Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taisinpa tänään ja maanantaina bongata Honey:n Sali82:lla... Mahtaakohan neitokainen lukea tätä threadia ja varmistaa havainnon? :)

Pesupallo sanoi:
Taisinpa tänään ja maanantaina bongata Honey:n Sali82:lla... Mahtaakohan neitokainen lukea tätä threadia ja varmistaa havainnon? :)
En tiedä kuka se on, mutta itsekin olen siellä kerran naispuolisen henkilön nähnyt pakkishuppari päällä. Kirjoitin siitä silloin tännekin :)

Pesupallo sanoi:

Tunnustetaan:D , olin kyseisinä päivinä salilla.

nigster sanoi:
En tiedä kuka se on, mutta itsekin olen siellä kerran naispuolisen henkilön nähnyt pakkishuppari päällä. Kirjoitin siitä silloin tännekin :)

Pakkishupparia (en vielä omista sellaista) en ole salilla pitänyt tai muuta pakkispaitaa. Minut on taidettu tunnistaa tatuoinnista.

Honey sanoi:
Pakkishupparia (en vielä omista sellaista) en ole salilla pitänyt tai muuta pakkispaitaa. Minut on taidettu tunnistaa tatuoinnista.

Punainen P-tatuointi? :kuvia:

ps. ;)

Bongattu nimimerkkiä Ladder ja pakkispipoa kantava mieshenkilö eilen Jyväskylässä kuntosali Sport Lightilla. Hyvinvoivalta näytti kaveri :kippis1:

Leelucky sanoi:
Bongattu nimimerkkiä Ladder ja pakkispipoa kantava mieshenkilö eilen Jyväskylässä kuntosali Sport Lightilla. Hyvinvoivalta näytti kaveri :kippis1:

Eli minähän se.. Leeluckyn lisäksi siinä mua bongaamassa oli tosiaan myös Yhtä#Hauista :)

Honey sanoi:

Sitten se on vieläkin hämärän peitossa, että kuka se on :D

Honey sanoi:

Viittaako tämä tekemääni havaintoon? Nimittäin en ole mitään tatuointia havainnut :D Olen muuten vain tälläinen taskusalapoliisi :evil:

Pesupallo sanoi:
Viittaako tämä tekemääni havaintoon? Nimittäin en ole mitään tatuointia havainnut :D Olen muuten vain tälläinen taskusalapoliisi :evil:

Ei tietenkään:rolleyes: . Aikas hyvä salapoliisi olet:) .

Honey sanoi:
Ei tietenkään:rolleyes: . Aikas hyvä salapoliisi olet:) .

Mahdatko tietää minkä näköinen olen? Toivottavasti et, koska viptsätissä on yksi risteilyllekkin osallistuva neiti, joka kovasti haluaa tietää, minkä näköinen olen... :D ...en halua paljastua! :lol2:

Pesupallo sanoi:
Mahdatko tietää minkä näköinen olen? Toivottavasti et, koska viptsätissä on yksi risteilyllekkin osallistuva neiti, joka kovasti haluaa tietää, minkä näköinen olen... :D ...en halua paljastua! :lol2:

Eli kyseinen neiti on hyttikaverini. Ei muuten ole mitään hajua miltä näytät:jahas:

hemmetti nyt mutkin on bongattu :),aleksiL bongas mut erään metallifirman pukkarissa kun heitin päällyspaidan pois paljastaen pakkis t-paidan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom