Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Boogie sanoi:Katsomossa oli se normaali meininki, turvonneita mahoja, naamoja....:lol2:
formula7 sanoi:Olit sinä sittenkin seuraamassa kilpailuja.
Olisi ollut mukava "törmätä" muttei miestä näkynyt:( .
Kuulin myöhemmin että olit ollut aina tauolla "narikassa":jahas:
No voi erkki. Ja mä kun haaskasin teidän aikaanne kyselemälle nimmareita ja kuvia ottelemalla. Jos ton olisin tiennyt en olisi tullutkaan, niin ei olis tytöt karanneet.:DBoogie sanoi:Joo mulla meni aika siivillä kun naurattelin tyttöjä häh häh....:lol2: :D
NGV sanoi:BTW Boogie, kai teille vielä voi lähettää privaa, vaikka siirrytekin täältä pois?
Erny sanoi:No niin, tänään ei sitten tule työnteosta mitään luen vain yhä uudelleen ja uudelleen tuota kommenttia :D Kiitos Boogie, olet juuri sellainen kun iltanuotioilla kerrotuissa tarinoissa on jo ajat sitten kerrottu, legenda jo eläessään
Boogie sanoi:Olipa hurja ojentaja treeni tänään.
Vaikka meinasin ottaa ensin jalat, mutta Iso Timppa olikin ne ottanut eilen, niin mulle käy mikä treeni vaan ei tämä niin vakavaa ole.
Muistan joskus pienenä poikana kuulleeni, että jotkut örmyt ei voi kisoihin lähteä kun kisapäiväksi sattuu just jalkapäivä... voihan pyhälehmä sentään heh heh....:lol2:
No tuskin yleisö haluaa näitä jossittelijoita enään lisää lavoille... olisin voittanut jos, jos ja jos;)
lalli1 sanoi:Ei niin hyvää etteikö paremmaksi voisi kehittyä siksipä en arkaile kysyä kun koko elämäni olen ihaillut sun ojentajan ns pitkää päätä että mikä on lempparisi sille lihakselle.
Toiseksi valottappa vähän salaisuuksien aarrearkkua ja kerro miten aikanasi kasvattelit pohkeitasi
Boogie sanoi:Pohkeet on maailman helpoin lihas treenata.
Tekee vain puhtaita liikkeitä mahdollisimman isoilla painoilla ja pitkät venytykset, ylhäällä pieni pysähdys/jännitys.
Sarjojen jälkeen aina vielä omalla painolla.
Kohta huomaat Hanssi että sinulla on "Gladiaatioreitten" isot ja valtavat pohkeet. ;)
Joita jalkapalloilijat/jääkiekkoilijat kadehtivat:lol2:
lalli1 sanoi:Mutta mitäs mä sitten teen kun mä haluan että Mustonen kadehtii mun pohkeita....
Montakos kertaa viikossa treenasit niitä ja tauot sarjojen välillä...mulla on pohkeissa ympärysmittaa (parhaimmillaan joku 54-55) mutta ne on ihan ok edestäpäin mutta takaa pitäs saaha paremmaksi. Niin ja mites ne ojentajat (treeni)....se takaosa.
Onkos ikinä kukaan sanonut että sun kätes muistuttaa vähän Olev Annuksen mallisilta.
antti1 sanoi:Reenaat alasti! Ei jumalauta, kaikkee on kuultu mut toi kyl veti pohjat
antti1 sanoi:Reenaat alasti! Ei jumalauta, kaikkee on kuultu mut toi kyl veti pohjat
Fatso sanoi:Boogien alasti treenauksesta tuli idea "sarjikseen".. tässäpä pikainen tulos