Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
TheSami sanoi:
Ei satavarma mutta oisinko ollut mä?

mahdollista, siinä kristiinankadun kulmilla ajelin (siis siellä rannan "kävelytiellä"). Pipopää käppäili aurasillan suunnasta teatterisiltaa kohti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
static sanoi:
ja meikä ei koskaan tunnista ketään pakkislaisia siellä päätalon salilla vaikka siel tuleekin pyörittyä..

Samaa olen miettinyt, luulis että ainakin 10 nimimerkkiä siellä käy. Jylli (mave-mentor) on ainoa tuttu :)

Täytyykö sitä seuraavaksi julistaa kynnykseltä suureen ääneen
"MORJENS minä poika se olenkin pakkikselta mistäs työ ootte?"

Ja meitsihän löytyy sieltä seuraavaksi huomenna iltapäivällä. Päällä musta melontaseuran college. :D

Lähes kolme vuotta tällä foorumilla ja nyt vasta ensimmäinen bongaus. Eilen Vaasan Sports Gymillä (vai mikä lie nykyään) oli joku jamppa untsikassa Pakkiksen pipo päässä. Ei hajuakaan kuka oli.

... niin kello oli jotain 16.15.

Vapaasielu sanoi:
niinhän siellä törmättiin. :) ei sillä taida nykysin olla logeja mutta lueskelee aina välillä. oon nero kun tajusin tuosta. ;D

Onpas kumma kun ei oo kukaan salapoliisi fitnesillä vielä minua tajunnu kun oon lämmitelly hauiksia Tomin hauistreenin ABC:n mukaan..:D
Mietin tehdessäni että kohta joku kysyy että ootko pakkikselta tuon systeemin lukenu.

static sanoi:
ja meikä ei koskaan tunnista ketään pakkislaisia siellä päätalon salilla vaikka siel tuleekin pyörittyä..

Harvapa se siellä nicki selässä pyörii...

Jyllin taitavat kaikki kuitenkin tietää, koska treenipainot kerää jo vähän huomiota. Siinä on muuten asiallinen salietiketti. Ei kyräillä, vaan morjestetaan tavattaessa ja pari sanaakin voi vaihtaa, vaikkei parhaita kavereita oltaisikaan.

Grotesk sanoi:
21.1. Lauantaina Jyväskylän Subwayssä kävelykadun yläpäässä pakkispipo noin klo 13.15-13.30. Mikämies?

Tämä mieshän sieltä kävi hakemassa päivän pakolliset hiilarit :D

Sepi80 sanoi:
Onpas kumma kun ei oo kukaan salapoliisi fitnesillä vielä minua tajunnu kun oon lämmitelly hauiksia Tomin hauistreenin ABC:n mukaan..:D
Mietin tehdessäni että kohta joku kysyy että ootko pakkikselta tuon systeemin lukenu.

Ens kerralla jos huomaan niin bustaan siut. :lol2: :lol2:

TRENT sanoi:
En mäkään. Paitsi Joonan. Mut sehän onkin melkein julkkis :)
W000000000000000T?!?!? Sinäkin Trentini... kuka perkele? Julkkis, minäkö, missä?

edit. Niin joo, Big Evil bongattu myös...

edit2. Niin ja tuu sääki TRENT mun hihaan roikkumaan kun näet... kyllä näin ison miehen hihoihin mahtuu vähän enemmänkin kyniksiä killumaan...

Joona sanoi:
W000000000000000T?!?!? Sinäkin Trentini... kuka perkele? Julkkis, minäkö, missä?

Kjäh, kjäh :evil:. Ei olla kovin montaa kertaa satuttu samaan aikaan treenaamaan, vaikka joka toinen päivä tuleekin käytyä. Kyllä meidän katseet on silti ainakin kerran kohdanneet :haart:.

edit2. Niin ja tuu sääki TRENT mun hihaan roikkumaan kun näet... kyllä näin ison miehen hihoihin mahtuu vähän enemmänkin kyniksiä killumaan...

Katotaan jos sitä vaikka joskus rohkenis. Sulla pitää melkein olla pitkähihanen, että näin pieni mies ylettyy :)

elikkäs wardogin kanssa seisoskeltiin lihapiirakat kourassa kuopiossa sokoksen edessä ja p-pipolla varustettu jamppa kävelit ohitsemme. kukapa? tunnusta suosiolla :whip:

Kukas punttimimmeistä tuli bussiin numero 15 vähän ennnen norssia klo 13.24? Päässä oli vanhan mallinen pipo.

Ja kukas herra se käveli P otsassa TTY:n pysäkiltä ohi noin 10 minuuttia ennen yllä mainittua aikaa?

quaz sanoi:
Eilen olikohan 19.38 U-juna espooseen ilmeisesti pariskunta ja naispuolisella pakkotoisto.com -pipo, jäitte Leppävaarassa pois. Käytte meijerillä treenaamassa myös?

Oho, kauan oonkin saanu matkustella ympäri Helsinkiä ilman että kukaa bongailee :). Eli Francine ja Newton tunnustaa. Meijerillä treenaillaan tosiaan. Ja sinä olit?

Francine sanoi:
Oho, kauan oonkin saanu matkustella ympäri Helsinkiä ilman että kukaa bongailee :). Eli Francine ja Newton tunnustaa. Meijerillä treenaillaan tosiaan. Ja sinä olit?

Taidatte asua Lepuskin pahamaineisella Pohjois-puolella kun ei olla törmätty .:)

Täytyy vissiin osta tuo pipo kans :evil:

Integrandi sanoi:
Kukas punttimimmeistä tuli bussiin numero 15 vähän ennnen norssia klo 13.24? Päässä oli vanhan mallinen pipo.

Ja kukas herra se käveli P otsassa TTY:n pysäkiltä ohi noin 10 minuuttia ennen yllä mainittua aikaa?
Ei 100% varmuutta, kun pakkislaisia tästä koulusta löytyy, mutta itse ainaki hiippailin siitä noihin aikoihin.

Joona sanoi:
Perkele... kohta pitää järjestää TTY:n pakkismiitti...

Jos siihen liittyy teekkaripelleilyä ja haalarit, niin minut voi samoin tein unohtaa... :wall:

Sepsis sanoi:
Jos siihen liittyy teekkaripelleilyä ja haalarit, niin minut voi samoin tein unohtaa... :wall:

Sama vika, siispä kimppatreeni jo niin tutulla kotisalilla päätalossa voisi olla alku ;)

Juu, ei haalareita tai minäkin jään pois... Miten olisi kimppatreeni Tamppiareenan viihtyisässä keskipäivän ruuhkassa, jonka jälkeen siirrymme ravitsevalle lounaalle ystävällisen palvelun Juvenes Edisoniin? :jahas:

Joo, joku kimppatreeni/paskanpuhumissessio olisi aika hyvä. Täytyy varmaan avata aiheelle oma tredinsä tähän yleiselle jos tuollaisen järjestää...

Jay-J sanoi:
elikkäs wardogin kanssa seisoskeltiin lihapiirakat kourassa kuopiossa sokoksen edessä ja p-pipolla varustettu jamppa kävelit ohitsemme. kukapa? tunnusta suosiolla :whip:

Ilmanko poikia hymyilytti, kun oli piirakka kourassa :) :D . No mutta joo minähän se olin. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom