BB Boogie Mustonen

Onpas aivan mahtava ilma.... nyt heittämään kiekkoa kentälle ja nauttimaan kevät päivästä.:hyper: :thumbs:
Illalla sitten karjutaan jalkojen kanssa...."Golgatalla":curs: ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
Katsomossa oli se normaali meininki, turvonneita mahoja, naamoja....:lol2:

Olit sinä sittenkin seuraamassa kilpailuja.
Olisi ollut mukava "törmätä" muttei miestä näkynyt:( .
Kuulin myöhemmin että olit ollut aina tauolla "narikassa":jahas:
 
Moni varmaan ihmetteli Otto Kiivikkaan kuntoa ja sijoitusta 5.
No Otto on ainoa joka lähtee tuosta porukasta EM-kisaan.... ropit sen mukaiset.
Katsokaa vaan niin Otto on sika kova siellä.:worship:
 
formula7 sanoi:
Olit sinä sittenkin seuraamassa kilpailuja.
Olisi ollut mukava "törmätä" muttei miestä näkynyt:( .
Kuulin myöhemmin että olit ollut aina tauolla "narikassa":jahas:

Joo mulla meni aika siivillä kun naurattelin tyttöjä häh häh....:lol2: :hyper: :D
 
Boogie sanoi:
Joo mulla meni aika siivillä kun naurattelin tyttöjä häh häh....:lol2: :hyper: :D
No voi erkki. Ja mä kun haaskasin teidän aikaanne kyselemälle nimmareita ja kuvia ottelemalla. Jos ton olisin tiennyt en olisi tullutkaan, niin ei olis tytöt karanneet.:D

BTW Boogie, kai teille vielä voi lähettää privaa, vaikka siirrytekin täältä pois?
 
Olipa hurja ojentaja treeni tänään.
Vaikka meinasin ottaa ensin jalat, mutta Iso Timppa olikin ne ottanut eilen, niin mulle käy mikä treeni vaan ei tämä niin vakavaa ole.

Muistan joskus pienenä poikana kuulleeni, että jotkut örmyt ei voi kisoihin lähteä kun kisapäiväksi sattuu just jalkapäivä... voihan pyhälehmä sentään heh heh....:lol2:
No tuskin yleisö haluaa näitä jossittelijoita enään lisää lavoille... olisin voittanut jos, jos ja jos;)
 
Sunnuntaina olis kiekonheittokisa, tavoitteena on 50m.:thumbs:
Tänään treenataan Ison Timpan kanssa pikku selkää.

Maastavetoa, ylätaljaa, kulmasoutua ja yatesin soutua.
 
Erny sanoi:
No niin, tänään ei sitten tule työnteosta mitään :hyper: luen vain yhä uudelleen ja uudelleen tuota kommenttia :D Kiitos Boogie, olet juuri sellainen kun iltanuotioilla kerrotuissa tarinoissa on jo ajat sitten kerrottu, legenda jo eläessään :worship:

Ne tarinat ja jutut on minusta vaan vuosien saatossa muuttuneet monet, monet kerrat.... ja näin ollen ne nyt tuntuvat vaan niin uskomattomilta.

Mä vaan boddoon ja piereskelen ja mietin maailmankaikkeuden ihmeellisyyksiä:hyper: ;)
 
Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
MR UNIVERSUM 7. 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Boogie sanoi:
Olipa hurja ojentaja treeni tänään.
Vaikka meinasin ottaa ensin jalat, mutta Iso Timppa olikin ne ottanut eilen, niin mulle käy mikä treeni vaan ei tämä niin vakavaa ole.

Muistan joskus pienenä poikana kuulleeni, että jotkut örmyt ei voi kisoihin lähteä kun kisapäiväksi sattuu just jalkapäivä... voihan pyhälehmä sentään heh heh....:lol2:
No tuskin yleisö haluaa näitä jossittelijoita enään lisää lavoille... olisin voittanut jos, jos ja jos;)


Ei niin hyvää etteikö paremmaksi voisi kehittyä siksipä en arkaile kysyä kun koko elämäni olen ihaillut sun ojentajan ns pitkää päätä että mikä on lempparisi sille lihakselle. Muutenkin olisi kiva kuulla miten niitä ojentajia treenailet. Mun lemppari on pystytalja vastaotteella ja se siksi että kyynärpäät eivät kipeydy ja saan hyvin kohdistettua liikkeean.

