Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Joona sanoi:
Tunnusta kuka helvetti oot... Olin siellä myös piileskelemässä... Se Jyllin käden kokonen kääpiö, joka siinä hetken vielä pyöri paikan päällä ennen lähtöä...

Vetelin leukoja siinä Jyllin takana, kun itse pidit lautaa kaverin rinnuksilla. Voi kyllä olla että muistan ihan päin persettä...saattaa olla että joku toinen piti sitä lautaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja meikä ei koskaan tunnista ketään pakkislaisia siellä päätalon salilla vaikka siel tuleekin pyörittyä..

Eilen olikohan 19.38 U-juna espooseen ilmeisesti pariskunta ja naispuolisella pakkotoisto.com -pipo, jäitte Leppävaarassa pois. Käytte meijerillä treenaamassa myös?

Eilen (tai no tänään) pilkun jälkeen Kajaanin Night Valjuksen tuulikaapista bongattu pakkispipoinen poika. Reippaana tyttönä menin ja sanoin että "Sinä käyt pakkiksella!" Poika vastasi että "No tuleehan tuolla joskus käytyä." Sitten tuli taksi ja piti mennä, eli keskustelumme ei mennyt tämän syvällisemmäksi. Nimimerkki jäi siis hämärän peittoon, eli paljastappa itsesi tähän ketjuun ;)

Integrandi sanoi:
Vetelin leukoja siinä Jyllin takana, kun itse pidit lautaa kaverin rinnuksilla. Voi kyllä olla että muistan ihan päin persettä...saattaa olla että joku toinen piti sitä lautaa...
Ekassa sarjassa pidin mutta sen jälkeen tuli vaihto koska lähdin kotio, jos joskus näet mut salilla niin nykäise hihasta..

edit. Ai niin ja webzizkin tuli bongattua tossa joku aika sitten. Jäi kiinni koska oli erehtynyt ottamaan pakkissheikkerin salille.

Viime torstaina luulen nähneeni melko kulahtaneen pakkishupparin sähkötason huoltopisteessä sammon valtatien varressa Tampereella kun olin viemässä luuriani huoltoon ennen viittä. Pitkät hiukset näytti olevan heepolla.

Tais mike tulla city gymin rappusissa vastaan tossa 17.15 aikoihin. En ollut/ole 100varma ni en morottanu.

Jee. Helsingin reissulla tuli eka pakkispipo pongattua, siinä Pickwickin ovella. Sain vielä paperitkin näyttää kun olen niin teinix. En kehdannu moikkailla normaalia enempää..

Vapaasielu bongas mut tänään Fittnessillä Joensuussa. Mitään pakkiskamoja ei ollut päällä kun en sellaisia omista, mutta 2x6 tekniikasta pääteltynä homma näköjään toimii kans :)

Olikos muuten kaveris myös pakkislaisia?

Ps. Onko vika omassa koneessa vai tahmaako pakkis nyt muillakin?

Andy- sanoi:
Vapaasielu bongas mut tänään Fittnessillä Joensuussa. Mitään pakkiskamoja ei ollut päällä kun en sellaisia omista, mutta 2x6 tekniikasta pääteltynä homma näköjään toimii kans :)

Olikos muuten kaveris myös pakkislaisia?

Ps. Onko vika omassa koneessa vai tahmaako pakkis nyt muillakin?

niinhän siellä törmättiin. :) ei sillä taida nykysin olla logeja mutta lueskelee aina välillä. oon nero kun tajusin tuosta. ;D

jaajuu, Lauantaina bongattu Aurajoen rannassa pakkispipo. Kaverilla kauppakassit matkassa. Bongaaja istui ooppelin ratissa.

e. kello tai olla yhden ja kahden väliin

21.1. Lauantaina Jyväskylän Subwayssä kävelykadun yläpäässä pakkispipo noin klo 13.15-13.30. Mikämies?

Pari pakkispipoa bongattu Oulussa Apinalinnan edessä tuossa hetki sitten. Olen se tyttö, joka on vissiin kerran ollut teidän kanssa yhtä aikaa siinä salilla onnettomasti räpeltämässä. Toisen teistä olen bongannut myös viime viikolla lipaston tienoolta ja toisen joskus pyykkituvalta.

Jakob sanoi:
jaajuu, Lauantaina bongattu Aurajoen rannassa pakkispipo. Kaverilla kauppakassit matkassa. Bongaaja istui ooppelin ratissa.

e. kello tai olla yhden ja kahden väliin

Ei satavarma mutta oisinko ollut mä?

Riitu sanoi:
Pari pakkispipoa bongattu Oulussa Apinalinnan edessä tuossa hetki sitten. Olen se tyttö, joka on vissiin kerran ollut teidän kanssa yhtä aikaa siinä salilla onnettomasti räpeltämässä. Toisen teistä olen bongannut myös viime viikolla lipaston tienoolta ja toisen joskus pyykkituvalta.

Minä ja Oldrich oltiin nämä viattomat bongauksen kohteet.

static sanoi:
ja meikä ei koskaan tunnista ketään pakkislaisia siellä päätalon salilla vaikka siel tuleekin pyörittyä..

En mäkään. Paitsi Joonan. Mut sehän onkin melkein julkkis :)

EDIT: Nyt kun vilkasin tuota Jylli81:n kuvathreadia niin tuttu mies löyty sieltäkin. Kohtelias mies ja vahva kun mikä.

Ihan pakko laittaa. Emmah Bongattu tänään Wolffilla. Kummasti rauta nousi itselläkin , hyvää motivaatiota:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom