BB Boogie Mustonen

En mä usko että tuo pullajuttu mikään läppä on jos muistan oikein. Härskiltähän tuo ruokavalio tuollaisenaan kyllä kuulostaa joka tapauksessa mutta en pidä tuota ollenkaan mahdottomana silti :).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistaakseni Boogie veti aina aamupalalla ton pullan. Sanoi jotenkin niin, että sen pullan saa mahdutettua dieettiin, kun muuten syö tarkasti.
 
Isot pahoittelut siitä mitä tänne oli tullut viestejä nimimerkiltäni!!
Miehelleni ja minulle tuli riita josta mieheni suuttui ja oli käynyt nimimerkilläni kirjottelemassa törkyyksiä palstoille.
Suutuin hänelle kovasti ja vaihdoin koneeni salasanan kokonaan.*
Tämä ei todellakaan ollut minun vikani ja pyydän anteeksi mieheni käytöstä!
 
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a477960/boogie+mustonen+lahjamunuainen+pelittaa+kuin+nuorella+oriilla/

1642_560.jpg


Boogie pääsi operaation odoteltuaan uutta munuaista peräti viisi vuotta.

- Tikit otettiin eilen pois ja samalla napsaistiin koepala uudesta munuaisesta. Tänään tulivat tulokset ja kaikki on ok, Boogie tuulettaa.

- Lahjamunuainen pelittää kuin nuorella oriilla. Torstaina kirjaudun ulos sairaalasta ja sitten vain nokka kohti Kuopiota ja kotiani Boogielandiaa!

"Yläkerran ukkeli näpäytti"
Boogie Mustonen on kokenut viime vuosina kovia. Vuonna 2007 hänen munuaisensa menivät toimintakyvyttömiksi. Erääksi syyksi Boogie listaa lukuisat kisaa edeltäneet dieetit.

- Olen myös käyttänyt hormoneita, Savon lihaskimppu tilitti viime viikon Seiskassa.

Vuonna 2009 Boogielta leikattiin syöpäkasvain paksusuolesta ja hän joutui käymään dialyysihoitojen välissä myös rankoissa sytostaattihoidoissa.

- Yläkerran ukkeli hieman näpäytti, mutta onneksi säästi henkikullan, kyllä tästä noustaan, Boogie kertoilee.

Näin unta punttitreeneistä
Boogie Mustonen sai uuden munuaisen pari viikkoa sitten. Nyt mies on täynnä energiaa.

- Olen varmaan joka yö nähnyt unia, joissa treenaan punttisalilla. Kohta alkavat oikeat treenit ja ensi keväänä osallistun raskaassa sarjassa, eli +100 kiloisissa kehonrakennuskisoihin. Joten kilpakumppanit, voitte alkaa jo pelkäämään häviötänne, uhoaa Boogie.
 
Mahtaakohan olla tosissaan ton kisailun suhteen? Kovia äijiä leikkimään terveydellään. Ensin poksuu sisäelimet ja heti kun saadaan uus, niin sama rumba uudelleen.
 
Voi vittu mitä idiootteja/tyhjä päitä nämä bodarit ovat....Ensin ollaan henkihievereissä ja sisäelimet paskana.Sitten kun saadaan uudet sisuskalut ja ukko jotenkin kondikseen niin sama hölmöläisten homma vaan jatkuu, vaikka tietävät aivan hyvin millä ittensä tuohon kuntoon ovat saaneet...
 
Jep, ja omalla toiminnalla eka ne paskottukin. Sit tuol joku pikkulapsi venaa uutta munuaista vaikka ei ole elämää edes 10 vuotta nähnyt.

Ei kyllä mitään rispektiä tohon pelleilyyn.
 
Siirrännäiset niille, jotka niitä osaa arvostaa!! Perkele ei oo tossa touhussa mitään järkee. Ensin hajotetaan ite munuaiset ja sitten ku saadaan vihdoin uus, niin sama rumba uusiks. Mitä helvetti saatana!!!?!? Tässä taas yläkerran herralle näytetään persettä ihan urakalla.
 
Kyllä se on rakkaudesta lajiin ja joka on kilpaillut ikänsä niin mieluummin kuolee lavalle kuin nössöilee sohvalla ,saattaa se ihan läpälläkin kiusata tosibodareita näitä itsestään luulevia Champpeja kohtaan En yhtään ihmettele vaikka Boogie kisailee ja ei varmasti häviämään lähde !! Aika mittavat meriitit miehellä ja antanut lajille kaikkensa kuten Makekin niin se vaan on että kilpailuvietti on nii suuri ! Se on toinen kysymys sitten onko oikein että haetaan uudet eväät ja laitetaan varakalusto koville!!
 
Mä toivon kanssa, että toi on huono vitsi. Vaikka ihan mielelläni kehonrakennusta seurailenkin, niin en mä silti ymmärrä tuota tarkoituksellista oman kehon myrkyttämistä. Toki jokainen valitsee haluamansa tien, mutta vituttaa aika huolella nämä sankarit, jotka vielä uuden ehjän sisäelimen saatuaan jatkavat samaa rataa. Ja onko tosiaan sen arvoista, että lopulta pärjää jollain kansallisella tasolla kehonrakennuksessa ja saa muutaman fanin siinä matkan varrella.
 
Ihminen saa tehdä mun mielestä omalla itellään mitä lystää eikä siihen oo kellään mitään sanomista. Ei se teiltä valittajilta ole pois jos Boogie olis tosissaan, kyse ei oo kenenkään teidän terveydestä.
 
Back
Ylös Bottom