BB Boogie Mustonen

Olipa surullista luettavaa bodylehdessä Marko Savolaisesta.
No hän antoi todellakin kaikkensa tälle lajille.... toivottovasti edes joku ottaisi onkeensa tuosta paljastuksesta, että keho voi sanoa myös stopin.
Ottakaa ystävät hyvät tosiaan rennosti tämän lajin kanssa, ei sieltä paljon sitä rahaa tule jos ei mainettakaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
D0peman sanoi:
Boogie on kaikkien Bodarien Buddy! :P Ei voi kun sanoo et on kyllä upee kroppa, tosta pitäis jo ite kynsin hampain kiinni. Ehkä jonain päivänä omakin vois olla tommonen, mut toki pienemmässä sarjassa kun oon niin lyhyt :) Sitä vaan piti kysyä Boogielta että kuinka kauan ja minkä ikäisestä asti olet treenannut ja minkälaisia liikkeitä pääosin suosittelet? :)

Aloin treenaamaan punteilla 15vuotiaana. Eka kisat oli 1987 Hki jäähallissa EM-katsastukset.
Suosittelen alussa puhtaita perusliikkeitä (kyykky, penkki, maastaveto... hauis+olkapäitä.
Jos mahdollista niin aika pian pitäisi päästä hyvään valmennukseen, ettei mene kalliita treenivuosia hukkaan.
 
Boogie sanoi:
Olipa surullista luettavaa bodylehdessä Marko Savolaisesta.
Mitä siinä lehdessä oli Savolaisesta?Kaamee flunssa päällä eikä jaksa lähtee kyseistä lehteä kaupungilta hakemaan.Supermassa-treadissäkään ei oikeen mitään ollu.
 
Kaivelin noita 2004 kisojen kuvia lisää....

Kilpailu kuitenkin aika raakaa tuolloin 2004 ja lavashöy oli todellista titaanien mittelöä, jossa keinotkin olivat rajuja line-upin aikana :hyper:
 

Liitteet

  • IMG_1826.jpg
    IMG_1826.jpg
    115,9 KB · Katsottu: 546
Boogie sanoi:
Olipa surullista luettavaa bodylehdessä Marko Savolaisesta.
No hän antoi todellakin kaikkensa tälle lajille.... toivottovasti edes joku ottaisi onkeensa tuosta paljastuksesta, että keho voi sanoa myös stopin.
Ottakaa ystävät hyvät tosiaan rennosti tämän lajin kanssa, ei sieltä paljon sitä rahaa tule jos ei mainettakaan.


Hyvin kiteytetty. Vuosien varrella on kaikkea tullut nähtyä ja niistä monenlaista yhteenvetoa tehty. Kyllä tämä on enempi elämäntapa juttu kuin mikään ammatti. Hyvin harva tällä suoranaisesti elää ja vielä vähemmän rikastuu. Eri asia on sitten erilaiset johdannaiskuviot.
 
tikkuniska sanoi:
Kyllä täytyy sanoa että Boogiella tuo rinta-olkapää-käsi osasto on tosi tyylikäs.

Kiitos tikkuniska kehuista!
Olenhan veivannu/runkannu painoja jo 1979 lähtien, niin täytyyhän sitä jo jotain olla.
Ainoo hyöty minkä voin rehellisesti sanoa että hitusvinkulaa en tällä naamalla olis nähny/saanu jos en olis alkanu boddoomaan heh heh...

Suosittelen bodausta lämpimästi kaikille jotka haluaa vähän elämältä myös tyyliä ja extraa.:thumbs: :D
 
Kyllä on mahtavaa kun on oma solarium... Boogielandia rulettaa ja lujaa.
Nyt vaan huomenna hakemaan "kultsalta" kovasti tsemppiä tuleviin treeneihin.;)
 
japa sanoi:
No kuka voitti sen eilisen kisan nesteellä?

Joo pidin Leppävirran Nesteellä sellasen kädenvääntökoneella olevan kisan.
Vahvin oli paikallinen karju, joka väänti 30kg.:worship:
Ison Timpan en antanut osallistua kun se olis mennen tullen voittanut 20litraa bensaa.;)
 
Ootko lähössä entisenEukonkannon Mömmönkisoihin? Kuopiolaisille terkkuja, eritoten Saarijärvelle!:joulu3:
 
Ootkos sie nyt Boogie lisäravinteen sponsoroima urheilija kun siellä Bodganoffin osastolla pyörit? :rock:
 
Terve boogie! Teitpä meikäläisen äidin ikionnelliseksi mukavalla ja kohteliaalla käytöksellä siellä kultsalla! Kiitos kovasti! Äitini, kun on sun kova fanisi ja vaivauduit mennä valokuvaan hänen kanssaan ja vielä jutskasit niitänäitä! Olet tosi herrasmiäs! :worship: :worship:

Toivottavasti pidit meikäläisen vaparista?

