BB Boogie Mustonen

Keskiviikkona olis sitten Kuulakisa Kuopio-Hallissa klo 18. :arvi:
Tavoitteena olis 16m... mutta en itke jos työnnän enemmänkin häh häh...:D
Täytys päästä tänään pikkasen jumppaamaan, kun sen nyrkkeilymatsin takia en treenannu kolmeen päivään. :(
Niskat on kipeenä vieläkin siitä touhusta, buranaa on kohta menny paketti perk...:curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
El Diablo sanoi:
Tarkennan vielä, eli matsihan päättyi tuomarin puolesta ratkaisemattomaan mutta yleisön ratkaistessa matsin huutoäänestyksellä oli lopputulos selvä! :rock:

Kyllä oli taas tupa täynnä kylähulluja Juuassa perk..:curs:
Yksin karvapallo kätteli minua 16kertaa illan aikana...:urjo:
Oli mainostanu että minä olen sen pikkuveli...täh!?:eek:
Yhellä runkkarilla oli kädet kuin vesilinnulla, hikiset ja kapeat...en raaskinu kätellä sitä nuijamiestä. :lol2:
Siellä oli muuten paikallinen Booki myös, minä oli tippua perseelleni kun näin sen ilmestyksen. Paikallinen poki oli viihtyny vaan ohrapirtelön kupeessa viimeiset 20vuotta :lol2:
Kysyivät minua ensi kesänä suopallon MM-kisoihin mukaan, just joo.:lol2:
El Diablo kiitos sinulle hirveesti kun hoidit hommat mahtavasti. :worship: Tullaan käymään taas siellä päin kun Emppu katsoo sopivat päivät. :thumbs:
 
Boogie sanoi:
Kyllä oli taas tupa täynnä kylähulluja Juuassa perk..:curs:
Yksin karvapallo kätteli minua 16kertaa illan aikana...:urjo:
Oli mainostanu että minä olen sen pikkuveli...täh!?:eek:
Yhellä runkkarilla oli kädet kuin vesilinnulla, hikiset ja kapeat...en raaskinu kätellä sitä nuijamiestä. :lol2:
Siellä oli muuten paikallinen Booki myös, minä oli tippua perseelleni kun näin sen ilmestyksen. Paikallinen poki oli viihtyny vaan ohrapirtelön kupeessa viimeiset 20vuotta :lol2:
Kysyivät minua ensi kesänä suopallon MM-kisoihin mukaan, just joo.:lol2:
El Diablo kiitos sinulle hirveesti kun hoidit hommat mahtavasti. :worship: Tullaan käymään taas siellä päin kun Emppu katsoo sopivat päivät. :thumbs:
No eikö niitä samanlaisia kylähulluja oo sit Leppiksellä???
Eikö muka ollu hauskaa antaa tuppukylässä kyytiä naapurin karpaasille?
Tupa täynnä jengiä ja yleisö mylvi arvatenkin. Mietippä Boki moniko ikäises vetää edelleen vuodesta toiseen tuvan täyteen. Eikös se oo hauskaa, että jumalan selän takanakin sinut tunnetaan/ palvotaan.
 
Taan sanoi:
No eikö niitä samanlaisia kylähulluja oo sit Leppiksellä???
Eikö muka ollu hauskaa antaa tuppukylässä kyytiä naapurin karpaasille?
Tupa täynnä jengiä ja yleisö mylvi arvatenkin. Mietippä Boki moniko ikäises vetää edelleen vuodesta toiseen tuvan täyteen. Eikös se oo hauskaa, että jumalan selän takanakin sinut tunnetaan/ palvotaan.

Minä olen erittäin otettu siitä, jos joku viitsii olla kiinnostunut mun tekemisistä!
Juuan keikkahan oli kaikenkaikkiaan erittäin mukava! Jostain syystä nää idiootit vaan jää aina päällimmäiseksi mieleen...:kippis1:
-Ja ehkä sinäkään et viittis lukee näitä mun juttuja, jos oisin tosi asiallinen koko ajan...???
Ja joo, onhan Leppävirrallakin muutama hörhö jotka JO tiedän. :lol2:
Toinen kuulemma omistaa puolet Lepikästä, siis hänen omien puheitten mukaan , on muka tehnyt Vesileppis-Hotellin ja hiihtotunnellin... On rumempi kuin Esa Pakarinen:eek: Oikea v...pää kaupan päälle vielä livenä, puolet kylästä vihaa sitä..heh heh..:D

Toinen bodailee kovasti (pelkästään penkkiä!) ja käyttää hormoonia niin paljo että pää on kasvanu eniten ja muistuttaa lähinnä Halloween kurpitsaa... :rolleyes:
Jalat on vastaavasti kuin kiinalaiset riisikepit; polvet on isoin kohta jaloissa.:lol2:
Eikä sellasta viikonloppua ole, ettei tämä vesipää tappelis paikallisella kiskalla...:curs:

Että tällästä on tiedossa Lepikällä, mutta onneksi mulla on oma reviiri Murun kanssa, sinne ei niin vaan pääse idioottihullut pyörimään. Ja omasta mökistä ei tartte lähtä kun lähikaupasta äkkiä evästä ja kahvimaitoo hakemaan ja toivoo, ettei ihan hörhöjä satu matkalle...
-ihan ku tässä nyt ite sen kummosempia oltas, muistuttaa rakkaani :lol2:
 
Boogie sanoi:
Minä olen erittäin otettu siitä, jos joku viitsii olla kiinnostunut mun tekemisistä!
Juuan keikkahan oli kaikenkaikkiaan erittäin mukava! Jostain syystä nää idiootit vaan jää aina päällimmäiseksi mieleen...:kippis1:
-Ja ehkä sinäkään et viittis lukee näitä mun juttuja, jos oisin tosi asiallinen koko ajan...???
Ja joo, onhan Leppävirrallakin muutama hörhö jotka JO tiedän. :lol2:
Toinen kuulemma omistaa puolet Lepikästä, siis hänen omien puheitten mukaan , on muka tehnyt Vesileppis-Hotellin ja hiihtotunnellin... On rumempi kuin Esa Pakarinen:eek: Oikea v...pää kaupan päälle vielä livenä, puolet kylästä vihaa sitä..heh heh..:D

Toinen bodailee kovasti (pelkästään penkkiä!) ja käyttää hormoonia niin paljo että pää on kasvanu eniten ja muistuttaa lähinnä Halloween kurpitsaa... :rolleyes:
Jalat on vastaavasti kuin kiinalaiset riisikepit; polvet on isoin kohta jaloissa.:lol2:
Eikä sellasta viikonloppua ole, ettei tämä vesipää tappelis paikallisella kiskalla...:curs:

Että tällästä on tiedossa Lepikällä, mutta onneksi mulla on oma reviiri Murun kanssa, sinne ei niin vaan pääse idioottihullut pyörimään. Ja omasta mökistä ei tartte lähtä kun lähikaupasta äkkiä evästä ja kahvimaitoo hakemaan ja toivoo, ettei ihan hörhöjä satu matkalle...
-ihan ku tässä nyt ite sen kummosempia oltas, muistuttaa rakkaani :lol2:

No kummempia ja kummempia. Harvalla meistä on kuitenkaan lyödä tuollaisia saavutuksia pöytään. Joo oma reviiri ja paljon nakkisormille remontti hommia!!
Joutuu varmaan käs työ ihmisenä lirkuttelemaan boki muutakin kuin murua. :)
Vaikka pahoin pelkään, että se teidän talouden käsityö ihme tottelee nimeä muru. Monasti olen ihmetellyt et mikä vittu sinua siellä Kuopiossa pidättelee. Väärä vastaus on poika, kun kuitenkin eletään 2000 lukua ja hevosellakin pääsee. Koko kaupunki täynnä kateellisia p......ja ja ollaan niin kaveria meininkiä, mutta kun jotain täytys tehdä, niin koko kylä hiljenee. Saatpa nähdä, että maiseman vaihto tuo uutta pontta (kammariin) ELÄMÄÄN.
 
Tässä kuvassa vasemmalta alkaen: Vasili, Pakkiksen El Diablo ja Boogie... :rock:
 

Liitteet

  • ElDiablo3.JPG
    ElDiablo3.JPG
    83,1 KB · Katsottu: 1 446
HarryG sanoi:
Näytätte just siltä et: "Tää jätkä kuolee kohta!" Haiskahtaa jopa hieman mafialle toi kuva :)

Ja meikäläinen vaan peukku pystyssä välissä vapisen koska se "kuuluu asiaan" tollaisissa kuvissa...

Saan tällä viikolla :kuvia: matsistakin, hyväksytän ne tietty ensin Buukilla ennenkuin laitan tänne.
 
SM-kisa 2005 thredillä JackDaPain ehdotti "työnimeä" mulle ensi syksyn MR Universum kisaan. Aikaisemmin mulla on ollut tälläisiä nimiä.
Big-Guns. Halloween Boogie. Posedown Boogie. Boogie's Night. Boogiemania. Mustahevonen. Seventh Heaven. Shitin kosto ym...:D

Joka keksiin parhaimman nimen saa palkinnoksi Let's Boogie- kirjan.:kippis1:
Huumoria peliin ,mutta kuitenkin asiaan liittyviä ehdotuksia.:whip: :hyper: :arvi:
 
Miten voi parantaa nimeä "Boogie" ?! Boogie on niitä harvoja joilla oli posehymy sinä hetkenä kun tuli kohdusta ulos, polttaen paksua sikaria :D
 
Ja tuskin on kerennyt "kohu" laantua Juuan boxing-keikasta, kun meikäläinen pääsee taas kirjan sivuille!

Nimittäin kuopiolainen radioääni Vesa Toivanen kirjoittaa parhaillaan kirjaa "Lempeä nostattavaa äijäruokaa-KUTUKEITTOKIRJA".
Kuten nimi vihjaa, kirjassa miehet tekevät ruokaa naisille. :hyper:
Kirja jatkaa Toivasen kaupoissa olevan "Raavaiden miesten kalakeittokirja":n linjoilla.
Äijäruokaa tulevassa kirjassa tekevät Boogien lisäksi mm. pääministeri Matti Vanhanen, Juha Mieto, Juha Malinen (KUPS:in valmentaja), Mika Kallio ja Timo Koivusalo...
Jokaisesta "kokista" on lisäksi joku hauska juttu, kommellus tai elämäntarina.


Kirja tulee myyntiin keväällä, viimeistään äitienpäiväksi, pysykääpä kuulolla! ;)

Tiedustelut: Vesa Toivanen, p.044 3666 967
mediavesku@backgroundmarket.net
 
Back
Ylös Bottom