BB Boogie Mustonen

;) Onko kahaveen kans vesirinkilöitä;) Jokos muuten syksyn kisapäivä on tiedossa ja missä? Pitää varata vapaaksi ja lähtee kattomaan ja vetää viteolle. Siellähän vois vaikka viikon lommailla ja katella kyliä?:kippis1: :wanha:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, ei tuo emäntä oikein lämpiä niille bodypullille (rinkeleille), vaikka sen parempaa bodipullaa ei ookkaan! Niitä mä nassuttelen kisadieetilläkin. :rock:

Ja kahvin suodatinpussiin ripaus kardemummaa tai kanelia niin on mahtava pullan tuoksu kahvissa ja keittiössä! :haart:

Mr Universum-kisat on 7.10. Englannissa South Portissa.
Jos sulla vaan työt antaa myöten niin lähde ihmeessä mukaan, kyllä huumorimiehiä aina tarvitaan! :D
-Ja tiedä vaikka innostuisit kisaamaan ulkomailla itsekin!?! :hyper:
 
:hyper: Iliman muuta jos saan vapaaksi lähen kattoon. Kisahommiin pitäs taas saaha kipinä kun nyt jo kolme kertaa viikossa tuntuu että ei kerkiä. Aina muka jotakin tähellisempää. Sitähän voitas engelsmannin kans ottaa sitten tuo oolannin-sota uusiksi. Mentäs bubiin ja karjastas lontooksi että kriketti on homojen peli. Siinä vois lähöt valeta. Mutta kyllä me nyt siellä pärjättäs kaks sivistynyttä siloposkista poikaa. Vai mitä?:thumbs: Pittää panna harkintaa toi kisa homma?:wanha:
 
Etkös Boogie ole jossain vaiheessa treenaillut Iisalmen Iibodyssa? Oletko vielä yhteyksissä sen ajan Savon ruisranteisiin? :D Tulehan joskus Iisalmeen näyttämään närhen munat näille karjuille !
 
lmk sanoi:
Etkös Boogie ole jossain vaiheessa treenaillut Iisalmen Iibodyssa? Oletko vielä yhteyksissä sen ajan Savon ruisranteisiin? :D Tulehan joskus Iisalmeen näyttämään närhen munat näille karjuille !

Kyllä jumppasin monet vuodet Iisalmessa (IiBody:n salilla) ja Uimahallilla.
Iisalmi oli aikoinaan bodymekka, ja isoja miehiä tuli liukuhihnalla.
Silloin vaikutti kovasti Suomen bodyyn Arto Lyytikäinen, Tarmo ja Harri Mustonen, Vesa Koponen, Jussi Pasanen ja Jarmo "Jape" Mäkäräinen ym..
:worship:
Tällä hetkellä olen ainoastaan yhteydessä Jape Mäkäräiseen, joka pitää Iisalmessa menestyvää ravintolaa kaverinsa kanssa. :thumbs:
 
:thumbs: Bogie ootkos tietonen mitä Lyytikäisen Arskalle nykysin kuuluu?
Siinä oli tyyliä kun Arska oli kunnossa ja riskihän oli kun tykkilaiva. Jos Arskan sais kommentoimaan joskus tännekkin. Hän on tosi fiksu kaveri. Mites teillä emännän kans on mennnyt? Muru jaksanut treenata? Sehän kohta pistää rautaa enemmän kun sinä;) :thumbs: :wanha:
 
Tossa kirjassa oli hauska kertomus sun ameriikan reissusta pari vuotta sitte. Mitäs sanoit niille pojille jotka luuli et oot Dennis James? :rock:
 
Boogie sanoi:
Kyllä jumppasin monet vuodet Iisalmessa (IiBody:n salilla) ja Uimahallilla.
Iisalmi oli aikoinaan bodymekka, ja isoja miehiä tuli liukuhihnalla.
Silloin vaikutti kovasti Suomen bodyyn Arto Lyytikäinen, Tarmo ja Harri Mustonen, Vesa Koponen, Jussi Pasanen ja Jarmo "Jape" Mäkäräinen ym..
:worship:
Tällä hetkellä olen ainoastaan yhteydessä Jape Mäkäräiseen, joka pitää Iisalmessa menestyvää ravintolaa kaverinsa kanssa. :thumbs:
vieläkö tuo lyytikäinen reenailee?


