Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lmk sanoi:Etkös Boogie ole jossain vaiheessa treenaillut Iisalmen Iibodyssa? Oletko vielä yhteyksissä sen ajan Savon ruisranteisiin? :D Tulehan joskus Iisalmeen näyttämään närhen munat näille karjuille !
vieläkö tuo lyytikäinen reenailee?Boogie sanoi:Kyllä jumppasin monet vuodet Iisalmessa (IiBody:n salilla) ja Uimahallilla.
Iisalmi oli aikoinaan bodymekka, ja isoja miehiä tuli liukuhihnalla.
Silloin vaikutti kovasti Suomen bodyyn Arto Lyytikäinen, Tarmo ja Harri Mustonen, Vesa Koponen, Jussi Pasanen ja Jarmo "Jape" Mäkäräinen ym..
Tällä hetkellä olen ainoastaan yhteydessä Jape Mäkäräiseen, joka pitää Iisalmessa menestyvää ravintolaa kaverinsa kanssa. :thumbs:
vanhakeho sanoi::thumbs: Bogie ootkos tietonen mitä Lyytikäisen Arskalle nykysin kuuluu?
Siinä oli tyyliä kun Arska oli kunnossa ja riskihän oli kun tykkilaiva. Jos Arskan sais kommentoimaan joskus tännekkin. Hän on tosi fiksu kaveri. Mites teillä emännän kans on mennnyt? Muru jaksanut treenata? Sehän kohta pistää rautaa enemmän kun sinä;) :thumbs: :wanha:
Petu80 sanoi:Tossa kirjassa oli hauska kertomus sun ameriikan reissusta pari vuotta sitte. Mitäs sanoit niille pojille jotka luuli et oot Dennis James?
Dino84 sanoi:boogielle
Boogie sanoi:Olen vuosien myötä huomannut miten epätoivoisesti pojat ja miehet koittaa treenata punttien kanssa. Kaikki joilla on jonkinlainen heppi jalkojen välissä niin koittaa pakertaa itselleen lihaksia. :(
Joku jää kuntosali harjoitteluun koukkuun, mutta nämä pahimmat itkijät jää rannalle hyvissä ajoin. Nämä homo Petterit on sitten niin kateellisia niille jotka on jaksanut treenata koko fuckin elämänsä, ja katsoa 24tuntia vuorokaudessa syöntiä perk... On se vaan kiva kun paita pysyy tyylikkäästi päällä eikä valu hartioilta niin kuin näiltä pikkusormi teuvoilta :lol2:
Lupaan tehdä sinut 2vuodessa(vaikka läski 150kg) miehen näköiseksi ,eikun rahat kouraan boogielle niin et kadu päivääkään.
NÄIN ON JÄMPTI!!!!!!
Mik99 sanoi:Tässä sivussa olen mielenkiinnolla seurannut tätä trediä, ja ei voi muuta sanoa kuin että mainiota juttu lähtee Boogielta! Tässä on vedet silmissä naurettu sun jutuille. Ja pakko vielä sen verran sanoa että minun mielestä Boogien kehon malli on Suomen komeimpia! Ei muutaku jatka samaan malliin! :thumbs:
-Edit- Mike voisi joskus opastaa Boogien pakkis ircciin! :lol2:
saari14 sanoi:Tuossa selailin vanhaa Boddaus-lehteä vuodelta -97 tai -98, siellä Boogien nuori hipiä mainosti jotain Colostrum lisäravinnetta limppu käessä. Limpulla tarkoitan nyt tässä kiekkoa. Kerrohan Boogie tästä lisää. :joulu3: