TheSami sanoi:Ei satavarma mutta oisinko ollut mä?
mahdollista, siinä kristiinankadun kulmilla ajelin (siis siellä rannan "kävelytiellä"). Pipopää käppäili aurasillan suunnasta teatterisiltaa kohti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TheSami sanoi:Ei satavarma mutta oisinko ollut mä?
static sanoi:ja meikä ei koskaan tunnista ketään pakkislaisia siellä päätalon salilla vaikka siel tuleekin pyörittyä..
Vapaasielu sanoi:niinhän siellä törmättiin. ei sillä taida nykysin olla logeja mutta lueskelee aina välillä. oon nero kun tajusin tuosta. ;D
static sanoi:ja meikä ei koskaan tunnista ketään pakkislaisia siellä päätalon salilla vaikka siel tuleekin pyörittyä..
Grotesk sanoi:21.1. Lauantaina Jyväskylän Subwayssä kävelykadun yläpäässä pakkispipo noin klo 13.15-13.30. Mikämies?
Sepi80 sanoi:Onpas kumma kun ei oo kukaan salapoliisi fitnesillä vielä minua tajunnu kun oon lämmitelly hauiksia Tomin hauistreenin ABC:n mukaan..:D
Mietin tehdessäni että kohta joku kysyy että ootko pakkikselta tuon systeemin lukenu.
W000000000000000T?!?!? Sinäkin Trentini... kuka perkele? Julkkis, minäkö, missä?TRENT sanoi:En mäkään. Paitsi Joonan. Mut sehän onkin melkein julkkis
Joona sanoi:W000000000000000T?!?!? Sinäkin Trentini... kuka perkele? Julkkis, minäkö, missä?
edit2. Niin ja tuu sääki TRENT mun hihaan roikkumaan kun näet... kyllä näin ison miehen hihoihin mahtuu vähän enemmänkin kyniksiä killumaan...
quaz sanoi:Eilen olikohan 19.38 U-juna espooseen ilmeisesti pariskunta ja naispuolisella pakkotoisto.com -pipo, jäitte Leppävaarassa pois. Käytte meijerillä treenaamassa myös?
Francine sanoi:Oho, kauan oonkin saanu matkustella ympäri Helsinkiä ilman että kukaa bongailee . Eli Francine ja Newton tunnustaa. Meijerillä treenaillaan tosiaan. Ja sinä olit?
Ei 100% varmuutta, kun pakkislaisia tästä koulusta löytyy, mutta itse ainaki hiippailin siitä noihin aikoihin.Integrandi sanoi:Kukas punttimimmeistä tuli bussiin numero 15 vähän ennnen norssia klo 13.24? Päässä oli vanhan mallinen pipo.
Ja kukas herra se käveli P otsassa TTY:n pysäkiltä ohi noin 10 minuuttia ennen yllä mainittua aikaa?
Joona sanoi:Perkele... kohta pitää järjestää TTY:n pakkismiitti...
Sepsis sanoi:Jos siihen liittyy teekkaripelleilyä ja haalarit, niin minut voi samoin tein unohtaa... :wall:
Jay-J sanoi:elikkäs wardogin kanssa seisoskeltiin lihapiirakat kourassa kuopiossa sokoksen edessä ja p-pipolla varustettu jamppa kävelit ohitsemme. kukapa? tunnusta suosiolla :whip: