Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
erkjetter sanoi:
rumalta :D tuntomerkkejä salilla, musta treenipaita & verkkarit, vaaleet kengät ja piiiiitkä musta letti ;)

Haha, koitan sit ens kerralla bongailla niitä pitkätukkia sieltä :D Tuu moikkaan jos näät mua!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Snoopie sanoi:
Bongattu pakkislainen! Kaljaveikko bongattu kaarlesta parisen tuntia sitten. Kaljaveikolla oli pakkispipo päässä, joten oli pakko käydä heittämässä jotain läppää hänen kanssaan. Kaljaveikko vaikutti hyvältä tyypiltä :kippis1:

Eikait sen nimimerkki ollut Kaljaveikko? :lol2:

Honey sanoi:
Ja minä en ole bongannut kertaakaan vaikka käyn 4 kertaa viikossa. Niin ja ihan ihmisten aikoihin suoraan töistä.

Huomenna saatat hyvinkin pari pakkislaista bongata sikälimikäli sulla on treenipäivä huomenna...

Mike sanoi:
Hajusta, Pakkotoistolainen haisee erilaiselle. Jippiiläiset haisee paskalle, Suomi24:n kaverit kuselle ja paskalle, Pakkislaiset ruusuille sekä jasminriisille.

Väitätkö että olen jippiiläinen ja suomi24:lainen, enkä pakkislainen? Törkeää... :D Kyllähän se pakkislaiset sieltä tunnistaa, vaikka tuolla kuopion hallilla ei ketään pakkislaista käykään, paitsi Ukki ja minä.

Maanantaina bongattu joku heppu TTY:n alasalin pukuhuoneessa pipo päässä. Kävit kääntymässä hyvin nopeasti ovella. Olin se rillipäinen kääpiö, jonka siivellä tulit päärakennukseen sisälle. En huomannu pipoas ennenkuin lähdit pois päin pukkarista. Itse luovutin treenin suhteen vasta kun olin käynyt vilkaisemassa salin puolelle...

Pesupallo sanoi:
Huomenna saatat hyvinkin pari pakkislaista bongata sikälimikäli sulla on treenipäivä huomenna...

Jep treenipäivä huomenna, pitääkin vilkuilla jos vaikaa bongaa:D .

Tällä viikolla nähty pakkispaita Vantaa Gym Clubilla, vahvan oloinen urheilijanuorukainen ohjasi treeninsä ohella pulskaa tyttöä. Hyvä hyvä, tsemppiä molemmille! :rock:

Herwoodissa bongattu pyöräilevä miespuolinen pakkis-pipo.
Tänään n. 11:50, olit juuri aikomuksissa ylittää Tieteenkadun, tai näin ainakin olettaisin.

Itse talsin kaverin kanssa kohti kotia ja koitin olla jäätymättä.

Hervannassa eilen torstaina 19.1 bongattu nuori pakkispipoine sälli kaverinsa kanssa. Tulit bussi nro. 13 joskus klo 7 aikoihi. ite olin sie samassa bussissa mutta pari penkkiriviä taaksepäin =)

Bonehead tuli pikaseen nähtyä eilen Kaakkurin citymarketin pihassa. Aika jässikältä näytti.

nigster sanoi:
:offtopic: Missä on TTY:n sali? Mikä maa mikä kaupunki?

TTY = Tampereen Teknillinen Yliopisto. Siellä on itseasiassa kaksikin eri salia, mutta veikkaanpa vahvasti pakkislaisten suosivan päätalon alakerrassa olevaa.

Tänään pakkispipo hyppäsi Ruoholahden pysäkillä 102-bussista puoli neljän aikaan. Kuka mahtoi olla siinä pipon alapuolella?

Integrandi sanoi:
Kovakuntoinen Jylli81 bongattu eilen TTY:n salilla. On mies kyllä vahva :eek:
Tunnusta kuka helvetti oot... Olin siellä myös piileskelemässä... Se Jyllin käden kokonen kääpiö, joka siinä hetken vielä pyöri paikan päällä ennen lähtöä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom