BB Boogie Mustonen

Dopey sanoi:
Kysymys Boogielle: Kisasit aikanaan Suomen huipulla vahvamiestapahtumissa, mutta nämä taisivat loppua sitten. Mikä sai valitsemaan pelkän kehoilun?
.

Kyllähän Boogie kilpaili vahvamieskisoissa, kuten nyrkkeilyssäkin, Suomen huippuja vastaan, ei huipulla... Menestys Body-puolella on ainakin ollut aivan eri luokkaa kuin em. lajeissa. Siinä syy?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain Lennart Bergströmiltä luvan postata parit kuvat Boogiesta myös tänne foorumille:
post-59-1129371433.jpg


post-59-1129373610.jpg


Kuvat: Lennart Bergström
 
Tässä Boogien pyynnöstä muutama kuva kakkukahveilla Gym99:lla Kuopiossa 18.10.2005. Ja vielä kerran koko salin henkilökunnan ja kaikkien jäsenien puolesta onnittelut seitsemännestä SM-kullasta ja hienosta sijoituksesta Nabban kisoissa! Tsemppiä meidän nallekarhulle ;)

Kuvien laatu ei ole mikään paras, mutta tärkeintähän on tunnelman vangitseminen :)
 

Liitteet

  • Boogie1.jpg
    Boogie1.jpg
    94,5 KB · Katsottu: 1 116
  • Boogie2.jpg
    Boogie2.jpg
    173,7 KB · Katsottu: 3 581
  • Boogie3.jpg
    Boogie3.jpg
    88,3 KB · Katsottu: 4 111
Haastattelu: Jari "Boogie" Mustonen 18.10.2005

Käyttäjien esittämiä kysymyksiä Boogielle.

Itse haluan sanoa että Boogie on aivan uskomattoman mukava ja hauska ihminen, menkää ihmeessä juttelemaan jos jossain näette. :Mike

1. Mitä mieltä olet suomen kehonrakennuksen uusista säännöistä eli lähinnä arvosteltavasta vapaaohjelmasta?

- Kertakaikkiaan hyvä juttu. Saadaan enemmän näyttävyyttä ja tämän myötä uskon kiinnostuksen lajia kohtaan kasvavan. Kaikilla kilpalavalla on varmasti lihakset, mutta yhtä tärkeää on miten osaat ne parhaiten tuoda esille. Esimerkiksi Juhani Herranen oli siinä ilmiömäinen.

2. Mitä lihasryhmiä pidät parhainasi ja mitä huonoimpina?

- Parhaimmat mulla on kädet ja huonoja ei ookkaan...heh heh! Kehoni paras piirre on symmetria, lihasta tasaisesti joka puolella mikä käsitykseni mukaan on kehonrakennuksen tarkoituskin.

3. Vieläkö kiekko/autonrengas lentää?

- Tottakai. Viime kesänä lensi kuula, kiekko, 16 kg:n paino, autonrengas, lypsyjakkara, paistinpannu sekä jopa autoni irronnut pakoputki - tämä tosin ei liittynyt kilpailutilanteeseen ;-D

4. Mitä kehonrakennus on sinulle antanut? Mitä olet kehonrakennuksen vuoksi menettänyt?

- On antanut naisia...ja olen menettänyt naisia ;-) Se on antanut mulle tietyn rytmin elämään: on ollut jokin aikataulu mitä noudattaa eikä ole tarvinnut yrittää keksiä muuta ajanvietettä. Olen saanut haastaa itseni dieetillä joka päivä ja laji on tuonut paljon ihania ystäviä.

5. Minkälaisiin haasteisiin meinasit siirtyä kehonrakennusuran jälkeen?

- En ole edes miettinyt, sillä kilpailu- urani jatkuu ulkomaisissa kilpailuissa. Suomenmestaruuskisat on kuitenkin osaltani koluttu.

6. Onko boogielta tulossa jossain vaiheessa lisää materiaalia? Kirja oli todella mielenkiintoinen, mitenkäs esim. treenivideo?

