BB Boogie Mustonen

Oletko ollut yhteydessä Korhosen Velluun ja kysynyt videoita? :)
En saanut yhteyttä häneen. Eikä vastaa viesteihin. Näitä body sm kilpailuja olisi hieno saada kyllä koneelle/dvd muotoon. Oliko se urheilu kanava mikä näytti tvstä sm kisat? olisikohan niillä jotain arkistoa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen laittanut Vellulle viestiä Facebookissa, mutta en ole saanut vastausta. Harmi juttu, nimittäin hänellä sitä materiaalia olisi… Pitääkö se Boogie pistää asialle 😂
 
Todella harmi että ei kirja painoon asti kirja mennyt. eka kirja oli kyllä todella hyvä, kyllä sai nauraa kun sen luki. ja se boogie dokumentti mikä oli jokunen vuosi sitten you tubessa oli myös tosi hyvä. Ilmeisesti boogilla on faneja vieläkin paljon ja harmi kun videoita ja muutakin materiaalia on boogista todella vähän enää missään. Mitä tätä ketjua selasin boogie ei oo tainnut hetkeen kirjoitellakaan mitään tänne hetkeen. löysin netti sivun jokunen vuosi sitten boogie oli ollut showpaini kehä tuomarina. :)
 
Pikkupojasta saakka seurannut boogien tekemisiä suurella mielenkiinnolla.

Sen verran asiallinen ja jämerä mies että en olis uskonu että kukaan käännyttää sitä mihinkään lahkoihin mukaan.

Taisin olla väärässä.
 
Pikkupojasta saakka seurannut boogien tekemisiä suurella mielenkiinnolla.

Sen verran asiallinen ja jämerä mies että en olis uskonu että kukaan käännyttää sitä mihinkään lahkoihin mukaan.

Taisin olla väärässä.
Juu ei pysty kattoo mitään missä on Turtiainen, vaikkakin oon lukenut muutamat tärkeimmät asiat missä mennään, ja tällä hetkellä se näyttää perustavan kulttia, koska jollain pitää elää ja kulttiin tarvitaan vähemmän ihmisiä ympärille kuin vaikkapa päästäkseen presidentiksi ilman puoluetta taustavoimana.
 
Turtiaisen puheet on synkkää kurapaskaa, mutta noita Boogien tarinoita kyllä kuuntelee edelleen mielenkiinnolla naurussa suin 😄
 
Boogie on kyllä huumorimiehiä, mut kyl pikkusen on yläkerrassa jotain menny vinksalleen kun noita juttuja kuuntelee... Hauskojakin juttuja kyllä välillä kertoilee ja kiva kun vielä hengissä kuitenkin. Olis mukava kuunnella enemmänkin, jos jättäs nuo foliohattu jutut pois.
 
Taivaanisä on kyllä semmoinen huumoriukko, laittaa semmoisia sanoja suuhun"
Turtiainen kyllä nyt puhuu semmoista paskaa jo ihan uskovaisenkin silmin ettei oikeesti tossa ole mitään järjellistä enää. Että sanatkin on valittu jumalan toimesta, mutta sitten kun yksilö tekee jotain pahaa, niin se onkin sitten vapaa tahto/saatanan tekosia. Turtiainen tossa vesittää kaiken mihin uskovaiset juuri uskoo, toihan tarkoittaa juuri sitä mitä ateistit käyttää loogisena argumenttina. Kaikkitietävä jumala on itse vastuussa kaikesta mielisairaasta pahasta mitä täällä tapahduu.
 

Pystyyks joku ton lukenu kertoo mitä nyt foliohattuillaan?
En tiiä, mutta kyllä se mun mielestä riittävästi kertoo jos tyyppi on Ano Turtiaisen videolla mukana.
 
Back
Ylös Bottom