BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs heittokisoja sulla on Boogie tänä kesänä..? Jakkara, kiekko...?

Terve taas Pietari.

Kuulaa olen tänä kesänä työntänyt 16.01m, kiekkoa 48.43m, Jakkaraa 24.33m ja saapasta oon räpiköiny vain 47.32m. Heinäseipäänheitto kisat on vielä tuossa syksymmällä.
 
Käytkö Boogie kuin usein lääkärissä tarkistamassa verenkuvaa yms?

En ole ammattikoulun jälkeen käyny... miksi kävisin kun ukko on koko ajan kunnossa ja mirri on tyytyväinen makkarissa.
Ne on kuule toiset huru ukot jotka joutuu käymään tarkkailtavan, jos ymmärrät tuon.
 
Ei kun minä menen näkötorniin munkkikahville ja Boki menee kotiin syömään tonnikalaa. Pysytään nyt tässä kaavassa kiinni, niin ei sitten tule sanomista kisoissa.

Vuonna 1993 oli lahdessa bodykarsinnat SM-kisaan. Edellisenä iltana oli punnitus tietenkin ja siitä selvittyä äkkiä suihkun kautta radalle ja diskoon jammailemaan..... taisin ottaa jopa 6 kossukolaa ja aamulla klo.11.00 karsinta läskiluokassa.
Vittu minä oli lavalla ryytyny mutta mestari kuitenkin. Olin tanssinu ja hillunu koko yön kiristyen vain entisestään.
Ihmiset jotka näki mun pyörivän paukut molemmissa käsissä yöllä. Ihmettelevivät ja kyselivät millon meinaat kisailla bokiboy? Minä vastasin nauraen että huomenna 7tunnin kuluttua.....
No eihän ne tietenkään uskonu, mutta aamulla seisoin lavalla tormakkana kuin sotilas kiinanmuurilla silmäpussit turvoksissa heh heh:lol2:
Eli ei tässä syksyn kisoja olla pilaamassa Mike ystävä, vaan nauttimassa bodyelämästä.
 
Kjäh Kjäh :D

Hauska juttu Boogie, mutta eipä taida tänä vuonna olla varaa ottaa kuppia edellisenä iltana :D vau tuleeko kunto olemaan niin hurja että ei haittaa? :eek:
Lavalla tänä vuonna perse säikeillä:kippis1:

Terve Tepe.

Kyllä se on vaan niin jotka ottaa tän lajin liian tosissaan löytyy ennemmin tai myöhemmin lapinlahdelta pöhköjen osastolta.
Käyppäs katsomassa joka n. kymmenes asukista on treenannu joskus pikkasen liikaa pipo/huivi päässä.

Muijat lähtee kartannolta ennen kuin diettiä tiukkapipot on kaks viikkoo pitäny.
Rennosti vaan niin tulee yllättävän hyvää jälkee... todistettu on monet kerrat.
Ei muuta kuin kaloreita laskemaan ystävät...vaikka sormin.
 
Miten Harjunrannan vahvamieskisassa kävi, tuloksia? Oliko Varkauden vahvamies Kolehmainen kisaamassa? Pyöriikö "Tukki" Pasanen enää kuvioissa mukana?
 
Miten Harjunrannan vahvamieskisassa kävi, tuloksia? Oliko Varkauden vahvamies Kolehmainen kisaamassa? Pyöriikö "Tukki" Pasanen enää kuvioissa mukana?

Terve Veeti.

Harjunrannan vahvamieskisa oli vain näytöstä. Jokainen sai mennä kokeilemaan jos kanttia oli. Vahvanaiskisan voitti kovan näkönen nainen, moni mies kalpeni. Jani Kolehmainen oli katsomassa kisaa.... turistiin uusimmat jutut keskenään.

Jarmo "Tukki" Pasanen ei ole ollut vuosiin enään mukana. Tukki on menossa lonkka leikkaukseen. Jarmo Kyllä tekee vielä juonto keikkoja.

Jakkaranheiton voitti Kiekkomies 63m Mika Loikkanen Järvenpäästä tuloksella 25.59m. Minä painoin peräpukamat punasena toiseksi tuloksella 24.33m. Olin tyytyväinen kisaan;)
 
Treenasin käden ojentajat tänään.
Tein niin valtavasti sarjoja joka puolelta kättä ,että juomapulloa en saanut enään lopuksi suulle käännettyä:whip:

Lähden tässä joku viikko Suomineidon kupeita kiertämään ja treenaamaan kuntosaleilla. Saan samalla tarvittavaa tsemppiä diettiini enkä vahdi jääkaappia silmät tapillaan perk...:eek:
 
No niin nyt on sitten ilmottauduttu sähköpostilla Fitness Expoon 6-7.10. 2007 body SM-kisaan +100kg sarjaan.

KP Ourama ehdotti seurani nimeksi GOLGATA TEAM. Osuva nimi perskutarallaa.
 
Back
Ylös Bottom