- Ikä
- 45
Fatso sanoi:Boogien alasti treenauksesta tuli idea "sarjikseen".. tässäpä pikainen tulos
Ei saatan ku ratkesin:lol2: :lol2: Aivan huippukuva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fatso sanoi:Boogien alasti treenauksesta tuli idea "sarjikseen".. tässäpä pikainen tulos
Petu80 sanoi:mikäs se sun telkkari juttu oli sen mainoksen lisäks?
lalli1 sanoi:Olipa hyvä että piirsit Boogin selkäpuolelta niin ei näy kaikki bodaamisen suuret
tulokset...puhumattakaan tosta toisesta kaverista.:whip:
Kunnon bodymieshän yrittää aina pysyä symmetrisenä.
Mr.Muscle sanoi:Meinasitko Boogie ottaa Obelix-juomaa vappuna ?
NGV sanoi:Muuten Boogie, vaikka menette pois, niin tuletteko takasin sitten kun Mr. Universum kisat ovat ohi ja voiko teille lähettää privaa?
hoplaa90 sanoi:minkäs ikäisenä boogie aloit tosissaan treenaan tota kehonrakennusta?
Aivan uskomaton hemmo.... tuolle pitää kylläBoogie sanoi:www.wff.fi sivuilta löytyy uskomattoman "Pappa" Heikkisen kuvia.
Pappa alkoi treenaamaan 39 vuotiaana ja on nyt 55 vuotias... että tämmöstä on bodaus.
Jep, mä oon tässä pahaa pelännyt, että tuo -97 loppunut 5:n vuoden reeniputki saapi jatkoa pian 2006.... eikä tänne pakkotoistoon loggautuminen ainakaan vähennä sitä todennäköisyyttäBoogie sanoi:Ikinä ei ole liian myöhäistä aloittaa boddoomaan.;)
TLP sanoi:Jep, mä oon tässä pahaa pelännyt, että tuo -97 loppunut 5:n vuoden reeniputki saapi jatkoa pian 2006.... eikä tänne pakkotoistoon loggautuminen ainakaan vähennä sitä todennäköisyyttä
siitähän se ois hyvä lähtee näin 33 v ikäisenä, että 40:nä lavalle :D
Boogie sanoi:Tänään on sitten virallinen "Valtakunnan aivottomien/persereikien päivä"
Toivottovasti mun ovelle eksyy illalla niitä naamari/haalari pellejä.... Mukava tuumata kokovartalopelleille että peitteletkö naamaasi vai onko kroppasi niin surkeessa kunnossa että pitää olla potkuhousut ettei paska pääse valumaan lahjetta pitkin kartannolle?
Eilenkin yksi reppana yritti etsiä narikkalappua... ei tietenkään löytänyt, no se paviaani alko möykkään tyttöystävälleen tai mikä harakka sitte lie ollutkin. että ALA ETSIÄ MUN NARIKKAA.... voi perkele näitä nykyajan isäntiä.
Kyllä jos noin mun nuoruudessa olis käyttäydytty, niin "piirakkaa" ei olis nähty/saanu...
Onneksi huomenna tämä paviaanien päivä on ohi.... ja tulee vastaan vasta vuoden kuluttua.:kippis1:
Boogie sanoi:Tänään on sitten virallinen "Valtakunnan aivottomien/persereikien päivä"
Toivottovasti mun ovelle eksyy illalla niitä naamari/haalari pellejä.... Mukava tuumata kokovartalopelleille että peitteletkö naamaasi vai onko kroppasi niin surkeessa kunnossa että pitää olla potkuhousut ettei paska pääse valumaan lahjetta pitkin kartannolle?
Eilenkin yksi reppana yritti etsiä narikkalappua... ei tietenkään löytänyt, no se paviaani alko möykkään tyttöystävälleen tai mikä harakka sitte lie ollutkin. että ALA ETSIÄ MUN NARIKKAA.... voi perkele näitä nykyajan isäntiä.
Kyllä jos noin mun nuoruudessa olis käyttäydytty, niin "piirakkaa" ei olis nähty/saanu...
Onneksi huomenna tämä paviaanien päivä on ohi.... ja tulee vastaan vasta vuoden kuluttua.:kippis1:
J-M sanoi:Missähän baarissa se Boogie oikein toimii pokena?...pitäisi joskus lähteä pyörähtämään . Eihän tuo pitkä matka tästä Kaavilta ole :D