BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fatso sanoi:
Boogien alasti treenauksesta tuli idea "sarjikseen".. tässäpä pikainen tulos :)


Olipa hyvä että piirsit Boogin selkäpuolelta niin ei näy kaikki bodaamisen suuret
tulokset...puhumattakaan tosta toisesta kaverista.:whip:

Kunnon bodymieshän yrittää aina pysyä symmetrisenä.
 
Petu80 sanoi:
mikäs se sun telkkari juttu oli sen mainoksen lisäks?

Jäätelömainos alkaa pyöriä 29.5 Voicella (Musiikkikanava) ja Ulkomailla samaan aikaan.

Tv juttu meni syksyksi kun olen kunnossa.:thumbs:
Ette te perk... pääse minusta niin helpolla kuin luulette häh häh...:D

Simo bogdanoffin, Timo Nissisen....ym kanssa mulla on vielä monta kovaa projektia edessä ennen Mr Universum kisaa;) .

Eli "Myth" elää ja voi hyvin.... Wappuja teille ilkimyksille pitkin Suomen-niemeä.
 
lalli1 sanoi:
Olipa hyvä että piirsit Boogin selkäpuolelta niin ei näy kaikki bodaamisen suuret
tulokset...puhumattakaan tosta toisesta kaverista.:whip:

Kunnon bodymieshän yrittää aina pysyä symmetrisenä.

Hanssihan se siinä istuu ja ihmettelee....:lol2:
 
Muuten Boogie, vaikka menette pois, niin tuletteko takasin sitten kun Mr. Universum kisat ovat ohi ja voiko teille lähettää privaa?
 
Mr.Muscle sanoi:
Meinasitko Boogie ottaa Obelix-juomaa vappuna ?

Vai vielä Obelix juomaa perk... Juoppovahtina Vappu menee:curs:

Otan vasta Juhannuksena..... appiukon, anopin ja MURSKAN :haart: kanssa:kippis1: :urjo:
 
NGV sanoi:
Muuten Boogie, vaikka menette pois, niin tuletteko takasin sitten kun Mr. Universum kisat ovat ohi ja voiko teille lähettää privaa?

En minä minnekkään kuuhun ole menossa... perk...:lol2:
Etsivä löytää jos haluaa...;)
Sweetheartin kautta voi kysellä olenko elossa/hengissä.:rock:
 
hoplaa90 sanoi:
minkäs ikäisenä boogie aloit tosissaan treenaan tota kehonrakennusta?

15vuotiaana aloin treenaa niin maanperkeleen kovaa.(samalla heittelin kiekkoa)
Tavoitteena oli voittaa raskaansarjan Suomenmestaruus.
Siihen meni 15vuotta ja EM kultaan 21vuotta.

Ei ne mitallit ole kuulkaa helpolla tullu...:itku: :kuola: :curs: :wall::kippis1:
 
www.wff.fi sivuilta löytyy uskomattoman "Pappa" Heikkisen kuvia.
Pappa alkoi treenaamaan 39 vuotiaana ja on nyt 55 vuotias... että tämmöstä on bodaus.:worship:
Ikinä ei ole liian myöhäistä aloittaa boddoomaan.;)
 
Boogie sanoi:
www.wff.fi sivuilta löytyy uskomattoman "Pappa" Heikkisen kuvia.
Pappa alkoi treenaamaan 39 vuotiaana ja on nyt 55 vuotias... että tämmöstä on bodaus.:worship:
Aivan uskomaton hemmo.... tuolle pitää kyllä :rock: :rock: :worship: :worship:

Boogie sanoi:
Ikinä ei ole liian myöhäistä aloittaa boddoomaan.;)
Jep, mä oon tässä pahaa pelännyt, että tuo -97 loppunut 5:n vuoden reeniputki saapi jatkoa pian 2006.... eikä tänne pakkotoistoon loggautuminen ainakaan vähennä sitä todennäköisyyttä :eek:

siitähän se ois hyvä lähtee näin 33 v ikäisenä, että 40:nä lavalle :D
 
TLP sanoi:
Jep, mä oon tässä pahaa pelännyt, että tuo -97 loppunut 5:n vuoden reeniputki saapi jatkoa pian 2006.... eikä tänne pakkotoistoon loggautuminen ainakaan vähennä sitä todennäköisyyttä :eek:

siitähän se ois hyvä lähtee näin 33 v ikäisenä, että 40:nä lavalle :D

Olet tehnyt oikean valinnan, treeni ei koskaan mene hukkaan ja muista kun jotain teet itsellesi, niin kukaan ei niitä lihaksia/hyvinvointia sinulta pois ota.:thumbs:
 
Tänään on sitten virallinen "Valtakunnan aivottomien/persereikien päivä"
Toivottovasti mun ovelle eksyy illalla niitä naamari/haalari pellejä.... Mukava tuumata kokovartalopelleille että peitteletkö naamaasi vai onko kroppasi niin surkeessa kunnossa että pitää olla potkuhousut ettei paska pääse valumaan lahjetta pitkin kartannolle?

Eilenkin yksi reppana yritti etsiä narikkalappua... ei tietenkään löytänyt, no se paviaani alko möykkään tyttöystävälleen tai mikä harakka sitte lie ollutkin. että ALA ETSIÄ MUN NARIKKAA.... voi perkele näitä nykyajan isäntiä.
Kyllä jos noin mun nuoruudessa olis käyttäydytty, niin "piirakkaa" ei olis nähty/saanu...

Onneksi huomenna tämä paviaanien päivä on ohi.... ja tulee vastaan vasta vuoden kuluttua.:kippis1:
 
Boogie sanoi:
Tänään on sitten virallinen "Valtakunnan aivottomien/persereikien päivä"
Toivottovasti mun ovelle eksyy illalla niitä naamari/haalari pellejä.... Mukava tuumata kokovartalopelleille että peitteletkö naamaasi vai onko kroppasi niin surkeessa kunnossa että pitää olla potkuhousut ettei paska pääse valumaan lahjetta pitkin kartannolle?

Eilenkin yksi reppana yritti etsiä narikkalappua... ei tietenkään löytänyt, no se paviaani alko möykkään tyttöystävälleen tai mikä harakka sitte lie ollutkin. että ALA ETSIÄ MUN NARIKKAA.... voi perkele näitä nykyajan isäntiä.
Kyllä jos noin mun nuoruudessa olis käyttäydytty, niin "piirakkaa" ei olis nähty/saanu...

Onneksi huomenna tämä paviaanien päivä on ohi.... ja tulee vastaan vasta vuoden kuluttua.:kippis1:

http://users.tkk.fi/~jkrogell/tekniikka_talous_2006-04-27_s40.jpg

Kannattaapi silti muistaa :lol2:
 
Boogie sanoi:
Tänään on sitten virallinen "Valtakunnan aivottomien/persereikien päivä"
Toivottovasti mun ovelle eksyy illalla niitä naamari/haalari pellejä.... Mukava tuumata kokovartalopelleille että peitteletkö naamaasi vai onko kroppasi niin surkeessa kunnossa että pitää olla potkuhousut ettei paska pääse valumaan lahjetta pitkin kartannolle?

Eilenkin yksi reppana yritti etsiä narikkalappua... ei tietenkään löytänyt, no se paviaani alko möykkään tyttöystävälleen tai mikä harakka sitte lie ollutkin. että ALA ETSIÄ MUN NARIKKAA.... voi perkele näitä nykyajan isäntiä.
Kyllä jos noin mun nuoruudessa olis käyttäydytty, niin "piirakkaa" ei olis nähty/saanu...

Onneksi huomenna tämä paviaanien päivä on ohi.... ja tulee vastaan vasta vuoden kuluttua.:kippis1:

Missähän baarissa se Boogie oikein toimii pokena?...pitäisi joskus lähteä pyörähtämään :hyper:. Eihän tuo pitkä matka tästä Kaavilta ole :D
 
J-M sanoi:
Missähän baarissa se Boogie oikein toimii pokena?...pitäisi joskus lähteä pyörähtämään :hyper:. Eihän tuo pitkä matka tästä Kaavilta ole :D

Nyt kaikki Suonenjoelle illalla Kaupunkinhotellille (eläintarha), siellä mä pyörin ovipumppuna ja hauskaa on varmasti kaikilla, ainakin mulla on maha kippurassa naurusta, kun isännät kertoilee miten kaivinkoneella tehtiin töitä niin perkeleesti... ja lehmä poiki just lähtiessä täh?!:eek: :kippis1: :lol2: :5:

Työnsin äsken kuulaa kisassa 15.80....pelasti mun Vapun kertaheitolla :thumbs:
 
Back
Ylös Bottom