edit, vanhakehohan siinä jo kyselikin, no ei se haittaa vaikka tämä munki kyssäri on tässä kun tuntuu muillakin kiinnostusta olevan:)
 
vanhakeho sanoi:
:thumbs: Bogie ootkos tietonen mitä Lyytikäisen Arskalle nykysin kuuluu?
Siinä oli tyyliä kun Arska oli kunnossa ja riskihän oli kun tykkilaiva. Jos Arskan sais kommentoimaan joskus tännekkin. Hän on tosi fiksu kaveri. Mites teillä emännän kans on mennnyt? Muru jaksanut treenata? Sehän kohta pistää rautaa enemmän kun sinä;) :thumbs: :wanha:

Arto Lyytikäinen oli minun idoli silloin Iisalmen aikoihin kun innostuin bodauksesta. :worship:
Hän oli kuin suuri Hollywood tähti, niin komea ja iso "Arska"oli. :eek:
Arskasta en ole kuullut pitkiin aikoihin mitään. Uskallan sanoa että Mega Make sai kanssa oppinsa Oulussa Artolta.
Muru painaa salilla eläimen raivolla, penkki ennätys on nyt 70kg. :thumbs:
 
Petu80 sanoi:
Tossa kirjassa oli hauska kertomus sun ameriikan reissusta pari vuotta sitte. Mitäs sanoit niille pojille jotka luuli et oot Dennis James? :rock:

Mitä????!!!!??? minä sen nokinahkan näköinen, en todellakaan. Olen valkoinen mies, katsokaa vaikka: Dennis on keltainen
Olen Mr Eurooppa ja Mr bodybuilding of Finland
Boogie Mustonen kehonrakennuksen pelastaja häh häh....
Pojat katto vaan suu auki ja tenttasivat yhä uudestaan.
Mä katoin altakulmain poikia ja murisin mmmmrrrrrr....
Pojat pyysi nimmaria mä rustasin siihen: I'm bad boy Boogie from Finland.
Pitivät varmaan minua ihan outona bingo bango bongo-miehenä kun puhuin niin perkeleen huonoo englantia... :evil:
 
Dino84 sanoi:
boogielle :worship:

IFBB:lle nuo kumarrukset pitää antaa eikä minulle, kun testataan kehonrakentajia. :worship:
Naurettavaa luuletteko että maailmalla on puhtaita bodareita.
Huume, silikooni ja diureettitestit vaikka heti.:thumbs:
Tiedä vaikka joku pro selviäis 55vuotiaaksi. :D
 
heh heh vai nokinahka :D Onkos reenit alkanu hyvin kohti mr universe kisaa, onko mitää loukkaantumisia? Kyllähä se nii on et Boogie on tuleva mr universe, ei tarvi sitte enää ovihommia tehä! Ajelet vaan hummerilla ympäri muailmaa ja näytät habaa :hyper:
 
Boogie sanoi:
Olen vuosien myötä huomannut miten epätoivoisesti pojat ja miehet koittaa treenata punttien kanssa. Kaikki joilla on jonkinlainen heppi jalkojen välissä niin koittaa pakertaa itselleen lihaksia. :(
Joku jää kuntosali harjoitteluun koukkuun, mutta nämä pahimmat itkijät jää rannalle hyvissä ajoin. Nämä homo Petterit on sitten niin kateellisia niille jotka on jaksanut treenata koko fuckin elämänsä, ja katsoa 24tuntia vuorokaudessa syöntiä perk... On se vaan kiva kun paita pysyy tyylikkäästi päällä eikä valu hartioilta niin kuin näiltä pikkusormi teuvoilta :lol2:
Lupaan tehdä sinut 2vuodessa(vaikka läski 150kg) miehen näköiseksi ,eikun rahat kouraan boogielle niin et kadu päivääkään.
NÄIN ON JÄMPTI!!!!!!

:kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1:
 
Tässä sivussa olen mielenkiinnolla seurannut tätä trediä, ja ei voi muuta sanoa kuin että mainiota juttu lähtee Boogielta! :kuola: Tässä on vedet silmissä naurettu sun jutuille. Ja pakko vielä sen verran sanoa että minun mielestä Boogien kehon malli on Suomen komeimpia! Ei muutaku jatka samaan malliin! :hyper: :thumbs:

-Edit- Mike voisi joskus opastaa Boogien pakkis ircciin! :lol2:
 
Mik99 sanoi:
Tässä sivussa olen mielenkiinnolla seurannut tätä trediä, ja ei voi muuta sanoa kuin että mainiota juttu lähtee Boogielta! :kuola: Tässä on vedet silmissä naurettu sun jutuille. Ja pakko vielä sen verran sanoa että minun mielestä Boogien kehon malli on Suomen komeimpia! Ei muutaku jatka samaan malliin! :hyper: :thumbs:

-Edit- Mike voisi joskus opastaa Boogien pakkis ircciin! :lol2:

Perskele se on mun bodyelämää, ylä ja-alamäkee.
Onneksi mulle on sattunu enimmäkseen hyviä asioita.
Onhan sitä sattunu joskus sellastakin että itteenikin naurattaa niin maanperk... :hyper:
Kehonmallista en tiedä, mutta tukka on päässä, rinnat paikoillaan, ja pohkeita on. :D
 
Tuossa selailin vanhaa Boddaus-lehteä vuodelta -97 tai -98, siellä Boogien nuori hipiä mainosti jotain Colostrum lisäravinnetta limppu käessä. Limpulla tarkoitan nyt tässä kiekkoa. Kerrohan Boogie tästä lisää. :joulu3:
 
saari14 sanoi:
Tuossa selailin vanhaa Boddaus-lehteä vuodelta -97 tai -98, siellä Boogien nuori hipiä mainosti jotain Colostrum lisäravinnetta limppu käessä. Limpulla tarkoitan nyt tässä kiekkoa. Kerrohan Boogie tästä lisää. :joulu3:

Joo se oli sitä ternimaito aikaa (me tehtiin sopimus Oulussa)
Boogie kun rupeet mainostaa tätä meidän juttua niin saadaan hyvät tuotot kaikille.
Sopimus tehtiin ja good bye perseelle.Rahoja ei oo näkyny eikä kuulunu.
Sen aikanen sponsori anto yhden protsku pöntön/kk, että bööki bodailehan kovasti kohta sulla on skapat... voi Äiti sentään. :eek:
Ei ollu ennen sponsoria eikä ole nyt eikä varmaankaan tule koskaan.
Mutta pytyn olen hakenu kotiin, vaikka juppibodarit keimaili lehdissä protskupurkkien seassa ja kehuivat miten sponsorit on auttanu, mutta eipä ollu mitallia kaulassa ja pyttyä kainalossa perk... :D :lol2:
 
:lol2: Tosta voi ruveta laskemaan että kuinka paljon sulla on kulunut lajiin rahaa....:worship: vaikka et mikään himo lisäravinnefriikki olekaan. Sehän noita muita kilpailijoita ottaakin päähän kun on niin rento meininki aina kisoissa ja muut aika tiukkapipoisina liikkeellä.:hyper:
 
Kävin sitten ääneni antamassa Matti Vanhaselle aamulenkillä.
"Masa" on meidä isojen poikien kaveri kun se suosii kotimaista rotteenia.
Ette kai halua että saksasta ja bongo-bongo maista meille rahkat hilataan tänne perkele. :curs:
Varmaankin natsit kohta päättää varmaankin saanko mä edes pierasta kotona tahi linja-auto pysäkillä. Nyt järki käteen siellä uurnilla karjut... :thumbs:
 
Back
Ylös Bottom