajatelkaa mikä lineup Lahdessa raskassarja on. Boogie,Antti Jurvansuu,Kimmo Pätäri,Sami Jääskeläinen.... Timo Vilponen miettii vielä syksyä.
Voiko enään parempi kisa tulla ouuuuujeaaahhhhhhhhhh...perskutarallaa. :rock:
 
jurvansuuta näkee tuolla oulun yö elämässä kävelemässä tuon tuostakin. itse en ole koossa huomannut mitään eroa sillä mies on ollut aina hyvässä kunnossa kun häntä on nähnyt. mallikas ukko kyllä on. tuo kuva lienee 93vuodelta
 

Liitteet

  • b91sivu5.jpg
    b91sivu5.jpg
    11,4 KB · Katsottu: 1 216
Sanoit Bogi olleesi joskus -90 luvun alussa Haapavedellä Tähtipyörä nimisessä kapakassa pokena muutamana iltana. Mimmosta oli meininki Haapaveellä sillon? tuuhan uuvemman kerran pokeksi tänne.
 
Sanoit Bogi olleesi joskus -90 luvun alussa Haapavedellä Tähtipyörä nimisessä kapakassa pokena muutamana iltana. Mimmosta oli meininki Haapaveellä sillon? tuuhan uuvemman kerran pokeksi tänne.

Ei se ollu sen kummempi paikka ku muutkaan. Kauniita viirupyllyjä sielläkin oli.
Minähän teen vaikka mitä jos siitä rahua saa.... vaikka Leppävirran torilla persettä näytän jos hyvin maksetaan.
 
Ajatelkaa mikä lineup Lahdessa raskassarja on. Boogie,Antti Jurvansuu,Kimmo Pätäri,Sami Jääskeläinen.... Timo Vilponen miettii vielä syksyä.
Voiko enään parempi kisa tulla ouuuuujeaaahhhhhhhhhh...perskutarallaa. :rock:

Hmmm....Väittäsin äkkiseltään että sekä Pätäri että Jurvansuu ovat Janne Randenin pahimmat uhkaajat voittajasuosikkeja haettaessa, kylläkin alle 100kg sarjaan, eivät läskiluokassa.........mutta mene ja tiedä
 
Ootko Boogi harjotellu vielä vaparia SM-kisaa varten?
Terve T1000

Kyllä olen miettinyt musiikkia jo kovasti. Kolme vaihtoehtoa on. Otan sitten mikä kolahtaa ja soveltuu parhaiten vapariin.
Vapaa ohjelmaa olen jo miettiny ja pikkasen harjotellu... ihmeellistä minulle koska en vuosiin ole sitä harjotellut ennen kisaa (vasta hotellissa punnituksen jälkeen), mutta nyt on näytön paikka taas välivuosien jälkeen kun palaan SM-kisaan mukaan ja monet odottaa spesiaalia ja sitä kyllä perk....saatte.;)
 
Muistatteko -90luvun alusta Oululaisen kehonrakentajan Antti Jurvansuun (Raskaansarjan mestari)
Minulle tuli mielenkiintoinen textiviesti muutama päivä sitten. Antti on tulossa syksyllä SM-kisaan Lahteen.
Kuulemma aivan hurjassa lihassa ja mallia löytyy....
Antti oli mallikkain kilpailija minkä olen koskaan tiennyt.

Ajatelkaa mikä lineup Lahdessa raskassarja on. Boogie,Antti Jurvansuu,Kimmo Pätäri,Sami Jääskeläinen.... Timo Vilponen miettii vielä syksyä.
Voiko enään parempi kisa tulla ouuuuujeaaahhhhhhhhhh...perskutarallaa. :rock:

Hanssin kun olisit vielä saanut puhuttua mukaan..:) Alkas olla legendaarien setti kasassa
 
Toi on kyllä kova kun Jurvansuu tulee skabaamaan.
Antti heittää kyllä tään vuoden kisan väliin. On kyllä uskomattomassa kunnossa ja isompi kun koskaan treenannut koka ajan lujaa. Meinas että ens talvi vielä hieman lihaa lisää ja sitten 2008 syksyllä lauteille. Antilla rima on niin korkealla että hän ei tule jos ei ole ihan valmis ja omasta mielestään ei vielä ole. Harmittaa mutta näin hän kertoi.
 
Antti heittää kyllä tään vuoden kisan väliin. On kyllä uskomattomassa kunnossa ja isompi kun koskaan treenannut koka ajan lujaa. Meinas että ens talvi vielä hieman lihaa lisää ja sitten 2008 syksyllä lauteille. Antilla rima on niin korkealla että hän ei tule jos ei ole ihan valmis ja omasta mielestään ei vielä ole. Harmittaa mutta näin hän kertoi.

Perkele.... No sitten kun Antti tulee niin varmasti on MM ainesta.
 
Back
Ylös Bottom