TV Mika.
 
Kiitos Boogie nimmarista ja kuvista.:worship: :worship:
Kyllä te olette mukavin potari jonka livenä olen nähnyt ja kun kehuitte, niin en mä niitä tosissaan ottanut, mä en oo kehittynyt mihinkään suuntaan..:jahas:
 
Bisley sanoi:
Terve boogie! Teitpä meikäläisen äidin ikionnelliseksi mukavalla ja kohteliaalla käytöksellä siellä kultsalla! Kiitos kovasti! Äitini, kun on sun kova fanisi ja vaivauduit mennä valokuvaan hänen kanssaan ja vielä jutskasit niitänäitä! Olet tosi herrasmiäs! :worship: :worship:

Toivottavasti pidit meikäläisen vaparista?

TV Mika.

Heisulivei "Rautasoturi" Tipahdin perseelleni kun näin kuntosi, olit tosiaan rautaa jokapuolelta.:worship:
Esiinnyit aivan uskomattoman hienosti, olin koko esiintymisesi ajan kananlihalla.... sain ihme väristyksiä ja kyynel herahti silmäkulmastani (koitin olla pokerina ettei vaan kukaan näkis minun pehmeää puoltani);)

Sinulla on aivan uskomattoman ihana äiti, niin mukava ja herttainen.:haart:
 
Törmäilit kisoissa varmasti jokuseen body-persoonaan, jäikö mitään erityisesti mieleen (useampiakin voit toki sanoa)? Lisäksi kuulitko mitään mielenkiintoisia juttuja siitä ketkä aikovat kilpailla milloinkin? Ja oliko ketkään katsomon puolella kasvaneet huomattavasti sitten viime näkemän, eli sisäpiiritietoa tulevia kilpailuja varten kiitos.:D Näitä isoja tapahtumia on kuitenkin sen verran vähän, että sellaisen sattuessa pitää udella kaikki mahdolliset juorut.
 
Boogie sanoi:
Heisulivei "Rautasoturi" Tipahdin perseelleni kun näin kuntosi, olit tosiaan rautaa jokapuolelta.:worship:
Esiinnyit aivan uskomattoman hienosti, olin koko esiintymisesi ajan kananlihalla.... sain ihme väristyksiä ja kyynel herahti silmäkulmastani (koitin olla pokerina ettei vaan kukaan näkis minun pehmeää puoltani);)

Sinulla on aivan uskomattoman ihana äiti, niin mukava ja herttainen.:haart:
Kiitos paljon! Tuo merkitsee varsinkin SINUN:worship: suustasi kuultuna todella paljon! Joo on mulla tosi kiva äiti, joka on tukenut mua mielettömästi koko dieetin ajan! ;)
 
olska sanoi:
Törmäilit kisoissa varmasti jokuseen body-persoonaan, jäikö mitään erityisesti mieleen (useampiakin voit toki sanoa)? Lisäksi kuulitko mitään mielenkiintoisia juttuja siitä ketkä aikovat kilpailla milloinkin? Ja oliko ketkään katsomon puolella kasvaneet huomattavasti sitten viime näkemän, eli sisäpiiritietoa tulevia kilpailuja varten kiitos.:D Näitä isoja tapahtumia on kuitenkin sen verran vähän, että sellaisen sattuessa pitää udella kaikki mahdolliset juorut.

Kuulin/tiedän vaikka mitä, mutta en kerro häh häh...
Katsomossa oli se normaali meininki, turvonneita mahoja, naamoja....:lol2:
 
Boogie sanoi:
Sinulla on aivan uskomattoman ihana äiti, niin mukava ja herttainen.:haart:
No niin, tänään ei sitten tule työnteosta mitään :hyper: luen vain yhä uudelleen ja uudelleen tuota kommenttia :D Kiitos Boogie, olet juuri sellainen kun iltanuotioilla kerrotuissa tarinoissa on jo ajat sitten kerrottu, legenda jo eläessään :worship:
 
Kävin katsomassa Kuopion Bodymekan.
kyllä oli sitten hieno uusi sali Gym-99, kyllä nyt kelpaa Kuopiolaisten jumpata, on tilaa ja mahtavat laitteet.:worship:

Siellä käy treenamassa "Pappa" Heikkinen ja Ari Kokkonen, ei ainakaan tiedosta ja taidosta jää kiini kehittyminen asiakkailla.:thumbs:
 
Back
Ylös Bottom