BB Boogie Mustonen

Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
MR UNIVERSUM 7. 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treenakos Boogie nyt loma-aikana, vai pidätköl siestaa tiistaihin asti???
 
arnold1987 sanoi:
Treenakos Boogie nyt loma-aikana, vai pidätköl siestaa tiistaihin asti???

En tunne loma-aikoja treenissä.
Joulu, Uusivuosi, Pääsiäinen ,Vappu ja Juhannus ym...
Treenaan aina kun sille tuntuu ja lihakset on palautunut.;)
Voimajuomaa otan viimeisen kerran kunnolla Juhannus aattona ennen Mr Universum kisaa.:kippis1: :D
 
Oliko Bogi minkälainen kärsimysnäytelmä nämä neljän päivän vapaat Suonenjoen paikallisessa? :lol2:
 
Memento sanoi:
Oliko Bogi minkälainen kärsimysnäytelmä nämä neljän päivän vapaat Suonenjoen paikallisessa? :lol2:

Kaikki meni onneksi hyvin, mutta kyllä eilen alkoi olemaan jo aika väsynyttä karvanaamaa elämäänsä....:D
Kyllä jos nämä asiakkaat menis hiekkalaatikkonsa ulkopuolelle joskus käymään(Suonenjoen ulkopuolelle) niin tietäisivät miten käyttäydytään muitten ihmisten seurassa.... mä nauroin monet, monet kerrat hiljakseen.
Eihän sitä tietenkään voi liikaa vaatia apinoiltakaan kun häkissä istuvat ja katselevat toisiaan 24tuntia vuorokaudesta....heh heh:lol2:
Mä meinaa ottaa lukua aina, kun yhdellä asiakkaalla haisee villapaita hevosenperseelle.:curs:
Kaveri ei ole vielä keksinyt että on pesukone, suihku on olemassa ja dödöä löytyy kaupasta perk...:curs: :lol2:
Mutta elossa olen ja lauantaina kulttuuritalolle.
 
Tänään onkin juhlapäivä kun lähdetään hakemaan iso solarium.:rock:
Nyt loppu valkonaamana oleminen sitten perk...;) :wall:
Ei ainakaan ensi syksyn kisat jää väristä kiini.:5:
 
Boogie on kaikkien Bodarien Buddy! :P Ei voi kun sanoo et on kyllä upee kroppa, tosta pitäis jo ite kynsin hampain kiinni. Ehkä jonain päivänä omakin vois olla tommonen, mut toki pienemmässä sarjassa kun oon niin lyhyt :) Sitä vaan piti kysyä Boogielta että kuinka kauan ja minkä ikäisestä asti olet treenannut ja minkälaisia liikkeitä pääosin suosittelet? :)
 
Kummallas teillä oli muuten isompi pala, vilposella vai sulla :rock:

kuva on v2004 Lahdesta
 

Liitteet

  • boogie-ja-vilponen.jpg
    boogie-ja-vilponen.jpg
    118,1 KB · Katsottu: 633
www.geocities.com/mustonenboogie/

http://www.geocities.com/mustonenboogie/
Kyseiset Boogien sivut näyttää osittain vielä pelittävän.
Joka ei ole nähnyt löytää varmasti jotain "uutta".
Boogie voisi kyllä tehdä uudet sivut itselle.
 
Boogie sanoi:
Tottakai "Nabalmilla" on isompi ja tiukempi, kun olen kohtelias häh häh...:D


heh olipahan hyvä kuva...millanen ääni lähti ku kolahti päät.

Siinä on kyllä raskaan konkarit oikein yhteiskuvassa.:D :hyper:
 
Tosta sen näkee että kuka on se "messias" ja kuka oppipoika. Toinen voittaa ja toinen ei. (hei Boogie setä! Sie et varmaan kertonu kaikkea kun mie en vielä oo suoa voittanut?):hyper: :hyper: :lol2:
 
Petu80 sanoi:
godzilla kertoo uuessa bodyssa että on päässyt aikoinaan reenaamaan ite "messiaan" eli boogien kanssa, ja oppinu paljon uutta.

Kyllä me aikanaan vaihdettiin tietämystä puolin ja toisin.
Tottakai minäkin opin Arilta uusia jippoja... pitää olla vain aktiivinen ja korvat auki.
Toivottovasti Ari nousee lavalle pian.:worship:
Ehdottomasti Arin pitäisi kokeilla prokisoja.
 
Juu ei munkaan ollu tarkoitus mollata Ar poikaa. Ari on erittäin mukava kaveri ja auttavaisen oloinen, ainakin mitä olen miestä tavannut messuilla ja viime PM kisoissa sen osastolla. Eihän sitä tiedä vaikka se syksyllä rynnis lavalle.....TOIVOTAAN...:rock:
 
Back
Ylös Bottom