BB Boogie Mustonen

Liittynyt
28.7.2003
Viestejä
4 903
Jep, eli mulle tuli mieleen että onko kellään tietoja minkälaisia treenipainoja boogie on parhaillaan käsitellyt, tietenkin kehonrakentajalle ei tuolla voimalla ole niin merkitystä mutta ihan vaan mielenkiinnon vuoksi olisi mukava tietää
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös Boogie tee pienillä painoilla ja paljo sarjoja.Enemmän sellasta pumppailureeniä :rolleyes:.Pitää vielä palautukset lyhyinä, hyvin on toiminu...
 
Kyllähän Boogie aika pienillä painoilla ja tosiaan lyhyillä palautuksilla treeniä vetää. Onhan tosin mies osallistunut myös aikoinaan voimamies kisoihin sm tasolla, että kyllä sitä voimaakin löytyy, tosin tuolloin harjoitusmetoditkin ovat luultavasti olleet voimapainotteisia.

On muuten Boogie tehnyt jonkinlaisen sopimuksen kolmesta ammattiliiton kisasta ensi syksyn sm:n jälkeen...
 
Juttelin sen kanssa

Tämä ei kuulu tähän, mut mä näin sen yks päivä Lahden Luonnonravinnon luona ja sanoi että tekee alataljasoutua pienellä liikkeellä, eli periaatteessa lyhyttä nykimistä. Mä pidin sitä outona ennen kuin kokeilin itse.. Kolahtihan hyvin.
 
kannattaa tietysti muistaa, että näillä tähdillä nyt sattuu olemaan melko varmasti vahvemmat palautusjuomat ja overnightproteiinit käytössä kuin meillä säälittävillä natuheeboilla...
mut voihan noista reeniohjelmista ja -tavoista tietty jotain kohtia ja punaista lankaa itselleen kopioida, mut pitäkää nyt maalaisjärki kädessä...
 
Re: Juttelin sen kanssa

Originally posted by NoPain=NoGain
Tämä ei kuulu tähän, mut mä näin sen yks päivä Lahden Luonnonravinnon luona ja sanoi että tekee alataljasoutua pienellä liikkeellä, eli periaatteessa lyhyttä nykimistä. Mä pidin sitä outona ennen kuin kokeilin itse.. Kolahtihan hyvin.

No aika pieni liikerata siihen jää jos ei "retkauta olkapäitä" vaan jättää kädet pieneen koukkuun loppuasennossa ja tuntuu latseissa niin perkeleesti, kun muistaa vetää loppu asennossa lavat yhteen ja supistaa latseilla. Olkapäitähän ei kannata nostaa ylöspäin koska silloin rasitus menee epäkkäille ennemmän kuin latseille.

Oiskohan boogie saannut selkä treeniin vinkkejä pakkotoiston mikeltä? :rolleyes:
 
Boogie pumppaa tosiaan aika pienillä painoilla, treenaa samalla salilla kun minuhe, kuten Pappakin. Penkkiä - kun moni sitä kuitenkin miettii :) - oon nähny sen isoimmillaan tekevän muistaakseni 3x180, mutta siitä on aikaa ainakin 1.5 vuotta eikä mitään hajua missä kunnossa äijän voimatasot sillon oli.
 
Tosiaan se tuntuu riittävän, että buugi-man pitää edellisvuoden kuntonsa. Mestaruus heltiää aina suhtkoht helpolla Suomen markkinoilla koska varsinaista uhkaa ei ole näkyvissä. Käyhtyllä olisi mahkuja tampereen monsteria vastaan jos sais jalkoja ja ojentajia jostain. Gozzillan massulla ei body-boogieta uhata. (ei millään pahalla)
 
Boogi on tosiaan ihmemies, muodonmuutos on aina hurja siitä kesäisestä kulahtaneen näköisestä surku-boogista lavalla loistavaan kisa-boogiin.

Boogi on tietenkin kunkku ja ykköshaastaja on Vilponen.

Ps.jatkuvuus: Mansessa ei ole yhtäkään Boogieta
 
suomen bodyscenestä puuttuu sellainen kunnon monsteri kuten savolainen esim. oli. olisiko ossissa ainesta moiseen? Johtuukohan se tästä yleisestä tasosta että ukot ei turvota itteään niin isoksi, vai onko kyse vain siitä ettei ole rahkeita siihen kokoon?
 
metalman sanoi:
suomen bodyscenestä puuttuu sellainen kunnon monsteri kuten savolainen esim. oli. olisiko ossissa ainesta moiseen? Johtuukohan se tästä yleisestä tasosta että ukot ei turvota itteään niin isoksi, vai onko kyse vain siitä ettei ole rahkeita siihen kokoon?

Tuo tarkoittaa samaa, kuin että Suomen bodyscenestä puuttuu älyttömän kovassa kunnossa oleva ammattilaiskehonrakentaja jopa muihin ammattilaisiin verrattuna. Suomessa ei ole edes yhtä ammattilaista kehonrakennuksessa (tietääkseni) eli kyllä on matka pitkä ennen kuin joku saavuttaa Savolaisen kunnon.

edit: en tarkoittanut mitenkään vähätellä suomalaisia kehonrakentajia, hemmetin kovassa kunnossa ovat he silti.

édit 2: syy miksi näin on, on omasta mielestäni ihan vain se, että rahkeet ei riitä.
 
colemanni sanoi:
Boogi on tosiaan ihmemies, muodonmuutos on aina hurja siitä kesäisestä kulahtaneen näköisestä surku-boogista lavalla loistavaan kisa-boogiin.

Boogi on tietenkin kunkku ja ykköshaastaja on Vilponen.

Ps.jatkuvuus: Mansessa ei ole yhtäkään Boogieta

HUHHUH! mikä moka :) kuopion kalakukkomieshän se on!
 
Kyllä ainakin Boogiella riittäisi rahkeita isommaksikkin. On paljon puhuttu juuri että Boogie ei käytä hyväkseen omia hyviä geenejään ja reenailee vähän miten miestä huvittaa.. Ja sitte vähän ennen kisoja ryhdistäytyy ja vetää itsensä SM-voittaja kuntoon! :rock:
 
Isolation sanoi:
Kyllä ainakin Boogiella riittäisi rahkeita isommaksikkin. On paljon puhuttu juuri että Boogie ei käytä hyväkseen omia hyviä geenejään ja reenailee vähän miten miestä huvittaa.. Ja sitte vähän ennen kisoja ryhdistäytyy ja vetää itsensä SM-voittaja kuntoon! :rock:

jaa-a kyllä noin voi aina "sanoa", uskon kyllä että asia noin on jos nyt joskus kasvaa ammattimiehen mittoihin, mutta on turhaa puhua, että "kyl siitä ammattilainen tulis jos sitä vaa kiinnostais".
 
Jatkuvuus sanoi:
Alkaa vaan Mustonen olla jo vähän iäkäs hommaamaan vajaata pariakymppiä lisää lihasmassaa jolla pärjäis isommissa kuvioissa.
Höpsistä, mies parhaassa iässä. Mielenkiinnolla odotan Boogien ja napalmin kohtaamista Lahdessa.
 
luulen kyllä että jos napalmi pääsee kunnon napalmikuntoon, on siinä rytäkässä boogie kakkonen. Napalmilla olisi mielestäni juuri tätä juroa kokoa enemmän kuin boogiella.
 
ZeiZei sanoi:
Suomessa ei ole edes yhtä ammattilaista kehonrakennuksessa (tietääkseni) eli kyllä on matka pitkä ennen kuin joku saavuttaa Savolaisen kunnon.
No ainakin kaksi suomalaista kehoammattilaista tulee mieleen heti: Maija Lehtonen ja PauliinaTalus.
 
Back
Ylös Bottom