Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä kuka se on, mutta itsekin olen siellä kerran naispuolisen henkilön nähnyt pakkishuppari päällä. Kirjoitin siitä silloin tännekinPesupallo sanoi:Taisinpa tänään ja maanantaina bongata Honey:n Sali82:lla... Mahtaakohan neitokainen lukea tätä threadia ja varmistaa havainnon?
Veikkaus noin niinkuin lonkalta, kaikkia pakkispaitoja mitä on tehty, noin tuhat kappaletta.dale77 sanoi:onko noita pakkispaitoja myyty paljonkin kun en ole kun kerran livenä nähnyt,lippiksiä kyllä olen usein nähnyt.
Pesupallo sanoi:Taisinpa tänään ja maanantaina bongata Honey:n Sali82:lla... Mahtaakohan neitokainen lukea tätä threadia ja varmistaa havainnon?
nigster sanoi:En tiedä kuka se on, mutta itsekin olen siellä kerran naispuolisen henkilön nähnyt pakkishuppari päällä. Kirjoitin siitä silloin tännekin
Honey sanoi:Pakkishupparia (en vielä omista sellaista) en ole salilla pitänyt tai muuta pakkispaitaa. Minut on taidettu tunnistaa tatuoinnista.
Leelucky sanoi:Bongattu nimimerkkiä Ladder ja pakkispipoa kantava mieshenkilö eilen Jyväskylässä kuntosali Sport Lightilla. Hyvinvoivalta näytti kaveri :kippis1:
Honey sanoi:Pakkishupparia (en vielä omista sellaista) en ole salilla pitänyt tai muuta pakkispaitaa. Minut on taidettu tunnistaa tatuoinnista.
Pesupallo sanoi:Viittaako tämä tekemääni havaintoon? Nimittäin en ole mitään tatuointia havainnut :D Olen muuten vain tälläinen taskusalapoliisi :evil:
Honey sanoi:Ei tietenkään . Aikas hyvä salapoliisi olet .
Pesupallo sanoi:Mahdatko tietää minkä näköinen olen? Toivottavasti et, koska viptsätissä on yksi risteilyllekkin osallistuva neiti, joka kovasti haluaa tietää, minkä näköinen olen... :D ...en halua paljastua! :lol2: