BB Boogie Mustonen

Ihminen saa tehdä mun mielestä omalla itellään mitä lystää eikä siihen oo kellään mitään sanomista. Ei se teiltä valittajilta ole pois jos Boogie olis tosissaan, kyse ei oo kenenkään teidän terveydestä.

On se sillä tavalla meiltä pois että ihan yhteisesti maksetuilla verorahoilla kalustetulla keholla tossa mennään. Tuo on ihan vitun sama kun vaihtaa alkoholistille maksan ja antaa sen jatkaa ryyppäämistä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhteiskunta maksaa... hohhoh. Täs yhteiskunnas on niin paljon älyttömän paskoja rahankäyttötapoja helvetin suurista summista ettei yks siirränäinen voi ihan oikeasti harmittaa ketään. Että ei muutaku lisää munuaisia Boogielle että pysyy mies elossa.
 
Sit tuol joku pikkulapsi venaa uutta munuaista vaikka ei ole elämää edes 10 vuotta nähnyt

Munuaisleikkausjonossa olevat ihmiset eivät ole kaikki samassa jonossa, vaan sopivalle siirrännäiselle on tarkat speksit. Siksi homma ei mene niin, että Boogie olisi jonkun pikkulapsen edellä ja saisi munuaisen, joka "kuuluisi" tälle lapselle. Homman järkevyyteen muuten kantaa ottamatta.

Mitenkäs muuten kun minä olen luullut, että bodauksessa raskas sarja on +90 eikä +100 niin kuin tuossa jutussa sanotaan?
 
Ihminen saa tehdä mun mielestä omalla itellään mitä lystää eikä siihen oo kellään mitään sanomista. Ei se teiltä valittajilta ole pois jos Boogie olis tosissaan, kyse ei oo kenenkään teidän terveydestä.

Ei mutta meidän rahoista kylläkin. Mun puolesta sisäkalunsa pilannut saisi itse maksaa kaikki kulut mitä tuollasesta koituu ja se ei ole mikään aivan pieni summa.
Veikkaisin kuitenkin että eiköhän ne bodaukset ole jo bodattu eli leikillä nyt heitti tuollasen jutun ilmoille.
 
Mun puolesta sisäkalunsa pilannut saisi itse maksaa kaikki kulut mitä tuollasesta koituu ja se ei ole mikään aivan pieni summa.

Joo, oon samaa mieltä varsinkin rapajuoppojen kohdalla jotka sillan alla asuu, mutta kun eipä me voida sille asialle yhtään mitään, ei tässä yhteiskunnassa äänestäminenkään vaikuta juuri mihinkään, varsinkaan siihen saako boogie munuaisen vai ei... Ei voi muuta kun hyväksyä asian ja toivottaa äijälle pikasia paranemisia.
 
Joo, oon samaa mieltä varsinkin rapajuoppojen kohdalla jotka sillan alla asuu, mutta kun eipä me voida sille asialle yhtään mitään, ei tässä yhteiskunnassa äänestäminenkään vaikuta juuri mihinkään, varsinkaan siihen saako boogie munuaisen vai ei... Ei voi muuta kun hyväksyä asian ja toivottaa äijälle pikasia paranemisia.

Samaa mieltä, mutta varmaan et itsekkään pidä hyvänä ideana että saatuaan toisen mahdollisuuden yhteiskunnan avustuksella aloitetaan homma taas uudestaan.
 
Samaa mieltä, mutta varmaan et itsekkään pidä hyvänä ideana että saatuaan toisen mahdollisuuden yhteiskunnan avustuksella aloitetaan homma taas uudestaan.

En osaa kuvitella että ite toimisin samoin mutta jos hän haluaa niin mulle se on ihan ok. Onhan nää toiset nii vitun hulluja muissakin piireissä.
 
No voi vittu mitä apinalogiikkaa. Totta kai saa tehdä terveydellään mitä huvittaa, mutta jos menee elinjonoon ja vie käytännössä joltain toiselta pannun tarvitsevalta elimen itse sen jo tyrittyään, JA lisäksi aikoo ehkä käräyttää sen uudestaan, mennään jo pitkälle kylän pahalle puolelle. Mulla on itsellä veli jonka toinen munuainen on leikattu syövän vuoksi, menee yhdellä pytyllä. Jos uusiutuu siihen tai toinen pytty pettää, on jo tässä ihan lähelläkin silloin 1 äärimmäisen rakas ihminen jolle munuaisen haluaisin aika äkkiä. Ihan vitusti lämmittää mieltä että eräillä on ilmeisesti varaa pistää sen kummemmin miettimättä parikin virtsasiivilää rikki. Toivon kovasti että tuo tosiaan on vitsi.
 
Mistä lienee peräisin varma tieto että Boogien munuaiset ja syöpä johtui hormooneista?Boogie itse puhuu nestehukan vaikutuksesta,samoin alan asiantuntijat.Sitten taas syöpää on yhdellä jos toisella,aivan tavallista elämää eläneellä ihmisellä.Verovaroista olisi syytä ollakin huolissaan kun ne menee Kreikkaan ja Espanjaan.
 
Joo perinnöllisiähän noi kaikkien bodareiden pumppuviat ja munuaisviat on... Hehheh. Kyllä ne elimet pettää ku veressä kiertää sellasia myrkkyjä mitkä ei sinne kuulu.
 
Mitäpä väliä tuolla on? Vaikka varaosa olisi jäänyt hyllyyn, ei se näy meidän tilinauhassa, Niihin veroihin tuskin tulee ikinä helpotuksia, valtio on bisnes ja bisneksillä on tapana kasvaa tässä korruptoituneessa kapitaali hässäkässä. Jostain se meidän vero euro otetaan kuitenkin, ja eiköhän otsikon mies ala olemaan jo jatko-ajalla muutenkin, että senkun porskuttelee menemään. Ja jos ensiapuun tulee 10v lapsi, vailla munuaista, uskon sen menevän siellä boogien edelle, sama siellä jonotus listoilla, kyllähän siellä kuitenkin joku päättää nämä asiat, eikä ne koneet niitä arvo. Nämä bodareiden piiputtamiset on vain lääkkeiden syytä, ihminen kestää dieettiä ja rääkkiä mutta ei välttämättä kaiken maailman kemiaa. Jos on perinnöllisiä sairauksia niin niinkuin lääkkeillä vauhditetaan lihaskasvua, niillä vauhditetaan myös omaa elämän kaarta, se mikä olisi tullut 60v:nä tuleekiin 35v jne jne. Samahan se on tupakin poltto, jos et kuole onnettomuuteen, kuolet tupakkaan, oli kuolemaan johtanut sairaus mikä tahansa, ilman tupakkaa se olisi tullut myöhemmin, jos ollenkaan. Go Boogie go, loppu näkyy jo!
 
Joo perinnöllisiähän noi kaikkien bodareiden pumppuviat ja munuaisviat on... Hehheh. Kyllä ne elimet pettää ku veressä kiertää sellasia myrkkyjä mitkä ei sinne kuulu.

Boogien lääkärin mielestähän kielletyt aineet ei oo vakuttanu asiaan tässä tapauksessa. Arto Nybergin haastattelussa näin kertoi.
 
No jos Boogie niin sanoi, niin sittenhän se on aivan ilman muuta totuus, jota ei tule epäillä.
 
Back
Ylös Bottom