Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Mr.Kynis sanoi:
Mä olin siellä, mutta oot kyllä nähny jonkuu toisen koska en näytä tippakaan bodarilta. Siniset farkut kuiteki oli ja valkonen hihaton + pipo.

:rock: Mä olin puku päällä. Meitä oli 3 siellä puku päällä. Vissiin huomasit meidät ku erotuttiin porukasta aika hyvin? Lähti vaan vähän käsistä yhet juhlat ja tultiin sinne jatkoille ja ku ei muutakaa vaatteita ollu reissussa mukana ni pakkohan se noilla oli tulla sinne :kippis1: . :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mr.Kynis sanoi:
Emmä kyl muista mitää mutta siinä nyt ei oo mitään uutta :D . Tulinko mä selittämään jotain pakkotoistosta vai?

Noup. Joku pipopäinen vaan istu välillä meidän pöydässä. Sillä just oli hihaton paita päällä mut se ei ihan valkonen tainnu olla. Ajettiin se sit pois kun loputki meidän porukasta tuli siihen pöytään ni ei oltas muuten mahuttu. Sit se samainen tyyppi käveli siellä pöytien vieressä niin se lätkäpelaajaks pukeutunu heebo käveli sen takana ja matki sen kävelytyyliä (mandariinit kainalossa ja vesimelonin kokoset civekset kun ei jalatkaan mahtunu suorassa kulkeen). :lol2: Tosin näin kyllä sitten yhden sellasenkin jolla oli valkonen hihaton paita mutta en muista pipoa. Eikä nuo muistikuvat nyt muutenkaan niin tarkkoja oo.

Iivili, Gillyanne ja vielä joku kolmas naispuoleinen pakkotoistolainen bongattu oulun kantiksessa perjantaina. Ja portsarikin tais olla palstalainen.

OMNIA Liiketalous ja hallinto, osastolla tavattu pakkislainen jolta löytyy koko asearsenaali. Pipo, huppari, ja ehkä myös t-paita. Iso kaveri ikäisekseen. Kuka lie ollut? TUNNUSTAKOON!! Enpä uskaltanu tulla juttuilee ku niin körmyltä näytti.

Bonehead sanoi:
Iivili, Gillyanne ja vielä joku kolmas naispuoleinen pakkotoistolainen bongattu oulun kantiksessa perjantaina. Ja portsarikin tais olla palstalainen.
Mää olin ainakin Gillyannen kanssa "parilla" siellä...:kippis1: Terkkuja vaan:) !

Tänään klo 15:23 bongattu pakkispipoinen mieshenkilö polkemassa pyörällä Kaapelitie 4:n lähettyvillä Oulussa. Poljit juuri Kuusamontien alitse kohti tukiasemataloa. Tunnusta!

Jerska sanoi:
Tänään klo 15:23 bongattu pakkispipoinen mieshenkilö polkemassa pyörällä Kaapelitie 4:n lähettyvillä Oulussa. Poljit juuri Kuusamontien alitse kohti tukiasemataloa. Tunnusta!
Minäpä se taisin olla salille polkemassa. Sullaki tais olla pakkispipo päässä jos en ihan väärin nähny..

Mikkis sanoi:
Lobo bongattu la-su -yönä lahtelaisesta baarista. Jätti tippiä:thumbs:

Heh, oikeen säikähin baarista ulos astuessani, kun kerrostalon kokoinen vahtimestari karjaisee, Lopo, sut on bongattu! Hetken kesti tajuta tilanne...

Oon mäki bongaillu Arcin salilta ja jonku pakkispaitaisen härän lahti-oulu junassa heinäkuussa :) En uskaltanut tulla juttelemaan.

Aksu786 sanoi:
Minäpä se taisin olla salille polkemassa. Sullaki tais olla pakkispipo päässä jos en ihan väärin nähny..
Joo pipo oli päässä. Töistä olin just lähteny.

Eilen bongasin Vuosaaren urheilutalon pukkarissa Pakkotoisto-sheikkerin, joten kyllä mä varmaan jonkun pakkislaisenkin salilla näin.

Samana päivänä illemmalla näin Rainelan sörkässä pyörimässä.

Huhu kiertää että joku Pakkotoistolainen moderaattori kiertelisi kaupunkia Burberry hattu päässään?
Pitääkö paikkansa, mistä tämän kuvatuksen voi bongata? :hyper:

Vitun siisti avatar:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/member.php?u=7
Ei onneksi kovin keharilta näytä ;)

image.php

mammoth sanoi:
Hummerivirta bongattu salilla! Kiits varmistuksesta :)
Eipä mittää :) Hienoa että power centerissä käy muitakin pakkislaisia kuin minä :D Virtual, mammoth ja JH4 bongattu tähän mennessä :)

täysin:offtopic: , mutta sä oot Mike ihq toi BB hattu päässä, toi kuosi sopii sulle oikeasti...;)

Tätähän me ollaan odotettu, Mike ja Burberry sulassa sovussa, suostuneet samaan kuvaankin vielä!

90% varmuudella bongattu tänään NGV Lahdessa Ståhlbergin kadun ammattikoululla. Sama jätkä bongattu kerran myös Gym 1 salilla:)

Tänään gym-99:llä tuossa 19.30 aikoihin joku kaveri teki palkkarin pakkissheikkeriin ja istu pöydässä lukemassa jotain lehtee. Tämä bongaus oli Bloon ansiota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom