BB Boogie Mustonen

Jos Boogie lueskelet näitä, niin muistatko sellaisen nyrkkeilyottelun, joka käytiin joskus 90-luvun lopulla Forssassa. Vastassa oli Pekka Viippo. Kylläkin hävisit ottelun, mutta itse istuin pikkunöösinä katsomossa ja ihmettelin kuinka jollakin voi olla noin paljon pattia :D Ei Viippokaan mikään pieni kaveri ollu, mutta teikäläinen jäi siitä matsista mieleen. Kaikkea hyvää jatkoon!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä haastattelu oli. Hieman surullinen mieli tuli...
Minkä traileri tuo esaesan postaama on? Oliko lopussa boogiella pakkiksen paita päällä kun haukkaa teki?

Traileri on tulevasta dokkarista. Kuvaavat juuri paraikaan materiaalia siihen ja kesään mennessä pitäis olla tarpeeks tavaraa kasassa.
 
Hyvä haastattelu oli. Hieman surullinen mieli tuli...
Minkä traileri tuo esaesan postaama on? Oliko lopussa boogiella pakkiksen paita päällä kun haukkaa teki?

Sama fiilis jäi itsekin. Oon aina tykännyt Boogiesta että on hieno urheilija. Ja trailerista oli selitystä yllä ja kyllä, pakkispaita siellä näkyy.
 
Sinänsä harmi, että boogie ei viettänyt aktiivivuosiaan tänä teknologisoitumisen aikakautena. Varmasti ois tullut tuntitolkulla viihdyttävää materiaalia youtubet sun muut täyteen kun nykyisin kaikilla on kamerat käden ulottuvilla ja mediaa on älyttömän helppo jakaa.
 
Useasti miehen tavannut ja tarinoinut! Olen itse kotoisin tuolta savon sydämestä ja sieltä on tuttu kaveri. Lupsakka on kyllä ja juttua riittää! Muuten tuo boogien valmennetteva Big T on kyllä suht roteva kaveri vaikkei videolla niin kauhean suurelta näytäkkään!
 
off topic: onhan se Big T roteva ja iso mies mutt ei siitä mitään sm-mitalistia tehdä, koskaan.
edit: ainakaan kehonrakennuksessa.
 
Mielenkiinnolla tota dokkaria odotellaan.. Syksyllä siis? oliko mitään tarkempaa tietoa koska sitä pääsee kattoon?

"Dokumentti julkaistaan luultavasti syksyn aikana, mahdollisesta saatavuudesta ja esityskanavista tiedotamme heti kun on jotain tiedotettavaa" oli vastaus kun kyselin. Ei sen tarkemmin.
 
Boogien ruokavalio vuoden 2003 bodauslehdessä:

Aamuaerobisen jälkeen kello 9.00
1 pulla ja kahvi
6 kauhaa Leader 100% whey
Universal Animal Pak-monivitamiinivalmiste

Lounas 12.00
1 pulla ja kahvi
6 kauhaa Leader 100% whey

Välipala 15.00
6 kauhaa Leader 100% whey

Ennen harjoitusta
1 pulla ja kahvi
10 ruokalusikallista Leader T5 STAK
2 teelusikallista Leader BCAA Formula

Harjoituksen jälkeen
1 kauha Leader Afteria

Välipala 21.00
6 kauhaa Leader 100% whey

Ennen nukkumaanmenoa
2 kauhaa Leader Good Night proteiinia


Olikohan tää joku Boogien ja bodauslehden sisäpiiriläppä? Eihän nyt jumalauta kukaan voi syödä noin...
 
Pullaa ja jauhoja :D Tuskinpa tuo paikkaansa pitää. But who knows :D
 
:D No...

Heti ensimmäisenä tuli mieleen tuon nähtyä että ei varmaan munuaiset kovin diganneet ja no, mites sille buugielle valitettavasti kävi... Joten voihan tuo ollakkin totta. Paska on varmasti tiukassa ollut.

Pakko sanoa, että on aika hölmöläisen hommaa ollut jos todella on tuolla ruokavaliolla mennyt. Ei siinä ole terveyttä paljoa mietitty... Olis mielenkiinosta kuulla Boogielta tähän kommentit, mutta eipä ole tainnut herraa enää pakkiksella näkyä. :(
 
Back
Ylös Bottom