- Kiitos, kirjaa tehdessä oli mukava muistella kaikkea elämän varrella sattunutta bodykomiikkaa. Treenivideon tekeminen olisi iso ja haastava projekti mutta olisin heti valmis - kun vain löytyisi joku kustantaja?

7. Mitä saavutustasi arvostat eniten?


- Sitä, että olen saanut ihanan pojan ja viimeinkin, pitkän etsinnän jälkeen löysin kadonneeksi luulemani rakkauden Murun kävellessä elämääni.
Kilpasaavutuksista makein oli EM- kulta v. 2000.

8. Kisasit aikanaan Suomen huipulla vahvamiestapahtumissa, mutta nämä taisivat loppua sitten. Mikä sai valitsemaan pelkän kehoilun?

- Huomasin, että olen kehonrakennuksessa lähempänä huippua. Kilpailin kyllä pitkään yhtä aikaa molemmissa lajeissa, mutta loukkaantumisriskin ollessa hyvin suuri voimamieskilpailuissa valitsin lopulta "kehoilun".

9. Onko Boogien toisella kädellä oma tahto? Jos on, niin miten tulet toimeen sen kanssa?

- Mun" tuhmasta kädestä" on tainnut tulla jo käsite... (alunperin sisäpiirijuttu!?) Nooh, sen tahdon nujersi Murun toinen puoli Murska joten Boogie on nyt balanssissa.(hekottelua)

10. Mitä haluat sanoa Pakkotoistolaisille faneillesi?

- Jumpatkaa kovasti mutta puhtaasti. Tulokset näkyvät vasta ikuisuudelta tuntuvan ajan päästä - mutta ne tuntuvat sitten sitäkin makeammilta! Nk."Pitkitetty nautinto" :-)


- Boogie

2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg
 
Boogielle onnittelut seitsemännestä! Jatkahan jumppailua, olet antanut paljon Suomen kehonrakennukselle! Joka kerta motivoi hurjasti, kun näkee Boogieshown lavalla. :rock:
 
Lepposen olonen ukko. Hyviä kuvia! Ihanko jossain puistossa vetäs paidan pois ja eiku napsimaan? :D
 
Jos treenivideo joskus tulee,niin olen satavarma ostaja.Boooooogiiiieeeeee!!!!!! :worship:
 
Onnittelut Boogielle seitsemännestä!
 
Boogie tulee joulukuussa joku sunnuntai Pakkotoiston liikkeelle jakamaan nimmareita faneilleen. Samalla voi ostaa Boogien kirjan nimmarilla häneltä itseltään. Pidämme joulukuussa muiden kauppojen lailla sunnuntait auki, joten tere tulemast ja etenkin kun Boogien on paikalla. Lupaan, että jokainen saa nauraa kippurassa miehen jutuille, niin hauska kaveri on.
 

7. Mitä saavutustasi arvostat eniten?


- Sitä, että olen saanut ihanan pojan ja viimeinkin, pitkän etsinnän jälkeen löysin kadonneeksi luulemani rakkauden Murun kävellessä elämääni.
Kilpasaavutuksista makein oli EM- kulta v. 2000.
Onnittelut mestaruudesta
trophy.gif
ja mukava kuulla, että pelimieskin lienee nyt vihdoin kesytetty... ;) Ja tsemppiä tuleviin koitoksiin! :thumbs:
 
Moi Boogie! Mukavaa kun tuli tämä haastattelu tänne :) Kyllä minäkin olen saanut todeta, ettet loppujen lopuksi niin pelottava karju olekaan, vaan todellinen symppis! Ja huikea esiintyjä. Tsemppiä jatkoon myös Stalwartin puolesta! :thumbs:
 
Onnea boogie! olet todella hieno väriläiskä tässä kehonrakennuksen totisessa maailmassa. ja hyvä jatkot sulle jos ei oma riitä ;)
 
Back
Ylös Bottom