Toiseksi valottappa vähän salaisuuksien aarrearkkua ja kerro miten aikanasi kasvattelit pohkeitasi.. Suomessa kunnon pohkeita muistaakseni oli vain Hokkasella, Leinolla, Kokkosella, Salolla ja sulla eli liian harvalla. Eikä sitten mittään savvoo eikä Väyrystä....:hyper: (sorry jos nyt jonkun nimen unohdin)
 
lalli1 sanoi:
Ei niin hyvää etteikö paremmaksi voisi kehittyä siksipä en arkaile kysyä kun koko elämäni olen ihaillut sun ojentajan ns pitkää päätä että mikä on lempparisi sille lihakselle.

Toiseksi valottappa vähän salaisuuksien aarrearkkua ja kerro miten aikanasi kasvattelit pohkeitasi

Pohkeet on maailman helpoin lihas treenata.
Tekee vain puhtaita liikkeitä mahdollisimman isoilla painoilla ja pitkät venytykset, ylhäällä pieni pysähdys/jännitys.
Sarjojen jälkeen aina vielä omalla painolla.

Kohta huomaat Hanssi että sinulla on "Gladiaatioreitten" isot ja valtavat pohkeet.:eek: ;)

Joita jalkapalloilijat/jääkiekkoilijat kadehtivat:lol2:
 
Boogie sanoi:
Pohkeet on maailman helpoin lihas treenata.
Tekee vain puhtaita liikkeitä mahdollisimman isoilla painoilla ja pitkät venytykset, ylhäällä pieni pysähdys/jännitys.
Sarjojen jälkeen aina vielä omalla painolla.

Kohta huomaat Hanssi että sinulla on "Gladiaatioreitten" isot ja valtavat pohkeet.:eek: ;)

Joita jalkapalloilijat/jääkiekkoilijat kadehtivat:lol2:

Mutta mitäs mä sitten teen kun mä haluan että Mustonen kadehtii mun pohkeita....:hyper:

Montakos kertaa viikossa treenasit niitä ja tauot sarjojen välillä...mulla on pohkeissa ympärysmittaa (parhaimmillaan joku 54-55) mutta ne on ihan ok edestäpäin mutta takaa pitäs saaha paremmaksi. Niin ja mites ne ojentajat (treeni)....se takaosa.
Onkos ikinä kukaan sanonut että sun kätes muistuttaa vähän Olev Annuksen mallisilta.:eek:
 
lalli1 sanoi:
Mutta mitäs mä sitten teen kun mä haluan että Mustonen kadehtii mun pohkeita....:hyper:

Montakos kertaa viikossa treenasit niitä ja tauot sarjojen välillä...mulla on pohkeissa ympärysmittaa (parhaimmillaan joku 54-55) mutta ne on ihan ok edestäpäin mutta takaa pitäs saaha paremmaksi. Niin ja mites ne ojentajat (treeni)....se takaosa.
Onkos ikinä kukaan sanonut että sun kätes muistuttaa vähän Olev Annuksen mallisilta.:eek:

2krt viikossa treenaan pohkeet, toinen on hurjatreeni ja toinen palauttava.

Olen itse kans kattellu pienenä poikana, että mulla on Olevin hanskat.
Ojentajia runkkaan vaan joka puolelta.... niin maanperkeleesti ei se sen kummempaa ole Hanssi.:curs: :whip:
Treenaat vaan niin kuin pelastaisit maailman , niin hurja pitää olla jumppa ,että lopuksi paleltaa... jos tuosta jo arvaat miten kovaa (energia on loppu sillon):eek: :wall: :zzzz:
Kun mä treenaan yksin niin silloin alasti.... treeni on niin kova että persekarvat palaa.... perk... sen takia mä olen 7 kert SM heh heh...:lol2:
 
Boogien alasti treenauksesta tuli idea "sarjikseen".. tässäpä pikainen tulos :)
 

Liitteet

  • bookie.jpg
    bookie.jpg
    74,1 KB · Katsottu: 686
Fatso sanoi:
Boogien alasti treenauksesta tuli idea "sarjikseen".. tässäpä pikainen tulos :)

Mutta näkisittepä kun Sweetheart treenaa yläosattomissa.... heh heh...
Siinä on kuulkaas Vappu jo aika lähellä:kippis1::kuola: :eek: :hyper:
 
Back
Ylös Bottom