Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama lajike meitsilläkin, eli toi Zelkova Serrata. Pistän kuvia viimeistään kun se kuolee, sitten teen siitä Minas Tirith tyylisen kuolleen puun.hc-audio sanoi:Ite oon kans noita harrastanut. Mulla oli Zelkova Serrata lajikkeen puu, mutta siskoni sai sen tapettua kun olin pari viikkkoa pois kotoa. Hoitaminen todellakin vaatii aikaa, tietoa ja panostusta. Oon suunnitellu, että kylvän männyn siemeniä ja klasvatan muutaman puun alusta loppuun itse. Netissä on tähänkin hyvät ohjeet ja kirjastoista kannattaa lainata bonsainkasvatuskirjoja. Mitä enemmän niistä lukee, sitä enemmän tajuaa, kuinka vaikeaa niiden kasvattaminen on. Tsemppiä ja päivittele tietojasi puustasi tänne aina silloin tällöin..
Mike sanoi:Stokalla oli sitten noita puita ja nappasin messiin tommoisen harjoitusversion hintaan 17,50 + lannoitetta. Nyt vain katotaan kauan pysyy hengissä.
Mike sanoi:Tarjosivat jotain lannoitetta ja pitihän se ottaa. Ihan n00b tässä on, mutta olen kaikkeen aina lähtenyt näin n00bina.
Mike sanoi:Sama lajike meitsilläkin, eli toi Zelkova Serrata. Pistän kuvia viimeistään kun se kuolee, sitten teen siitä Minas Tirith tyylisen kuolleen puun.
Kyllä toi bonsai on isompi tällä hetkellä kuin minä.Cockton sanoi:Mie olisin halunnu olla kattomassa ku Mike käy ostamassa stokkalta bonsain... Auringon pimentävä äijän köriläs kävelee kämmenen kokonen viherkasvi kätösissään tyytyväisesti muristen... :lol2: