BB Boogie Mustonen

Muistakaa jos lihakset ei ole palautunut edellisestä treenistä, niin huili on paikallaan.
Äly mukaan hei... Pahimmassa tapauksessa käy niin että tulee treeni taukoo loukkaantumisen takia, niin se on aina kehitykselle huono juttu.:itku:
MALTTI ON VALTTIA ja HILJAA HYVÄ TULEE:thumbs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään pitäs rankasta olkapäitä.
Mun kaverit ISO TIMPPA ja HERMANNI(Kaksoisolento Pappa Heikkisen kanssa) tulee jeesaa treeniäni uusiin ulottuvuuksiin.:5:

Aamupäivä meni kuntoilessa lumitöitä tehden perk..:eek:
Huomasin että olen vielä vetreä nuorimies kun lumet lensi taivaantuuliin.
Mummot katteli ihmeissään kun minä puhisin ja kiroilin yksinäni.:D
Mun tilus sijaitsee kahden kirkon välissä ja hautuumaan vieressä.:D
 
Anoppi leipo mulle yksi päivä bodypitsaa.
Siihen tulee tosi paljon jauhelihaa, ananasta, katkarapuja, herkkusieniä.
Juustoo tulee vaan pikkasen silmänlumeeksi.;)
Söin ahneuksissani kerralla pellillisen.:kuola:
Anoppi otti 3 muuta pellillistä multa pois ja pani pakkaseen ja sanoi "olen minä sikoja nähnyt ennenkin mutten pitsasikaa":eek: ...heh heh..

Kun tuo ruokapolitiikka on nyt taattu, niin ei voi boki kuin kehittyä taas räjähdysmäisesti. :thumbs:
Nukkuessanikin kuulen kun lihakset kasvaa.
Muru sanoi viime yönä että mikä meteli tuo on, niin mä siihen että mun lihakset repeilee liitoksistaan.
Muru totes siihen vaan että "se on sun persees joka repeilee ja räjähtelee". täh!?:eek:
 
Memento sanoi:
...vain vip-oikeuksin, tottakai! :D
Niinpä! Pitää olla, VIP siis. :D

Kerros muuten Boogie jotain sun vatsatreenistä. Miten usein, minkä pitusia sarjoja ja mitä liikkeitä? Vai onko sun vatsatreeni ylipäätään säännöllistä?


Ja sitte vielä iso halipusukiitos omistuskirjoitusesta mikä löytyi Let's Boogien alkusivuilta!! Kiva yllätys oli. Kyllähän siinä treenit paranee oitis kun Buuki toivottaa hyviä treenejä! :kippis1:
 
Boogie sanoi:
Anoppi leipo mulle yksi päivä bodypitsaa.
Siihen tulee tosi paljon jauhelihaa, ananasta, katkarapuja, herkkusieniä.
Juustoo tulee vaan pikkasen silmänlumeeksi.;)
Söin ahneuksissani kerralla pellillisen.:kuola:
Anoppi otti 3 muuta pellillistä multa pois ja pani pakkaseen ja sanoi "olen minä sikoja nähnyt ennenkin mutten pitsasikaa":eek: ...heh heh..

Kun tuo ruokapolitiikka on nyt taattu, niin ei voi boki kuin kehittyä taas räjähdysmäisesti. :thumbs:
Nukkuessanikin kuulen kun lihakset kasvaa.
Muru sanoi viime yönä että mikä meteli tuo on, niin mä siihen että mun lihakset repeilee liitoksistaan.
Muru totes siihen vaan että "se on sun persees joka repeilee ja räjähtelee". täh!?:eek:
ei oo totta :hyper: :hyper: :hyper:
 
Cassyput sanoi:
Niinpä! Pitää olla, VIP siis. :D

Kerros muuten Boogie jotain sun vatsatreenistä. Miten usein, minkä pitusia sarjoja ja mitä liikkeitä? Vai onko sun vatsatreeni ylipäätään säännöllistä?


Ja sitte vielä iso halipusukiitos omistuskirjoitusesta mikä löytyi Let's Boogien alkusivuilta!! Kiva yllätys oli. Kyllähän siinä treenit paranee oitis kun Buuki toivottaa hyviä treenejä! :kippis1:

Terve Cassyput.
Teen vatsoja joka toinen treeni 5x15-20 lisäpainolla ja lyhyet palautukset.
Kiitos itsellesi halipusuista kun jaksoit lukea Let' Boogie kirjan.
Sellasta se mun elämä on ollut yhtä ylä alamäkeä niin kuin huomasit, mutta en silti vaihtaisi päiväkään pois.:D
 
Bogi ja Muru :

boogie5.jpg
 
ei jaksa koko ketjua kahlata läpi tämäntakia. eli voisko joku laittaa linkitystä missä kerrotaan että mistä tuo nimi Boogie on tullut.
 
Kyllä huomaa, että murukin on boogien kanssa vähän jumpannut!:thumbs:
Oletko boogie yrittänyt innostaa murua kirjoittelemaan tännä pakkikselle?:rock:
 
remu sanoi:
Bogi ja Muru :

boogie5.jpg

Kaikki salaisuudet ne lopulta paljastuu. Vieläkös sinä niitä eturivin tyttöjä kiusottelet niillä pitkillä mustilla käärmeillä ja hämähäkeillä joita tapasit heittää viitan alta. Näissä ravintola show jutuissa. Seisoin kerran Boogin takana kun sillä oli viitta päällä ja ku se levitti sitä niin tytöt kiljui ja mä kateellisena katoin mitä tapahtuu...totuus olikin että sieltä viitan alta paljastui Boogin kumikäärmeet joita tytsit säikky. Meikän show meni ihan läskiksi ja päätin että Boogin kanssa on turha lavalle astella...ainakaan ilman lisävarusteita !!!:eek: :eek: :eek:
 
Näkee kyllä, että Murulla on treenimotivaatiokin kohdillaan. Ei välitä Boogien puristeluista, vaan vääntää hauista antaumuksella :rock: :hyper: ;)
 
massa123 sanoi:
Kyllä huomaa, että murukin on boogien kanssa vähän jumpannut!:thumbs:
Oletko boogie yrittänyt innostaa murua kirjoittelemaan tännä pakkikselle?:rock:

En kylläkään ole Boogie, mutta onhan tuo tainnut innostaa kun hän kerran tänne palstalle ahkerasti on jo jonkin aikaa kirjoitellu...:)
 
Sepi80 sanoi:
En kylläkään ole Boogie, mutta onhan tuo tainnut innostaa kun hän kerran tänne palstalle ahkerasti on jo jonkin aikaa kirjoitellu...:)

TÄH??? :eek:
Ei Muru oo ainakaan TÄLLE tredille kirjottanu muistaakseni kertaakaan!?!
Mut on sillä kuvat tuolla mimmiosiossa. :thumbs:
 
Back
Ylös Bottom