Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
L0b0 sanoi:
Meitsi reenas jouluviikolla siellä :rock: Oli mahtavaa omistaa koko sali, kun siellä ei ollu ketään muita :D

Damn, mä arvasin, että olisi sitten pitänyt käydä lomalla treenailemassa :D. Minä päivinä olit täällä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meitä Sali82:lla kävijöitä tiedän pakkikselta varmaan jo ainakin puolen tusinaa, tosin Honey on ainoa jonka tunnistan ulkonäöltä. :lol2: Pitäis joskus sopia että kaikki vetävät pakkispaitansa päälle, että tunnistetaan toisemme.

Sali82 on ihan kakka sali. Mua ja Zeizeitä ei bongattu, ku oltii siel reenimäs joululomalla....

No, oikeesti se on kyl vitun hyvä sali, mää tykkään :)

burdock sanoi:
Damn, mä arvasin, että olisi sitten pitänyt käydä lomalla treenailemassa :D. Minä päivinä olit täällä?

22.12 - 28.12 muistaakseni. Niillämain kuitenkin. Ljp oli kaverina myös treenailemassa.

Ihme ja kumma jos kukaan muu ei Sali82:lla bongaile pakkislaisia kun minä. Lähes aina kun siellä tulee käytyä ihmisten aikoihin joku jantteri painaa pakkispaita tai pakkispipo päällä vastaan.

Vasta pari viikkoa sitten sain apua pakkispaitaiselta herrasmieheltä käsipainopystypunnerrusta tehdessäni, koska oma muija jonka piti tulla avustamaan taisi jauhaa paskaa salin toisella puolen :curs: . Että kiitosta vaan :kippis1:

L0b0 sanoi:
22.12 - 28.12 muistaakseni. Niillämain kuitenkin. Ljp oli kaverina myös treenailemassa.

Jeah :rock: . Mä arvasin, että on täälläkin päin sentään joitakin pakkislaisia, mutta kysymys kuuluukin, että ketkä? Argh.

Reeenari sanoi:
Ihme ja kumma jos kukaan muu ei Sali82:lla bongaile pakkislaisia kun minä. Lähes aina kun siellä tulee käytyä ihmisten aikoihin joku jantteri painaa pakkispaita tai pakkispipo päällä vastaan.

Vasta pari viikkoa sitten sain apua pakkispaitaiselta herrasmieheltä käsipainopystypunnerrusta tehdessäni, koska oma muija jonka piti tulla avustamaan taisi jauhaa paskaa salin toisella puolen :curs: . Että kiitosta vaan :kippis1:
Nyt puhut kyllä paskaa :eek: Itse olen bongannut tasan yhden pakkispaidan vaikka käyn siellä kolme kertaa viikossa.

Mike sanoi:
erkjetter ja halo bongattu salilla ties monennenko kerran.

DAMN! mä mietin kokoajan siinä pyörää polkiessa että onkohan tuo tyttö halo, en sit kehdannu mennä esittäytymään jos se ei olis ollutkaan :D :nolo:

Bongattu pakkislainen! Kaljaveikko bongattu kaarlesta parisen tuntia sitten. Kaljaveikolla oli pakkispipo päässä, joten oli pakko käydä heittämässä jotain läppää hänen kanssaan. Kaljaveikko vaikutti hyvältä tyypiltä :kippis1:

Eile oli mike taas salilla jumppaamassa. Hmm.. pitää ens kerralla kattoo kaikki läpi jos sen halon ny edes löytäis sieltä.. :)

EDIT: Tarkemmin ajateltuna voi olla että halon näin, mutta aika fiftififti

Pesupallo sanoi:
Nyt puhut kyllä paskaa :eek: Itse olen bongannut tasan yhden pakkispaidan vaikka käyn siellä kolme kertaa viikossa.

Ja minä en ole bongannut kertaakaan vaikka käyn 4 kertaa viikossa. Niin ja ihan ihmisten aikoihin suoraan töistä.

Tomppa85 sanoi:
Miten ihmeessä te tunnistatte toisenne noin hyvin muutaman epämääräisen kuvan perusteella? :eek:
Hajusta, Pakkotoistolainen haisee erilaiselle. Jippiiläiset haisee paskalle, Suomi24:n kaverit kuselle ja paskalle, Pakkislaiset ruusuille sekä jasminriisille.

erkjetter sanoi:
DAMN! mä mietin kokoajan siinä pyörää polkiessa että onkohan tuo tyttö halo, en sit kehdannu mennä esittäytymään jos se ei olis ollutkaan :D :nolo:

Amis sanoi:
Eile oli mike taas salilla jumppaamassa. Hmm.. pitää ens kerralla kattoo kaikki läpi jos sen halon ny edes löytäis sieltä..

EDIT: Tarkemmin ajateltuna voi olla että halon näin, mutta aika fiftififti

Whaa, ja mä en tunnista ketään. :(

Tulkaa ny stna sanomaan jotain jos pongaatte sellasen lyhyehkön blondin jolla on punanen naama ja hiki otsalla :whip: Miltä erkjetter näyttää?

Ai nii, bongasin Miken ja Inkerin, jälleen kerran :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom