Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Nuori voimapesä bongattu Pakkispaita päällä Savonlinnan 3F:ssä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkis t-paita bongattu Oulun Rannanperällä pesemässä autoa keskellä kirkasta päivää. Jäi suu auki äimistelemään kun akka polki pyörällä ohi ja karjui miehekkäästi "PAKKOTOISTO" kohdalla.... :D (Varmaan viikko sitten mutta nyt ei oo nettiä muuton takia käytössä)
Kai sää tällä kertaa varmistit että siinä paidassa tosiaankin luki pakkotoisto? :D
Nii joo, oon mä ainakin kerran bongannut pakkislippiksen PT:llä...kenenköhän oli :)

...Gräsvikenin metrosta ulos tullessaan.

Might be me... Tuolla tuli käytyä useamman kerran päivän aikana

Vinkki: Jos haluaa paidan eikä viitsi maksaa postituskuluja, niin hyppää autoon ja ajelee parituhatta kilometriä :) (Tornio-Hki-Turku-Hki-Tornio + pikkumutkia päälle). Tulipas sitten käytyä Pakkisputiikissakin !!!

12.7 klo 12.15 käveli Jyväskylän Yliopiston liikunnanlaitoksen rakennuksen edestä pakkispaita. Täytteenä siinä oli pitkä, tumma, silmälasipäinen mies. Pakkispaita liikkui seurassa, jossa ei ollut muita pakkistuotteita. Kuka tunnustaa? :D

Valkoinen pakkis t-paita bongattu 5 min sitten Tampereen Onewayn edestä kaljun sinishortsisen korston päällä! Mukana kävelyllä joku toinen miekkonen, jolla oli kauluspaita. En viitsinyt parvekkeelta huutaa mitään, mutta jee, mun eka virallinen pakkisbongaus :rock: Kuka tunnustaa?

Ps. Muakin saa bongailla, ostin sitä varten lauantaina pakkissheikkerin ;)

Kyllävain olikin.

Taisin olla minä menossa Tuskaan. Hämäsi vain tuo "Isohko (pitkä ja lihaisa)" kuvaus :) .

Mjaahas,

Mike bongattu Lasiapalatsin etuterassilta, eli siis manskun puoleiselta. :rock:
Kyssäriksi jää, oliko edessä soodaa vai "pennuilla jaffaa". Ellei jopa oma sekoitus palan kasvattamiseksi. Pitäähän terassilla istumisestakin ottaa kaikki hyöty irti..

Mjaahas,

Mike bongattu Lasiapalatsin etuterassilta, eli siis manskun puoleiselta. :rock:
Kyssäriksi jää, oliko edessä soodaa vai "pennuilla jaffaa". Ellei jopa oma sekoitus palan kasvattamiseksi. Pitäähän terassilla istumisestakin ottaa kaikki hyöty irti..
Kaffetta pojat kaffetta. :whip:

Likka pakkiksen huppari päällä Wolfillla tällä viikolla keskiviikkona, n. klo 20.30

Pitäisköhän munkin kaivaa "Tämä liha ei tottele kuria" -paita taas esiin?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom